Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn deze vrouwtjes al rijp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zijn deze vrouwtjes al rijp?

    Korting op 420shop
    Hallo medegrowers,
    Sinds mei heb ik al 3 plantjes thuis staan. Eentje is helaas al overleden, de andere, op de foto hieronder,
    heeft last van toprot gehad. Maar ik ben nieuw op dit gebied,dus vroeg ik me af, zijn deze al klaar om geoogst te worden?
    Of zijn deze al over tijd? Ik heb ze na 3 weken dat ze toppen vertoonden voeding gegeven. Elke dag een klein beetje water,
    ook hebben ze op goede dagen buiten gestaan.
    Ik hoop dat jullie mij als beginnend grower kunnen helpen/ tips geven wat ik beter had kunnen doen!
    (De planten zijn Northern light autoflowers)
    20141003_182755.jpg20141003_182808.jpg
    Gr,
    Booze Brother

    #2
    Re: Zijn deze vrouwtjes al rijp?

    Het zijn een beetje onduidelijke foto's.
    De 2e foto lijken de bovenste topjes rot.
    Volgend jaar ze buiten laten staan en in grotere potten zetten, een kweekverslag hier bij houden zodat mensen je kunnen adviseren.
    Dit zal niet veel meer worden zo te zien.

    In de tussentijd, heel veel lezen op het forum, dan gaat het volgend jaar vast beter.

    Comment


      #3
      Re: Zijn deze vrouwtjes al rijp?

      Is echt niks waard... kun je misschien nog een minieme hoeveelheid boter van maken voor 1 koekje ofzo...
      Grotere potten, meer licht, en vooral de plant leren kennen (serieuze voedingstekorten op de foto!)
      Ik had ook 3 northern light autoflowers in mei geplant, en daar is 100g vanaf gekomen.
      Stel jezelf eerst eens voor , dan open je een topic waarin je een verslag bijhoudt, dan komen er vanzelf wel reacties over hoe je het doet.

      Comment


        #4
        Re: Zijn deze vrouwtjes al rijp?

        Lijkt te weinig lichtdruk gehad te hebben, toen overvoed geweest (verbrande bladpunten) en toen ondervoed en overwaterd te zijn geweest.

        Comment


          #5
          Re: Zijn deze vrouwtjes al rijp?

          Als ik een tijdje topics zit te lezen vraag ik me weleens af hoe sommige kwekers het voor elkaar krijgen.

          Tips ?
          Surf naar het buitenkweekforum, of binnenkweek, net wat je wil, en ga 2 maanden zoveel mogelijk complete kweekverslagen lezen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Zijn deze vrouwtjes al rijp?

            Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, ben zelf ook nog niet lang bezig met in mijn geval binnen kweken maar door veel te lezen worden heel veel vragen al beantwoord!
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              #7
              Re: Zijn deze vrouwtjes al rijp?

              Hallo,
              Allereerst bedankt voor de reacties!
              Hoe ik het zo lees heb ik dus veel te veel moeite en tijd er in gestopt, wat ik zo lees dat ze overvoed zijn met water en groeimiddel.
              Het klopt ook inderdaad dat ik ze in aardig kleine potten heb laten zitten. Maar is het dus zo dat je de planten eigenlijk alleen maar water of groeimiddel moet geven als ze er echt om vragen?

              Comment


                #8
                Re: Zijn deze vrouwtjes al rijp?

                Daar haal je het aan, een plant kun je niet vetmesten...

                Comment


                  #9
                  Re: Zijn deze vrouwtjes al rijp?

                  Boozebrother, ik zou het allemaal nog maar eens een paar keer lezen wat er gezegd is, dat was niet het enige.
                  En er staan ook handige tips in om meer te leren over het kweken.

                  Comment

                  Bezig...
                  X