foutje bedankt ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Homegrown040
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • May 2014
    • 16

    #1

    foutje bedankt ?

    Korting op 420shop
    beste mede kwekers en kwekerinnetjes,
    ik heb mijn 4 mooie bleuberry haze zaadjes 01-10 ontkiemd en vervolgens geplant.
    op 27-10 heb ik ze op 12/12 gezet,
    maar wat blijkt nu nadat ik vandaag op de tijdschakelaar ben gaan kijken.
    dat precies in het midden van de 12 uur donker, mijn lamp het leuk vond om even een kwartiertje te branden.
    ik vraag me nou af wat ik er mee moet doen.
    ze zijn echt enorm groot en zo veel ruimte heeft mijn kweektentje niet meer over
    hij is 90x90x185

    wat kan ik nou het beste doen Iemand tips ?.
    Attached Files
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #2
    Re: foutje bedankt ?

    knakken,lst buigen,toppen...lees maar verder in,genoeg opties

    Comment

    • psychedelic1988
      Retired
      • Oct 2012
      • 2796

      #3
      Re: foutje bedankt ?

      Als het al geen hermas gaan worden.
      Persoonlijk zou ik overnieuw beginnen want mochten het hermas worden vergooi je je lichturen en tijd maar dat ben ik.
      L die tijd krijgen ze dus al 15 min licht in het midden van de nachtrust dat hakt er wel bij ze in.

      Er is ook een kans dat ze normaal gaan bloeien en afbloeien maar die keuze zal je zelf moeten maken

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: foutje bedankt ?

        Door de zure appel bijten en opnieuw beginnen vrees ik. Was het regulier zaad of feminised? Als ze al sinds 27-10 elke nacht een kwartier licht gekregen hebben dan ben je fucked.

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #5
          Re: foutje bedankt ?

          Zijn toch afjes ofniet

          Comment

          • Homegrown040
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • May 2014
            • 16

            #6
            Re: foutje bedankt ?

            was femenised zaad.
            inderdaad.

            Comment

            • psychedelic1988
              Retired
              • Oct 2012
              • 2796

              #7
              Re: foutje bedankt ?

              Opnieuw starten dan to be sure feminized zijn heel gevoelig ckr met 20 dagen een 15 min licht in de nacht

              Als het een autoflower was hoefde de klok sowiezo niet op 12 uur en had er al lang bloei in moeten zitten

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #8
                Re: foutje bedankt ?

                Autoflowers toch

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Als het autoflowers zijn,zou ik verder laten staan,anders idd de klikko in waardeloos
                grtz

                Comment

                • WeedFan
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2014
                  • 848

                  #9
                  Re: foutje bedankt ?

                  Wel heel kut. Ze zijn judge man. Ik voel met je mee. 2 Maanden growen voor niks . Sad.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: foutje bedankt ?

                    Bovendien meteen eens afvragen waarom ze zo gestrekt zijn.
                    Waarschijnlijk heb je al vanaf het begin de lamp veel te hoog gehouden.

                    Is dat kwartiertje licht elke dag gebeurd, of is het maar 1x voorgekomen ?
                    Van één keer zou ik niet wakker liggen.
                    En verder...tja, moet je zelf even bekijken.
                    Kans is dat je binnenkort ballen gaat zien tussen de blonde haren.

                    Maar misschien ook niet...!
                    Zolang je geen ballen ziet is er niks aan de hand, ze zijn alleen lekker groot geworden.

                    Als je de hoogte een probleem vind kun je gewoon de bovenste 40cm eraf knippen, of op die hoogte even in de stam knijpen, en omvouwen.

                    Je kan ook alles eruit gooien en opnieuw beginnen met de goeie lamphoogte.

                    Opties genoeg ..
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • WeedFan
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 848

                      #11
                      Re: foutje bedankt ?

                      Ik zou het gewoon lekker uit laten bloeien en de herma's weggooien. Ze hoeven echt niet allemaal herma's te worden.

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #12
                        Re: foutje bedankt ?

                        Dilemma dus...
                        Sowieso s6 verder

                        Comment

                        • beowulf
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 6495

                          #13
                          Re: foutje bedankt ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel
                          Autoflowers toch

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Als het autoflowers zijn,zou ik verder laten staan,anders idd de klikko in waardeloos
                          grtz
                          Waarom? Net omdat het autoflowers zijn, en feminised, draaien ze sowieso op herma uit want die moesten idd al lang in bloei staan. Paar banaantjes in de laatste week kan geen kwaad. Dit gaat wsl niet meer te redden zijn. Die autoflowers hadden al lang in bloei moeten staan, die hebben nu al last van lichtstress. Ik had 1 ronde een dag of 2 dezelfde situatie door een stommiteit met mijn timer en had al herma's. Eens zo'n balletje of 10 open gaat heb je zaadtoppen en nog een paar weken meer energie verspild. Je gaat die ook niet allemaal zien, dus er gaan er sowieso voldoende open. Herma's weggooien? Alle 4 dus.


                          De kans dat je hier nog iets van maakt lijkt mij minder dan 10%.

                          Comment

                          • psychedelic1988
                            Retired
                            • Oct 2012
                            • 2796

                            #14
                            Re: foutje bedankt ?

                            Zal verder ook mijn mond maar houden haha

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #15
                              Re: foutje bedankt ?

                              Daarom de nadruk op 'ik' staat vermeld,in men antwoord 'zou 'ik' verder laten staan,maarja,wie ben ik ...

                              Cheers!
                              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                              Waarom? Net omdat het autoflowers zijn, en feminised, draaien ze sowieso op herma uit want die moesten idd al lang in bloei staan. Paar banaantjes in de laatste week kan geen kwaad. Dit gaat wsl niet meer te redden zijn. Die autoflowers hadden al lang in bloei moeten staan, die hebben nu al last van lichtstress. Ik had 1 ronde een dag of 2 dezelfde situatie door een stommiteit met mijn timer en had al herma's. Eens zo'n balletje of 10 open gaat heb je zaadtoppen en nog een paar weken meer energie verspild. Je gaat die ook niet allemaal zien, dus er gaan er sowieso voldoende open. Herma's weggooien? Alle 4 dus.


                              De kans dat je hier nog iets van maakt lijkt mij minder dan 10%.

                              Comment

                              Bezig...