Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aantal vragen over het beginnen van kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    aantal vragen over het beginnen van kweken

    Korting op 420shop
    Goeiedag,

    Ik heb Indica / Sativa mix zaden gekocht en wil deze in me kamer kweken.

    Nu wil ik graag weten wat ik het beste kan doen om deze planten mooi te laten groeien, heb namelijk nog helemaal niks geen lampen, geen potten en geen grond.

    Ik ben helemaal nieuw op het gebied van kweken, dus alle info is welkom!

    Graag zo ik hiervoor tl lampen willen gebruiken als dit kan natuurlijk?!

    Ook staat op de verpakking ''tijd om te oogsten'' september-oktober, maakt dit uit?

    alvast bedankt!

    Groeten en Rookse!

    #2
    tl's gaat zeker hoor,kijk maar bij micro kweekverslagen!

    potten kan je zelf kiezen hoe groot je ze neemt,hangt er vanaf hoeveel ruimte je hebt,normaal gezien worden 11liters gebruikt!

    oogsten in september oktober moet je niet heen kijken,dat is alleen als je ze buiten gaat growen!

    binnen wordt naar de trichomen gekeken,als deze ongeveer 70% amber zijn dan is je plant klaar om geoogst te worden...

    veel succes met je grow!

    grtzzz

    Comment


      #3
      Over TL's:
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...zen-t1796.html

      Over LED's (iets meer voor gevorderden maar een langzaam opkomende methode!):
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ken-t3241.html

      Hoe bouw ik een microkast?
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ast-t1824.html

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        Haze'o'lator en Jona,

        Super bedankt nu kan ik beginnen met de kweek nouja eerst de spullen kopen

        morge gelijk de microkast maken, ohh trouwens ik wil 2 planten erin hebben hoe groot zou ik hem ongeveer moeten maken?
        Het gaat mij nie zo zeer om de hoeveelheid oogst, maar meer om de plant zelf.
        Vind het namelijk een zeer mooie plant en wil ik er hasj van maken.,
        Mijn wiet periode hebt ik wel zo gehad, hasj is nu veel meer mijn ding nouja tot ik daar weer ff op uitgekeken ben

        thanx !

        Comment


          #5
          als je er hasj van wilt maken zou ik een kastje van 50x50x1.60 nemen en gaan scroggen!
          zo komen alle toppen op gelijke hoogte te hangen en heb je meer opbrengst,dus ook meer dikkere toppen om hasj van te maken dus je zal op het einde ook meer hasj hebben...

          veel succes met de bouw van je kastje,en er komt toch een verslagje van?

          grtzz

          Comment


            #6
            NATUURLIJK komt er een verslagje van, alleen zit ik nu midden in de verbouwing van ons huis dus heb nog niet veel tijd om eraan te beginnen.

            Ik verwacht er eind volgende week mee te beginnen

            Ik zal stap voor stap foto's maken en voor de foto's bied ik alvast me excuus aan
            ben nogal een perfectionist :O

            thanx

            Comment


              #7
              Graag geen reclame maken op zo'n manier, Heb geen zin om elke keer je post aan te passen dus bij deze een waarschuwing!
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...
              X