SpeesCees on topic.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SpeesCees
    Banned
    • Mar 2012
    • 56

    #1

    SpeesCees on topic.

    Korting op 420shop
    Hier ga ik dus maar posten. Ik kon eigenlijk moeilijk beslissen waar ik zelf een topic zou starten.
    Los daarvan is mijn kennis van pc's verrekt klein. Dus uitzoeken hoe dit forum functioneert is al een hele opgave voor me.
    Een foto hier neerzetten is zelfs al een probleem voor me. Maar dat leer ik wel.
    Maar ik zit hier toch echt op de plaats waar de discussies zijn over onze geliefde binnen plantjes !
    En ja tuurlijk,... dan wil ik graag "meelullen" ! Het is m'n hobby en m'n werk... en door veel erkenning in "het land vd plantjes" heb ik een behoorlijke eigenwaarde opgebouwd waardoor ik het aan durf om mee te helpen met advies geven voor beginnende growers !?
    Voor wat het waard is natuurlijk !

    Ik wacht ff op een reactie van een moderator voor het geval deze topic beter ergens anders staat ?!

    Stay cool, high and take time to Fly !
    SpeesCees
  • 010
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 357

    #2
    Re: SpeesCees on topic.

    hahaha ouwe, ik weet zelf ook niet hoe je foto's moet uploaden hoor dus je bent zeker niet de enigste.
    de letters zijn meer waard dan de foto's als het om advies gaat.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: SpeesCees on topic.

      Je ken gewoon door gaan in je topic Cees mocht blijken dat het fout staat dan zal een Mod het wel verzetten voor je naar de juiste plaats.

      Foto plaatsen uitleg


      Gr Bella
      God was never on your side..

      Comment

      • THC Dude
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 2405

        #4
        Re: SpeesCees on topic.

        Het dan wel geen vraag maar...

        Zodra je vrouwelijk zaad heb laat het dan even weten als je wilt dan ben ik zeer geïnteresseerd.

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: SpeesCees on topic.

          Verplaatsten kan altijd nog als het een andere wending gaat nemen dan je voor ogen staat.
          Maar aangezien er ongetwijfeld vragen komen aan je, staat het prima naar mijn mening.
          Succes!

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: SpeesCees on topic.

            verdiende erkenning Cees, fijn dat je ons hier komt verblijden met wat je maar uit het toetsenbord kan persen !
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: SpeesCees on topic.

              Sterkte in dit eindeloos herhaalde vragen hoekje; ik wens je veel geduld toe
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • angel777
                Cronic Grower
                • Mar 2010
                • 3409

                #8
                Re: SpeesCees on topic.

                vraag 1: welke soort is het snelste klaar en levert het meeste op en is rotbestendig en heeft meer dan 20% THC en ruikt niet te sterk en waar kan ik die gratis (op dat woord is iedereen toch o zo dol) krijgen?
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment

                • Lovis
                  Senior Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jul 2012
                  • 912

                  #9
                  Re: SpeesCees on topic.

                  Angel, zijn dat niet de zaadjes van je foto waarover je het hebt?
                  - 1m² Tuin

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #10
                    Re: SpeesCees on topic.

                    Mijn blaadjes worden geel, dat is toch vreemd, ze staan pas 3 maanden in stekgrond uit de tuin van de buren. ....

                    Genoeg geplaagd, laat snel zien hoe jij je mooie zaden maakt. En niet alleen Santa Maria.
                    (Waar over trouwens in de zandbak van de narcistische Sannie word geprobeerd jou de eer af te pakken)
                    Last edited by HJM; 15 September 2013, 01:08.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #11
                      Re: SpeesCees on topic.


                      (ja als je de naam herma sannie draagt dan moet je de eer toch ergens anders zien te halen)sorry
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • Bacos
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 441

                        #12
                        Re: SpeesCees on topic.

                        SpeesCees als er een keer wat is me je pc of je komt er echt even niet meer uit dan moet je maar een gil geven, als het goed is wonen we hemelsbreed nog geen km uit elkaar. Tenzij je verhuist bent uit dit gat maar dat lijkt me stug

                        Ik ga je close volgen in ieder geval iemand met zoveel kennis moet ons toch nog heel wat kunnen bij brengen!
                        Baco's paarse ronde = done

                        Baco's eerste keer binnen =
                        done

                        Comment

                        • SpeesCees
                          Banned
                          • Mar 2012
                          • 56

                          #13
                          Re: SpeesCees on topic.

                          Oorspronkelijk geplaatst door 010
                          hahaha ouwe, ik weet zelf ook niet hoe je foto's moet uploaden hoor dus je bent zeker niet de enigste.
                          de letters zijn meer waard dan de foto's als het om advies gaat.
                          Ja 010..... dat klopt in grote lijn. Maar soms kan een foto meer zeggen dan je in woorden uit kunt drukken.
                          Althans zo ervaar ik dat soms.

                          Comment

                          • RollUp
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2011
                            • 1445

                            #14
                            Re: SpeesCees on topic.

                            Zeg SpeesCees,

                            Opstaande bladeren van je plant...

                            Van mijn kleine plantjes (RollUp Goes Bio) staan de bladeren vier omhoog. Wat houdt dit in?
                            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                            Comment

                            • SpeesCees
                              Banned
                              • Mar 2012
                              • 56

                              #15
                              Re: SpeesCees on topic.

                              Oorspronkelijk geplaatst door CannaRebel
                              Het dan wel geen vraag maar...

                              Zodra je vrouwelijk zaad heb laat het dan even weten als je wilt dan ben ik zeer geïnteresseerd.
                              Ga ik zeker doen Rebel.
                              Al is het een kleine moeite om soms ff nomercyseeds.nl op te zoeken of het zover al is.
                              Persoonlijk denk ik dat het nog zo'n 3-3.5 maanden gaat duren.
                              Ik ben ook gestopt om nog gefeminiseerd zaad te verkopen... zag teveel mislukte tuinen door 1 of meerdere Herma's.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door vale
                              Verplaatsten kan altijd nog als het een andere wending gaat nemen dan je voor ogen staat.
                              Maar aangezien er ongetwijfeld vragen komen aan je, staat het prima naar mijn mening.
                              Succes!
                              aha... de MOD geeft me de ruimte die ik koos. Mooi zo !

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
                              verdiende erkenning Cees, fijn dat je ons hier komt verblijden met wat je maar uit het toetsenbord kan persen !
                              Dank je Moreweed, ik ga m'n best doen om zeker 3x p/week te posten of advies te geven.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door HJM
                              Sterkte in dit eindeloos herhaalde vragen hoekje; ik wens je veel geduld toe
                              Hahahhaaa.... HJM, ik weet wat ik kan verwachten !
                              Vragen waar sommigen al 100 keer antwoorden op gaven zullen blijven komen, hoe boring dan ook.
                              Maar DAT hoort erbij omdat de jonkies blijven komen.
                              Maar daar zorg ik wel dat ik een juist scherm plaats.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door angel777
                              vraag 1: welke soort is het snelste klaar en levert het meeste op en is rotbestendig en heeft meer dan 20% THC en ruikt niet te sterk en waar kan ik die gratis (op dat woord is iedereen toch o zo dol) krijgen?
                              Angel...Ik denk echt dat jij het voor elkaar zou krijgen dat je het gratis krijgt en daar bovenop nog korting ook !

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bacos
                              SpeesCees als er een keer wat is me je pc of je komt er echt even niet meer uit dan moet je maar een gil geven, als het goed is wonen we hemelsbreed nog geen km uit elkaar. Tenzij je verhuist bent uit dit gat maar dat lijkt me stug

                              Ik ga je close volgen in ieder geval iemand met zoveel kennis moet ons toch nog heel wat kunnen bij brengen!
                              Dus Bidd.... of Swi... ?
                              Kom gewoon een keer op de koffie Bacos... leuk toch.
                              M'n adres vind je op m'n site onder : Contact (nomercyseeds.nl)

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door RollUp
                              Zeg SpeesCees,

                              Opstaande bladeren van je plant...

                              Van mijn kleine plantjes (RollUp Goes Bio) staan de bladeren vier omhoog. Wat houdt dit in?
                              Graag ff duidelijker zijn ?
                              wat is : vier omhoog ?

                              Comment

                              Bezig...