Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek, kweekruimte vragen, Royal creamatic AF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste binnenkweek, kweekruimte vragen, Royal creamatic AF

    Korting op 420shop

    #2

    Comment


      #3
      Re: Eerste binnenkweek, kweekruimte vragen, Royal creamatic AF

      je kan een pc wel ombouwen in een paar uurtjes, met normale cfl bulbs.
      Maar beter koop je een tentje, dat scheelt heel wat werk en is makkelijk te upgraden.
      Er zijn kleine microtentjes te koop voor een paar tientjes!
      Dan zou je desnoods ook nog je pc kunnen gebruiken voor voorgroeien.
      Ik zie dat je AF wilt gebruiken, dan heb je geen voorgroei of bloei, deze groeien een paar dagen en gaan dan in de bloei onafhankelijk van de lichtinput.
      AF raad ik je zeer aan de eerste keer zodat je het plantje een beetje leert kennen.
      Daarna is het wel verstandig over te stappen naar een normaal soortje ,en deze bijvoorbeeld te scroggen. dan haal je veel betere resultaten.

      Comment


        #4
        Re: Eerste binnenkweek, kweekruimte vragen, Royal creamatic AF

        Lees eerst maar een paar verslagen uit het micro kweek gedeelte. Dan praten we verder

        Comment


          #5
          Re: Eerste binnenkweek, kweekruimte vragen, Royal creamatic AF

          Vergeet niet dat micro lastiger is. Hoe grotere ruimte hoe makkelijker deze te regelen is, klimaat in je ruimte en je temperatuur.
          Wil je toch besluiten voor micro te gaan, dan zou ik zeker niet iets zelf gaan knutselen.

          Ben je specifiek op zoek naar TL ? Persoonlijk zou je ik HPS adviseren, als je ook een opbrengst er vandaan wilt halen. Micro kweken is ook micro opbrengst, tl is uitermate geschikt voor de groei. Bloei word een ander verhaal. 250watt HPS op een 60x60x170 zou mooi zijn, zo houd je wat hoogte over: meer hoogte is beter. Om je een idee te geven wat de kosten zijn van de aanschaf van zo tent,

          https://desjop.nl/index.php?item=kwe...=17507&lang=nl

          Dit is een 100watt HPS uitvoering, je kunt ook kiezen voor een 150watt HPS ( 250watt geniet mijn voorkeur: licht = gewicht. Je kunt hiermee contakt opnemen met de growshop VOOR je een bestelling doet. ). Hiermee kun je een micro kweek in mijn ogen beter mee doen, dan TL - spaarlampen of LED.

          Comment


            #6
            Re: Eerste binnenkweek, kweekruimte vragen, Royal creamatic AF

            Autoflowers zijn voor buiten, die zijn zeker niet makkelijker binnen omdat het plantje alles bepaalt.
            Bij niet-autoflowers kun je zelf de groei en bloei bepalen, daar is niks moeilijks aan, en je hebt minder elektriciteits-kosten.

            Kijk bij de binnen wiet kweken afdeling, gangpad 9
            En ga kweekverslagen lezen, dan zie je wat men oogst.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Eerste binnenkweek, kweekruimte vragen, Royal creamatic AF

              Mijn vorige ronde binnen was ook met autoflowers, leuk hoor, maar ik wil nu niets anders meer als gewoon zaad binnen, dat bevalt mij veel beter!
              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


              Comment

              Bezig...
              X