Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bio kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: bio kweken

    Ik haal biominerale gekweekte wiet er zo uit hoor.
    Of je het nu goed kweek of niet dat is het probleem hier,laten we het zo zeggen door een oud beroep van mij is me dat allemaal aangeleerd.
    Maar door de komst van bendes en geen liefhebberij de rug toe gekeerd.
    Je lijf mij niet in,zeker niet als je rot bent.
    Daarom ook alleen voor me eigen kweken en niets anders.

    Comment


      #32
      Re: bio kweken

      Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
      Ik haal biominerale gekweekte wiet er zo uit hoor.
      Dat is een misverstand wat je wel vaker hoort inderdaad. De praktijk is echter heel anders. Een slecht gekweekt wietje pik je er inderdaad wel uit, het verschil tussen mineraal of bio niet. De plant eet namelijk alleen maar mineraal. De bio voeding kunnen ze pas verwerken nadat het eerst is omgezet naar minerale bestanddelen.

      Wat belangrijk is voor de smaak is dat je de planten niet overvoedt en dat je ze een complete voeding geeft. Bij mineraal kweken zie je vaak dat mensen de planten vol proppen met PK boosters of de sporenelementen vergeten. Als je dat met minerale voeding wel gewoon goed doet dan proef je echt het verschil niet.

      Zag een vergelijkende wiet test op een forum in de VS en daar won de mineral hydro wiet het (nipt) van de bio wiet en beide ruim van de minerale wiet op aarde.

      Zo'n vergelijkende test was helemaal grappig toen een stel chefs de hydro tomaten er uit pikten als lekkerste terwijl ze vooraf nog stellig beweerden dat die dingen smakeloze waterbommen zouden zijn. Dat is al lang niet meer zo.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #33
        Re: bio kweken

        Maar dat is dus net mijn punt,beter kweken leren en toch een goede smaak en als je stellig van je zelf overtuigd bent dan eventueel overstappen.
        Dat is een hele andere orde van kweken en ga eerder fout dan goed bij een noob.

        En herkennen is voor mij niet zo`n probleem maar dat is me ook geleerd door ouwe rotten in het vak.
        Had me eigenlijk nooit met kweken bezig gehouden,hoefde ook niet de heerlijkheden vlogen in het rond
        Als Soma een joint draai van zijn eigen stash maak dan maar een uurtje of 3 vrij als je die mee oprookt.
        Om maar een voorbeeld te noemen.
        Zocht alleen goeie geen troep,ik heb er wat uitgelachen die nog heilig ervan overtuigd waren dat je er zelfs de cannabiscup mee kon winnen.
        Ouwe vervlogen tijden,maar niet de kennis die is gebleven.

        Comment


          #34
          Re: bio kweken

          ja mway da van daje bio of mineraal wiet proeft is wel beteke me varkes en spek beginnen schieten he .
          en slecht wietje zalje wel proeven het verschil denk ik niet .

          en wat die bendes en shit doen is helemaal wat anders dan enkel mineraal kweken das pk13/14 mee geven tot het einde en tl buizen kapot slagen boven de wiet .

          maar goed jij hebt de ervaring dus ik wil je wel geloven langs ne kant .

          Comment


            #35
            Re: bio kweken

            beo probeer dat lekker zelf.Jij stel hier de vragen.

            Comment


              #36
              Re: bio kweken

              Heb net noodgedwongen paar gr NL gehaald in da shop .. Scherp!! Auw aan de strot, toch maar ff de dn vaap aanzetten

              Comment


                #37
                Re: bio kweken

                steun heb zelfs synthetische hash gezien niet van echt te onderscheiden behalve onder de microscoop.
                Ben iemand tegen gekomen al in 1995 die zocht knipafval om hash te maken.
                Dan kocht ie een vracht geraniums liet die verdrogen malen en de rest was geheim en voila hash.

                Comment


                  #38
                  Re: bio kweken

                  eikehbah da lijkt mij nie lekker .
                  maar ik geloof wel dat ze het zo allemaal op echt kunnen laten lijken .
                  ben ook zo es op nen amerikaanse site gekomen me allemaal legal herbs en extracts zeide ze .
                  de wiet zag enkel knal paars en bekan fluo groen me rooze haartjes enz .
                  die hasj daar integen leek net echt misschien ook zoiets syntethisch ?


                  we zijn wel beke off topic aant gaan he .

                  Comment


                    #39
                    Re: bio kweken

                    Probeer die zooi maar niet zijn al doden bij gevallen.

                    Comment


                      #40
                      Re: bio kweken

                      nee tuurlijk niet hou het wel bij de lekkere steunewiedekes .

                      Comment

                      Bezig...
                      X