Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vlekken op blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vlekken op blad

    Korting op 420shop

    Dit is hem dus, heb al verschillende problemen bekeken in het voedingstekorttopic maar kwam dit niet tegen. Wat is dit? Is het erg en wat doe ik er aan? Komt alleen voor her en der op de grote bladeren . Alvast bedankt!

    Grtz

    #2
    rond de 6e a 7e week trekt je grote blad vanonder altijd een beetje geel,normaal geen reden voor paniek.

    Comment


      #3
      Hey ik kan het verkeerd hebben maar las hier ook ergens anders zoiets, daar was het spint. Check de onderkant van je bladeren voor beestjes

      Peace

      Comment


        #4
        Dat blad had ik van op 3/4 hoogte verwijderd ongeveer, weet niet of dat wat uitmaakt verder.. Heb ook geen beestjes er op gezien, maar zal zo (om 19 uur gaat t licht aan) ff goed alles nog een x na gaan! Had de lamp ook al een tijd op zelfde stand laten hangen en planten waren gegroeid dus hij hing op 45 cm.. zou kunnen dat ze t iets te warm hadden maar goed tot zo dan dudes

        Comment


          #5
          Niks gevonden, dus weet t niet

          Comment


            #6
            hoelang staan ze?

            Comment


              #7
              heb ze nu zo 6 weken, maar had ze onder verkeerde omstandigheden in het begin dus het heeft een berg vertraging opgelopen. Stonden 4 weken voor te groeien, nu 2 weken bloei

              Comment


                #8
                Volgens mij zijn dat sperma vlekken grapje!

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X