Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over temperatuur - luchtvochtigheid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: vraagje over temperatuur - luchtvochtigheid

    thx to all.. ben nu een week ver en men plantjes zijn allemaal tss de 12 en 15cm hoog, wanneer mag ik men lamp op 12u zetten?
    heb een schema over hoe ik men voeding moet aanmaken en EC-gehalte maar weet ook niet juist hoeveel ml ik men plant mag geven?
    iemand daar een beetje info over?
    Attached Files

    Comment


      #17
      Re: vraagje over temperatuur - luchtvochtigheid

      12/12 kies je zelf naargelang hoe groot je ze wilt. hoe sneller hoe kleiner en anders om langer = groter.

      van de voeding, ik gebruik nooit de hoeveelheid die op de fles staat daar deze een richtlijn is.
      als je begint bij 1/4 voeding en zo iedere week paar ml meer in uw voedingswater doet en dan licht opbouwt tot max 3/4 tegen de zesde week ga je geen prob hebben.
      heb je ec meter? want de reden waarom ik de aabevolen dosis niet neem is omdat ik dan op een ec van 2.2 uitkom.
      ms wat meer info geven. en nooit voeding rechtstreeks in uw medium gooien; altijd bij uw voedings water aanlengen. de hoeveelheid water die u plant nodig heeft zul je snel merken aan de bladeren. te weinig of te veel zorgt voor hangende bladeren, opkrullende bladpunten hebben dan meestal weer te maken met voeding of warmte. vertroetel uw dame dan ga je ook gemakkelijker zien hoe ze het stellen zie maar naar den bobo, die slaapt er pijs ik bij aan zen dames te zien

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #18
        Re: vraagje over temperatuur - luchtvochtigheid

        hallo mensjes !!!
        heeft er iemand nog wat goeie tips hoe ik mijn luchtvochtigheid de lucht in kan brengen ?
        het is mijn eerste binnenkweek en en zit in de eerste week groei
        en mijn lucht vochtigheid zit tussen de 45 / 50 % en temp 22 / 25

        Comment

        Bezig...
        X