Problemen wiet bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fokke
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2016
    • 49

    #16
    Re: Problemen wiet bladeren

    Oké bedank voor het mee denken ik zal de lampen nog wat lager hangen
    En het snoeien mag dat nu nog ? Ze staan meer als anderhalve week op 12/12 .
    Dat werd mij verteld dat ik ze max een week mag laten voor groeien en op Google vond ik het zelfde ivm de grote van de plant en dat deze plant door blijft groeien tijdens de bloei .
    Wil ze best kortwieken . Maar ben dan bang dat ik ze verziek ? Ik zal ook de planten voorlopig alleen water met ph- geven en afwachten wat er gebeurd .

    En ja indd osmose water is net als gesdestilleerd water
    Het is officieel ommekeer osmose maar om het makkelijk te houden zegt men osmose water
    Dit is water dat door een membraan geperst word die alleen water moleculen doorlaat en de rest afvoerd
    Daarbij heb ik dan ook een kool sentiment nitraat en silicaat filter bij zodat het puur water is wat er uit komt
    Ik heb altijd een litertje of 150 hiervan op voorraad en maak het zelf aan voor m'n zee aquarium en natuurlijk handig voor de strijkijzer koffie zet apparaat en de raampjes te zemen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #17
      Re: Problemen wiet bladeren

      Was het een growshop in belgien?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • Fokke
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2016
        • 49

        #18
        Re: Problemen wiet bladeren

        Nee hoezo ?



        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #19
          Re: Problemen wiet bladeren

          Kom maar op met het adres van de growshop die je deze rotzooi verkocht heeft in een growshop verkopen ze lightmix en allmix
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • Fokke
            Senior Stoner
            Member
            • Jan 2016
            • 49

            #20
            Re: Problemen wiet bladeren

            Zo te zien aan jullie reacties over deze grond soort ben ik ff gaan spitten en kwam een interessant stukje tegen over batmix grow ,licht ,all en royalty mix.
            Wel gaaf dat ik hier goede info kan vinden [emoji16][emoji106]🏻
            Weet wel wat ik de volgende keer doe als ik weer een kweekje opstart .
            Ik wacht wel even af wat de plantjes doen aankomende dagen heb de lampen ook dichter op gehangen en ben ze leiding water met ph- van canna aan het geven en zal dan weer even een fotootje posten kijken wat iemand hier uit op kan maken ik bedoel de status van de planten .
            Ik was me er van bewust dat de eerste kweek het lastigst zal zijn ik lees wel veel maar ondervind en denk dat vooral ook de ervaring een goede kweek en kweker maakt


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment

            • PotHead Sativa
              Banned
              • Jul 2015
              • 649

              #21
              Re: Problemen wiet bladeren

              Op hoeveel meet je de ph af als ik mag vragen?
              En welke GS heeft je dat nu verkocht eigenlijk?
              En vooral gezegd dat je na drie weken kon bijvoeden erg !!!


              Cannabis Strain Testing 420 CST#420

              Comment

              • Fokke
                Senior Stoner
                Member
                • Jan 2016
                • 49

                #22
                Re: Problemen wiet bladeren

                Als het goed is GS Rotterdam
                Wist dat er daar 1 tje zit dus ben gewoon naar binnen gelopen en gevraagd wat ik nodig had .
                En m'n ph zet ik op 5,8 dat is goed toch ?
                En ja dat bijvoeden kijk ik wel even als ik het goed gelezen heb moet ik het blad in de gaten houden beetje naar gele bladeren bijvoeren en heel groen even niet bijvoeren alleen water toch ?


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment

                • Fokke
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jan 2016
                  • 49

                  #23
                  Re: Problemen wiet bladeren

                  Hoi we zijn weer een paar dagen verder en alleen nog maar water gegeven en het ziet er naar uit dat m'n bladeren niet meer afsterven zijn en dat de planten het goed doen ze zijn flink groen en geen gele vlekjes of droge of krullende bladeren bij gekomen nou ff afwachten hoe ze t de aankomende dagen gaan doen [emoji28][emoji106]🏻[emoji120]🏻


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment

                  • joremkrank
                    Cronic Grower
                    Lucky Member
                    • Oct 2015
                    • 3260

                    #24
                    Re: Problemen wiet bladeren

                    Ben heel benieuwd hoe je plantjes het op deze grond gaan doen,ken iemand de gebruikt ook potgrond uit het tuincentrum,maar dan eentje met heel erg weinig voeding erin,dat gaat dmv bijvoeden toppie.want ik vind 9 euro voor 70 liter aarde ook wel een beetje prijzig
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment

                    • Fokke
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jan 2016
                      • 49

                      #25
                      Re: Problemen wiet bladeren

                      Ja ik ook voor buiten gebruikte ik ook potgrond van het tuincentrum maar deze grond heeft die witte dingetjes er in weet niet hoe het heet maar dat zit ook in de reguliere grond om wiet te kweken


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • Fokke
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jan 2016
                        • 49

                        #26
                        Re: Problemen wiet bladeren

                        Weet niet of dit ook bij andere soorten grond uit het tuincentrum er in zit


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        Comment

                        • joremkrank
                          Cronic Grower
                          Lucky Member
                          • Oct 2015
                          • 3260

                          #27
                          Re: Problemen wiet bladeren

                          die zooi heet perliet en maakt je grondje luchtiger,wel zorgt het er voor dat je het niet in je tuin kan gooien,als je zelf nieuwe koopt,want iedereen herkend het
                          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #28
                            Re: Problemen wiet bladeren

                            vermiculiet bestaat ook ken je wel gewoon in j voortuintje knikkeren.

                            Comment

                            • wullox
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2015
                              • 230

                              #29
                              Re: Problemen wiet bladeren

                              ik gebruik dezelfde aarde en heb er geen problemen mee, npk zit iets verkeerd maar dat geeft niet zo merk ik. de witte korrels zijn perliet (om het boeltje luchtig te houden) en de blauwe korreltjes zijn voeding, er staat 1é weken bemest maar dit is voor gewone planten, cannabis is een superplant in 2-3 weken is die voeding zo goed als weg, ph en ec waarden liggen ook juist na een kleine spoeling voor gebruik.(voor jonge plantjes anders niet nodig). zou idd nu niet meer gaan trimmen of toppen zo close tegen de bloei.
                              grtz wullox
                              1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                              Comment

                              • Fokke
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jan 2016
                                • 49

                                #30
                                Re: Problemen wiet bladeren

                                Fijn dat er iemand is die ook deze aarde gebruikt dan is er gelukkig meer bekend over de groei en bloei in deze aarde je zeg 2-3 welen is de voeding op ik zit nu op 3,5 weken waarvan nu 2,5 weken in de bloei en er beginnen zich al toppen te ontwikkelen zal zo even een fotootje posten hoe het er nu bij staat even wachten tot m'n zoontje naar bed is [emoji6]
                                Maar dan zal ik dus nu wel een beetje met de voeding moeten gaan starten ik heb terra Flores en pk 13/14 van canna nou is mijn vraag met welke voeding moet ik starten en wanneer kan je bijv met pk13/14 starten moet dat tegelijk met de terra Floris of moet ik eerst alleen Floris geven en dan in week ? Van de bloei pk toe gaan voegen ?


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...