Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foutje bedankt ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    foutje bedankt ?

    Korting op 420shop
    beste mede kwekers en kwekerinnetjes,
    ik heb mijn 4 mooie bleuberry haze zaadjes 01-10 ontkiemd en vervolgens geplant.
    op 27-10 heb ik ze op 12/12 gezet,
    maar wat blijkt nu nadat ik vandaag op de tijdschakelaar ben gaan kijken.
    dat precies in het midden van de 12 uur donker, mijn lamp het leuk vond om even een kwartiertje te branden.
    ik vraag me nou af wat ik er mee moet doen.
    ze zijn echt enorm groot en zo veel ruimte heeft mijn kweektentje niet meer over
    hij is 90x90x185

    wat kan ik nou het beste doen Iemand tips ?.
    Attached Files

    #2
    Re: foutje bedankt ?

    knakken,lst buigen,toppen...lees maar verder in,genoeg opties

    Comment


      #3
      Re: foutje bedankt ?

      Als het al geen hermas gaan worden.
      Persoonlijk zou ik overnieuw beginnen want mochten het hermas worden vergooi je je lichturen en tijd maar dat ben ik.
      L die tijd krijgen ze dus al 15 min licht in het midden van de nachtrust dat hakt er wel bij ze in.

      Er is ook een kans dat ze normaal gaan bloeien en afbloeien maar die keuze zal je zelf moeten maken

      Comment


        #4
        Re: foutje bedankt ?

        Door de zure appel bijten en opnieuw beginnen vrees ik. Was het regulier zaad of feminised? Als ze al sinds 27-10 elke nacht een kwartier licht gekregen hebben dan ben je fucked.

        Comment


          #5
          Re: foutje bedankt ?

          Zijn toch afjes ofniet

          Comment


            #6
            Re: foutje bedankt ?

            was femenised zaad.
            inderdaad.

            Comment


              #7
              Re: foutje bedankt ?

              Opnieuw starten dan to be sure feminized zijn heel gevoelig ckr met 20 dagen een 15 min licht in de nacht

              Als het een autoflower was hoefde de klok sowiezo niet op 12 uur en had er al lang bloei in moeten zitten

              Comment


                #8
                Re: foutje bedankt ?

                Autoflowers toch

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Als het autoflowers zijn,zou ik verder laten staan,anders idd de klikko in waardeloos
                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: foutje bedankt ?

                  Wel heel kut. Ze zijn judge man. Ik voel met je mee. 2 Maanden growen voor niks . Sad.

                  Comment


                    #10
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: foutje bedankt ?

                      Ik zou het gewoon lekker uit laten bloeien en de herma's weggooien. Ze hoeven echt niet allemaal herma's te worden.

                      Comment


                        #12
                        Re: foutje bedankt ?

                        Dilemma dus...
                        Sowieso s6 verder

                        Comment


                          #13
                          Re: foutje bedankt ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                          Autoflowers toch

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Als het autoflowers zijn,zou ik verder laten staan,anders idd de klikko in waardeloos
                          grtz
                          Waarom? Net omdat het autoflowers zijn, en feminised, draaien ze sowieso op herma uit want die moesten idd al lang in bloei staan. Paar banaantjes in de laatste week kan geen kwaad. Dit gaat wsl niet meer te redden zijn. Die autoflowers hadden al lang in bloei moeten staan, die hebben nu al last van lichtstress. Ik had 1 ronde een dag of 2 dezelfde situatie door een stommiteit met mijn timer en had al herma's. Eens zo'n balletje of 10 open gaat heb je zaadtoppen en nog een paar weken meer energie verspild. Je gaat die ook niet allemaal zien, dus er gaan er sowieso voldoende open. Herma's weggooien? Alle 4 dus.


                          De kans dat je hier nog iets van maakt lijkt mij minder dan 10%.

                          Comment


                            #14
                            Re: foutje bedankt ?

                            Zal verder ook mijn mond maar houden haha

                            Comment


                              #15
                              Re: foutje bedankt ?

                              Daarom de nadruk op 'ik' staat vermeld,in men antwoord 'zou 'ik' verder laten staan,maarja,wie ben ik ...

                              Cheers!
                              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                              Waarom? Net omdat het autoflowers zijn, en feminised, draaien ze sowieso op herma uit want die moesten idd al lang in bloei staan. Paar banaantjes in de laatste week kan geen kwaad. Dit gaat wsl niet meer te redden zijn. Die autoflowers hadden al lang in bloei moeten staan, die hebben nu al last van lichtstress. Ik had 1 ronde een dag of 2 dezelfde situatie door een stommiteit met mijn timer en had al herma's. Eens zo'n balletje of 10 open gaat heb je zaadtoppen en nog een paar weken meer energie verspild. Je gaat die ook niet allemaal zien, dus er gaan er sowieso voldoende open. Herma's weggooien? Alle 4 dus.


                              De kans dat je hier nog iets van maakt lijkt mij minder dan 10%.

                              Comment

                              Bezig...
                              X