Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • reiko
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 455

    #1

    Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

    Korting op 420shop
    DSC_3314.jpgDSC_3315.jpg
    Hey medegrowers,
    Ik heb gekeken op Monty's bladprobleemoplosser maar heb dit niet gezien of er over gekeken (kan ook)
    Onder de HPS natuurlijk niet zo goed te zien maar het zijn juist gelijk tijgermotiefjes( zal morgen foto maken zonder HPS)
    De plantjes staan nu sinds 22.12.2014 in de batmix, das dus exact vier weken.
    Het enige wat ik gegeven heb is 2 maal bio-bloom 0.50 ml/L en 2 maal Bio-heaven 0.25 ml/L
    Hebben zij een tekort aan voeding of een teveel aan voeding ????
    Temperatuur is stabiel en LV ook.
    Grtz Reiko
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #2
    Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

    toch gelijk weer dicht gedaan !!

    pic zonder hps is iets makkelijker

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • reiko
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 455

      #3
      Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

      DSC_3323.jpgDSC_3324.jpgDSC_3326.jpgDSC_3327.jpg
      Zo, ik kon niet wachten .

      Tips welkom!!!! zonder HPS
      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

      Comment

      • CannabinoidDroid
        Chronic Stoner
        • May 2013
        • 192

        #4
        Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

        Op foto 3 zie ik wa witte vlekken, misschien even controleren op meeldauw of beestjes?

        Comment

        • k1
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 3660

          #5
          Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

          volgens mij staat ze beetje nat , waardoor er blokade is opgetreden !!
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment

          • Ventje
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 960

            #6
            Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

            Aan sommige bladpunten te zien zou ik zeggen overvoeding maar als ik naar de al gehele plant kijk zeg ik te nat en daar door een PH probleem , lijkt op magnesium tekort

            Dit aan de hand van de foto's en de weinige info


            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            • Shifty
              Wicked Stoner
              • Nov 2013
              • 216

              #7
              Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

              Mg tekort lijkt er ook wel op.

              (test of ik het wel weet, eerst bevestiging van ervaren kweker aub !)

              Comment

              • HJM
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 3714

                #8
                Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

                Niet verzuipen en koop een Fertometer.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                • reiko
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 455

                  #9
                  Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

                  Tnx voor de reacties, ik zal ze even geen water geven en even afwachten, heb zo'n goedkoop moistmetertje ,maar die geeft dry aan.
                  @k1 : Kdenk dat je gelijk hebt hoor (zal het int oog houden) thnx
                  @ HJM : Zal even chekken voor zo'n meter, thnx (heb reeds gegoogled op fertometer ,nu weet ik wat ik moet halen,tnx HJM)
                  Zal even een dag passen om water te geven en zien , ik zet er dan nog een foto op
                  Ik zal nog effen afwachten ivm dat magnesium tekort.
                  En nog effen doorlezen.
                  Grtz Reiko
                  Last edited by reiko; 22 January 2014, 21:48.
                  Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                  Comment

                  • Gamm
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 1610

                    #10
                    Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

                    Overduidelijk gewoonweg te nat.
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment

                    • reiko
                      Gandhi Ganjamaster
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 455

                      #11
                      Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

                      Hoi medegrowers,
                      Ik heb 2dagen geen water gegeven en vandaag heb ik dan aan elk 50 cl gegeven afgezuurd PH 6.0 + biobloom 0.50 ml/L (omdat ze redelijk naar beneden hingen)
                      Zo staan ze er nu bij:
                      DSC_3352.jpgDSC_3353.jpgDSC_3354.jpg

                      DSC_3351.jpgDSC_3363.jpg

                      Buiten die gele blaadjes ,ziet het er goed uit, zoals je ziet op foto 2 is dit momenteel het geval bij de middelste bladeren, hopelijk spreidt het niet uit!!
                      De nieuwe blaadjes en het bovenste bladerdek lijken in orde.
                      Is dit nu onder voeding, ze hebben idd te nat gestaan, of is dit een magnesiumtekort? (zoja, wat kan ik dan bij geven)om dit zo snel mogelijk van de baan te hebben.
                      Grtz Reiko
                      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                      Comment

                      • Smokin' Ace
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 181

                        #12
                        Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

                        Eigenlijk zien ze er nog niet zo slecht uit!
                        Lijkt mij op een lichte ondervoeding. Voeding moet nu ongeveer op de helft van de aangegeven hoeveelheid zitten, misschien iets minder, als je ec meter hebt, is 1.2 goed.

                        Comment

                        • reiko
                          Gandhi Ganjamaster
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 455

                          #13
                          Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

                          Thnx Smokin'Ace, zal even wat bijvoeden dan,kdurfde nog niet teveel geven, zal het wat opvoeren tot 1ml/L
                          Heb geen ec-meter, kweek wel biologisch.
                          grtz



















                          l
                          Last edited by reiko; 27 January 2014, 17:11.
                          Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

                            Als je biobizz gebruikt zou ik alles geven, dus bio Heaven, bio Grow, bio Bloom, Topmax en alg-a-mic.
                            Dan heb je geen tekorten.
                            Als je alleen bio bloom geeft komt ze vanalles te kort.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • reiko
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2010
                              • 455

                              #15
                              Re: Toen ik mijn tentje opendeed zag ik dit

                              Thnx QnQ,

                              Kheb al bio-bloom en bio-heaven, de rest volgt zo rap mogelijk!!! Dan heb ik ook nog ATA pk 13-14 van atami (is deze dan eigenlijk wel nog nodig als ik de gehele lijn van bio-bizz geef???) (ben beetje pissed op die gast van de shop!!)
                              iK woon jammergenoeg niet dichtbij een shop !!!! en heb echt duidelijk vragen gesteld ivm wat ik nog nodig had.
                              Die gast zei dat de rest niet nodig was!!!!
                              Allehop nog een ritje gepland dus !!!!
                              Dank u voor de nuttige info.
                              Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                              Comment

                              Bezig...