Kastje van Lousticko
Collapse
X
-
-
Re: Kastje van Lousticko
idd niet slim van me, had het net en het moest zo snel gebeuren alle direc alles opgezet en vergeten af te doen
en over 3dage wnr dat die vraag gestelt werdt ben ik direc naar tent gelopen eraf gedaan en idd van boven is het erin gebrand de rest is eigelijk allemaal weg en iss geen domme vraag eigelijk, Thx voor het te zeggen en idd niet echt slim ;s!! ben echt woedendt op m'n eige Aaah!!! :pComment
-
Wat denken jullie ervan ?
Mooge ze byna geoogst worden ??
hier de foto's SAM_0884.jpgSAM_0885.jpgSAM_0886.jpgSAM_0888.jpgSAM_0889.jpgSAM_0890.jpgSAM_0891.jpgSAM_0892.jpgComment
-
Op de foto's van 4 weken geleden zie ik de eerste bloei, dus als ze pas 4 weken bloeien zijn ze nog niet klaar vermoed ik.
Maar als je precies wil weten hoe ver ze zijn, dan kijk je naar de trichomen.
Je hebt wel erg veel blad weg gehaald terwijl er ruimte genoeg is, daardoor zullen ze ook wat langzamer dan normaal gaan eh...minder energie.
Ik ben niet zo happy met die losse draden naar je lamp.
Kun je niet gewoon een paar meter 2.5m2 3-aderig snoer halen bij de doe-het-zelf ?
Dat kost niet veel maar draagt wel veel bij aan de veiligheid van je ruimte.Comment
-
wel ik zal er straks achter gaan binnen uurtje vertrek ik naar doe het zelf zaak om azo en kabel te kopen thxOp de foto's van 4 weken geleden zie ik de eerste bloei, dus als ze pas 4 weken bloeien zijn ze nog niet klaar vermoed ik.
Maar als je precies wil weten hoe ver ze zijn, dan kijk je naar de trichomen.
Je hebt wel erg veel blad weg gehaald terwijl er ruimte genoeg is, daardoor zullen ze ook wat langzamer dan normaal gaan eh...minder energie.
Ik ben niet zo happy met die losse draden naar je lamp.
Kun je niet gewoon een paar meter 2.5m2 3-aderig snoer halen bij de doe-het-zelf ?
Dat kost niet veel maar draagt wel veel bij aan de veiligheid van je ruimte.
en hoe kijk je naar de trichomen dan.. weet het niet
...
Comment
-
SAM_0893.jpgSAM_0894.jpgSAM_0895.jpgSAM_0896.jpgheb die electriche kabels weg gedaan en in 1snoer 3draden gedaanComment
-
sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiastComment
-
Zo zien ze er nu uit Getrokken van de morgen..
SAM_0898.jpgSAM_0899.jpgSAM_0900.jpg Hoelang zullen ze nog ong moeten staan denken jullie is nu toch al en goei 2maand 3weken a 4weken oud
en ga volgende maand zakmicroscoop koopen, hoe zie je als ze klaat zyn ?? Mvg Loussticko
Comment
-
Dat kun je met je zakmicroscoop zien als de trichomen van clear naar milky verkleuren en als de helft amber is, kun je oogsten.
Maar als ik jou was zou ik eerst nog eens heel veel gaan lezen
Verder zien je planten er goed uitComment
-
en waar vindt je dit uitleg ? sorry dat ik dit vraag maar heb al paar keren gezocht en vindt er wel dinges over mr ni zoveel :s toch bedanktComment
-
sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiastComment
-
Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpicComment
-
lol Berry Ryder, Vindt ik wel en goeie :p en idd voor ik pst effe opzoeken op google
en Gamm nogmaals thx!!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
http://www.wietkweken.com <--- ga gerust eens kijken, vindt het goe uitgelegt
!
Last edited by Loustick; 23 October 2013, 15:08.Comment
-
Zijn Bamoe's stoken goed om myn takken recht te houden want de komen naar beneden omdat de Bud begint zwaar te wegen
Comment

Comment