vlekken op blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nosferatu
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 179

    #1

    vlekken op blad

    Korting op 420shop

    Dit is hem dus, heb al verschillende problemen bekeken in het voedingstekorttopic maar kwam dit niet tegen. Wat is dit? Is het erg en wat doe ik er aan? Komt alleen voor her en der op de grote bladeren . Alvast bedankt!

    Grtz
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    rond de 6e a 7e week trekt je grote blad vanonder altijd een beetje geel,normaal geen reden voor paniek.

    Comment

    • ijscoman1
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2008
      • 1768

      #3
      Hey ik kan het verkeerd hebben maar las hier ook ergens anders zoiets, daar was het spint. Check de onderkant van je bladeren voor beestjes

      Peace

      Comment

      • nosferatu
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 179

        #4
        Dat blad had ik van op 3/4 hoogte verwijderd ongeveer, weet niet of dat wat uitmaakt verder.. Heb ook geen beestjes er op gezien, maar zal zo (om 19 uur gaat t licht aan) ff goed alles nog een x na gaan! Had de lamp ook al een tijd op zelfde stand laten hangen en planten waren gegroeid dus hij hing op 45 cm.. zou kunnen dat ze t iets te warm hadden maar goed tot zo dan dudes

        Comment

        • nosferatu
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 179

          #5
          Niks gevonden, dus weet t niet

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #6
            hoelang staan ze?

            Comment

            • nosferatu
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 179

              #7
              heb ze nu zo 6 weken, maar had ze onder verkeerde omstandigheden in het begin dus het heeft een berg vertraging opgelopen. Stonden 4 weken voor te groeien, nu 2 weken bloei

              Comment

              • toine123
                Senior Stoner
                Member
                • Nov 2008
                • 42

                #8
                Volgens mij zijn dat sperma vlekken grapje!

                Comment

                • nosferatu
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 179

                  #9
                  Het wordt nu erger en alleen de middelste plant lijkt nergens last van te hebben, die blijft donkergroen en vlekloos. Verder groeien ze wel maar ik vind dit maar vervelend en hoop dat het allemaal blijft leven moet denk ik toch maar is zo een ph/ec meter aanschaffen.. Verder iemand nog ideeën?

                  Comment

                  Bezig...