Kan je een Auto flower toppen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • UndercoverSmoker
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2015
    • 43

    #1

    Kan je een Auto flower toppen?

    Korting op 420shop
    De titel zegt het al .

    Ik ben nu bezig om een aantal auto flowers (2 White Widdows & 1 Green-O-Matic, beide van Greenhouse Seeds) aan het ontkiemen.

    Had al wat filmpjes gezien mbt toppen van je plant, scroggen etc. Is dit allemaal mogelijk met autoflowers? Zou zelf geen reden kunnen bedenken waarom niet?

    Graag jullie meningen/adviezen:

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Friends call me Johan
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Kan je een Auto flower toppen?

    Toppen gaat perfect
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • UndercoverSmoker
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2015
      • 43

      #3
      Re: Kan je een Auto flower toppen?

      Thanks, dacht het ook wel hoor...just to be sure [emoji14]

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      Friends call me Johan

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: Kan je een Auto flower toppen?

        Check mijn onderstaande topics maar, succes !
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Kan je een Auto flower toppen?

          Sommige wel, en sommige niet.
          Het is niet zo makkelijk als : je kan een autoflower toppen of niet.
          Dat ligt heel erg aan de soort, dus de bouw van de plant.

          -----------

          Edit.
          Herstel. Zo makkelijk is het wel. Je kunt elke plant toppen natuurlijk.
          Maar of het goed is, da's wat anders, je kunt het ook verknoeien.
          Autoflowers die van nature 1 lange top aanmaken leveren na toppen veel minder op.

          Het resultaat is dus afhankelijk van de soort.
          Last edited by QnQ; 19 August 2015, 07:58.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • LittleDwarf
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 1681

            #6
            Re: Kan je een Auto flower toppen?

            Autoflower wietplanten toppen?


            Hoi Muna,*ik heb een vraag over kweken en dat is of je autoflower soorten ook*topt, of moet je deze soort haar gang laten gaan? Ik heb nu 2 planten*groeien, waarvan een white widow die heb ik getopt en een royal haze*autoflower. Alleen twijfel of ik deze ook zal toppen omdat dat deze*al klein blijven, hopelijk heb jij hier antwoord op, alvast*bedankt. Groet van Joeri.*

            Hoi Joeri,

            Automatisch bloeiende wietsoorten, of autoflowering of autoflower soorten, bloeien ongeacht het aantal lichturen en blijven dus inderdaad relatief klein. Je kunt ze toppen, maar eigenlijk gaan de dames daarvoor te snel in bloei. Het zal je geen winst opleveren, maar kan wel verlies opleveren.

            Wanneer je een wietplant topt, heeft ze een paar dagen nodig om daarvan te herstellen. Aangezien een autoflower plant na een aantal weken (een vaste periode) klaar is, verpest je door te toppen eigenlijk een week tijd om te groeien. En in het geval van autoflowers is dat kostbare tijd, je wilt ze immers zo snel mogelijk, zo groot mogelijk laten worden. Ik zou het je dus niet aanraden Joeri!

            Groetjes van Muna

            (bron rollingstoned)


            Hopelijk ben je er wat mee

            Greetz LittleDwarf



            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #7
              Re: Kan je een Auto flower toppen?

              Muna heeft niet altijd gelijk Dwarf.
              Ik heb bij mijn afjes geen stilstand gezien.

              Ik denk wel dat de wijze van toppen van belang is,
              Ik top de 5e node terwijl deze nog piepklein in de knop zit.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • UndercoverSmoker
                Senior Stoner
                Member
                • Jul 2015
                • 43

                #8
                Re: Kan je een Auto flower toppen?

                Bedankt voor alle input allemaal!! Ik ga het gewoon lekker met 1 proberen, kijken welk van de widdows de meeste opbrengst heeft .



                Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                Friends call me Johan

                Comment

                • Michevan
                  Expert Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2014
                  • 1417

                  #9
                  Re: Kan je een Auto flower toppen?

                  To Top Or Not To Top, a question only you can answer by trying
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment

                  • UndercoverSmoker
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jul 2015
                    • 43

                    #10
                    Re: Kan je een Auto flower toppen?

                    Hahaha ik laat het jullie weten tegen die tijd . Komt nog een kweekverslag van.

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                    Friends call me Johan

                    Comment

                    • LittleDwarf
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jul 2014
                      • 1681

                      #11
                      Re: Kan je een Auto flower toppen?

                      Is het binnen of buitenkweek?

                      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                      Comment

                      • thugz
                        Amazing Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4284

                        #12
                        Re: Kan je een Auto flower toppen?

                        Maakt niet uit
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment

                        • UndercoverSmoker
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2015
                          • 43

                          #13
                          Re: Kan je een Auto flower toppen?

                          Laten we zeggen, het is een balkonkweek haha, met het lekkere weer buiten, met het mindere weer binnen achter het raam.

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                          Friends call me Johan

                          Comment

                          • LittleDwarf
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jul 2014
                            • 1681

                            #14
                            Re: Kan je een Auto flower toppen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door UndercoverSmoker
                            Laten we zeggen, het is een balkonkweek haha, met het lekkere weer buiten, met het mindere weer binnen achter het raam.

                            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                            Waarom niet onder een lamp als je binnen zet want achter raam is niet echt ideaal.



                            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                            Comment

                            • UndercoverSmoker
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jul 2015
                              • 43

                              #15
                              Re: Kan je een Auto flower toppen?

                              Zit ik inderdaad nog over te twijfelen, was al aan het kijken voor zo een secret jardin en dan mischien een 400w?. Tevens heb ik groei, bloei, multi voeding van dutchpro. Ze staan net in verse potgrond met vermiculiet en mix van coco. Hoop dat dit eerste kweekje wat word

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                              Friends call me Johan

                              Comment

                              Bezig...