Blaren krullen naar binnen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mosha
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 34

    #61
    Re: Blaren krullen naar binnen

    Oorspronkelijk geplaatst door stafford
    De juiste begeleiding begint bij jezelf.

    Leer je plant kunnen aflezen, en haar beginnende symptonen te begrijpen.
    Als je dat eenmaal onder de duim hebt.

    Kun je al heel veel.
    Staff

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



    Hier mag je toch wat duidelijker zijn.
    Als ik het begrijp wil je zelf roken.
    Maar ook verdienen gaan eraan??
    Nee, kweken is alleen voor mij. In mijne vriendenkring zen ek een uitstervend ras.
    ik begin met kweken omdat ik de prijzen alleen maar zie stijgen en dan ben ik "zeker" van topkwaliteit. Kvertrouw mijzelf meer dan mijne lokale bakker.
    Ik heb kennissen die elk jaar buiten planten ma de kwaliteit dat zij kweken is niet de kwaliteit die ik zoek.
    Zodra mijn budget rond is start ik een nieuwe topic met mijn kast.

    Comment

    • mosha
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2013
      • 34

      #62
      Re: Blaren krullen naar binnen

      Nieuwe foto's
      IMG_3850.jpgIMG_3851.jpgIMG_3852.jpgIMG_3853.jpg

      Comment

      • mosha
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2013
        • 34

        #63
        Re: Blaren krullen naar binnen

        Ons mie doet het nog steeds goed maar is volgens mij nog niet klaar.
        IMG_3890.jpgIMG_3891.jpgIMG_3892.jpg Nu het weer echt slechter wordt is het niet beter dat ik ze binnen zet?
        Het weerbericht in Brussel. Kies uw favoriete locatie voor uurlijkse voorspellingen tot 48u en dagelijkse voorspellingen tot 14 dagen.

        Iemand een gedacht wanneer ze klaar zou zijn?

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #64
          Re: Blaren krullen naar binnen

          Ey mosha ze heeft nog wel even nodig,
          Dit is begin week 2 ong zo te zien en evt paar dagen nog.

          Ze moeten nog wel even toppie dat ze nog altijd mooi groen zijn

          Zo door blijven gaan he.

          Gr staff

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #65
            Re: Blaren krullen naar binnen

            Die moet nog helemaal dicht gaan groeien week 2 a 3.

            De plant ziet er een stuk gezonder uit als voorheen.

            Succes
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #66
              Re: Blaren krullen naar binnen

              Week 4 bloei, als ik de foto's in dit topic even terugkijk.
              Ik weet niet wat voor soort het is, maar minstens een weekje of 4-5 moet je nog wel op rekenen, mits we een redelijke nazomer hebben.
              Die hebben behoefte aan zoveel mogelijk licht, als je dus geen leuk hps lampje hebt, plant gewoon buiten laten staan.
              Misschien die stoel ervoor weghalen, zodat de wind ook goed door de plant kan.

              Zolang de plant de kans heeft om op te drogen tussen de buien door laat ik ze buiten staan.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • mosha
                Senior Stoner
                Member
                • Aug 2013
                • 34

                #67
                Re: Blaren krullen naar binnen

                Dank u voor jullie reacties. ^^

                Comment

                • mosha
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2013
                  • 34

                  #68
                  Re: Blaren krullen naar binnen

                  fans van watercuren?
                  ik heb toppen die klaar zijn en ander nog niet. Mag ik die dat klaar zijn al knippen of wacht ek tot alles klaar is en laat ek haar in't geheel twee weken drogen?

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #69
                    Re: Blaren krullen naar binnen

                    Je hebt oogst koorts.

                    We zijn nu een week verder, niet 3 of 4.

                    En volgende week schijnt het weer mooi weer te worden.

                    Dus even geduld Mosha.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • mosha
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Aug 2013
                      • 34

                      #70
                      Re: Blaren krullen naar binnen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
                      Je hebt oogst koorts.

                      We zijn nu een week verder, niet 3 of 4.

                      En volgende week schijnt het weer mooi weer te worden.

                      Dus even geduld Mosha.
                      er zijn twee grote toppen die last hebben van toprot, mag ik die afknippen? of liever eerst een foto

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      IMG_3946[1].jpgIMG_3945[1].jpg ik heb gelezen als je toprot hebt je deze kan drogen via watercuren. Dus ik dacht deze twee is te testen via die manier.

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #71
                        Re: Blaren krullen naar binnen

                        Ja, die mag/moet je afknippen.

                        Toprot = schimmel.
                        Of je dat met water wil mixen, daarna drogen en dan nog op wil roken is je eigen keus.
                        Ik rook liever helemaal niets dan iets met schimmel, zonder smaak.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • mosha
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Aug 2013
                          • 34

                          #72
                          Re: Blaren krullen naar binnen

                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                          Ja, die mag/moet je afknippen.

                          Toprot = schimmel.
                          Of je dat met water wil mixen, daarna drogen en dan nog op wil roken is je eigen keus.
                          Ik rook liever helemaal niets dan iets met schimmel, zonder smaak.
                          ze zijn er afgeknipt. merci voor het advies

                          Comment

                          • roel213
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 279

                            #73
                            Re: Blaren krullen naar binnen

                            ff een vraagje

                            als je klaar ben met je plantje kan je dan ff je adres
                            sturen dan komen we ff langs om het op te roken

                            er zijn genoeg jongens hier die langs willen komen lol

                            gr su6

                            Comment

                            • mosha
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Aug 2013
                              • 34

                              #74
                              Re: Blaren krullen naar binnen

                              juist storm geweest
                              plant is helemaal omzeep.
                              IMG_3948[1].jpgIMG_3949[1].jpg wat nu?

                              Comment

                              • Escargot
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4984

                                #75
                                Re: Blaren krullen naar binnen

                                Weer omhoog zetten en spalken.
                                Als dit niet meer gaat, zoals je eigenlijk al wilde.
                                kappen.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...