kwik-natriumlamp sputtert

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • klompie
    Retired
    • Jan 2009
    • 3

    #1

    kwik-natriumlamp sputtert

    Korting op 420shop
    Hallo, als mijn kwik-natriumlamp gebrand heeft en ik probeer hem na het doven direct weer aan te leggen start hij niet. Ik hoor de lamp tikken en zie het flitsen binnenin maar hij gaat niet aan. Is dit normaal als de lamp nog niet is afgekoeld dat hij moeilijk start of koop ik beter een nieuw systeem? Mijn lamp en stroomregelaar heb ik wel tweede hands gekocht, ze zijn zeker al 7 jaar oud. Bulb is nieuw.
  • replay
    Retired
    • Nov 2008
    • 216

    #2
    Het komt omdat je lamp niet genoeg afgekoelt heeft dat ze sputtert . Toch een kwartier wachten voor je ze opnieuw aanlegt zodat ze genoeg afgekoelt is .
    GRTZZ

    Comment

    • klompie
      Retired
      • Jan 2009
      • 3

      #3
      Hartelijk dank. Ik ben gerustgesteld.

      Comment

      Bezig...