Plannen voor 2e kweek!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #31
    Re: Plannen voor 2e kweek!

    Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt
    Het gaat om de hoeveelheid water met voeding die je kunt aanmaken er mee en hoeveel meiden je hebt.

    Plagron 50ml groei/bloei per 10l water.
    Boosters 10ml per 10l water

    Heb je dus meer dan 5 meiden zou ik me afvragen of je hier genoeg aan hebt, of dat je bepaalde dingen moet bijkopen.
    50ml is 5ml per liter als je een brandende fakkkel in je tent wil hebben moet je zulke hoeveelheden Plagron geven.
    Zoals hierboven al gemeld bij een grote eter kom je niet hoger als 3,5ml AlgaBloom per liter en geef je Greensensation mee doe je met de Bloom rustig aan.
    Als ik op 2,5ml Bloom zit en ik doe er Greensensation bij geef ik 1,5/1,75ml Bloom.
    En dan heb je nog de waterdagen.
    Zo`n kit is voor 1m2 maar die gebruik je nooit,denk met 2 kitjes kun je 3/4 oogsten draaien.

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #32
      Re: Plannen voor 2e kweek!

      je kan het natuurlijk ook moeilijk maken voor jezelf

      Comment

      • Modest
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 1390

        #33
        Re: Plannen voor 2e kweek!

        Daarnet naar de shop geweest, mezelf 3 zakken Allmix en de growbox van Plagron erbij.

        Zeer duidelijke info gekregen van de shop, die zei me van alle potten te nummeren en wat te experimenteren.
        Plantje 1 krijgt 1/3e dosis, plantje 2 halve dosis, plantje 3 enkel water...

        De rest van de planten ga ik de dosis beginnen met 1/3e, en opbouwen indien nodig.

        Zit nog enkel met de vraag: ga ik nu moeten beginnen afmeten qua PH?
        Met de biobizz heb ik nooit gemeten...
        Overlaatst eens met zo'n kleurentester het kraantjeswater getest en dat was zo'n 7.5-8.

        Bedankt voor alle info!
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment

        • MWay
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 4999

          #34
          Re: Plannen voor 2e kweek!

          Nee hoeft niet tenminste als je de groene kit hebt.

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #35
            Re: Plannen voor 2e kweek!

            Ik zou dat experimenteren niet te letterlijk nemen.......
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • Modest
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 1390

              #36
              Re: Plannen voor 2e kweek!

              Hoe bedoel je Stemma?

              Ik ga aan alle planten gewoon beginnen met 1/3e van voorgeschreven dosis voeding, buiten 3 planten ga ik dan nummeren en alle 3 wat anders proberen.
              Ze wisten me allesinds te vertellen dat het voeden met Plagron heel wat anders is dan met Biobizz, en dat alles zeer goed afgemeten hoeft te worden.
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment

              • MWay
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 4999

                #37
                Re: Plannen voor 2e kweek!

                Klopt ook Plagron is sterk er zijn shops die vermengen met water en hebben er dan een eigen flesje bij en die kosten dan ook €10,-

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #38
                  Re: Plannen voor 2e kweek!

                  Dat bedoel ik dus 'alles goed afmeten' en niets vergeten

                  Verwacht je dat de temp. van de ruimte waarin je tent staat nu beter is?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • Modest
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 1390

                    #39
                    Re: Plannen voor 2e kweek!

                    Aangezien het terug wat warmer aan het worden is zou de temperatuur in de tent terug ok moeten zijn.
                    Vanaf dat het te warm word verhuist de tent terug naar de schuur, maar tegen dan moet ik wel eens zien voor een actieve inlaat met verse buitenlucht...
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment

                    • MWay
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2012
                      • 4999

                      #40
                      Re: Plannen voor 2e kweek!

                      Die temp gaat idd beter worden.
                      En stap af van je experiment.
                      Neem 1 soort en begin met 1/3 dosis.
                      Dan kan je hooguit een bladje verliezen aan ondervoeding en dat los je zo op door iets meer te geven.

                      Comment

                      Bezig...