Probleempje met bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BeGrow
    Advanced Stoner
    Member
    • Feb 2016
    • 71

    #16
    Re: Probleempje met bladeren

    Thanks man! Het zouden normaal geen AF zijn, ze zijn getopt en snel in bloei getrokken ivm de geringe hoogte.

    Comment

    • Hypnotized
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 926

      #17
      Re: Probleempje met bladeren

      Is die bijna klaar? Aan het eind van de bloei zal de plant altijd vergelen.

      Comment

      • BeGrow
        Advanced Stoner
        Member
        • Feb 2016
        • 71

        #18
        Re: Probleempje met bladeren

        Ik vermoed dat ze nog wel zeker 2 weken mogen hebben. Tis men eerste kweekje dus ik moet je het antwoord voorlopig nog schuldig blijven .

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #19
          Re: Probleempje met bladeren

          Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
          Is die bijna klaar? Aan het eind van de bloei zal de plant altijd vergelen.
          Ja, maar van onder naar boven en niet van boven naar onder. Ik lees dat je daar ergens zegt van ze dan nu twee dagen geen voeding te geven en dan om elke dag. Wilt dat dan zeggen dat je al een aantal dagen achter elkaar green sensation aan het geven bent, bovenop die bloom? En dit al een tijdje? Want dat is dan wel je probleem en dat wordt enkel nog erger.
          Green sensation geef ik één keer om de 5 dagen ofzo mee. Misschien 5-6 watergiften per ronde, zonder extra bloom.

          Comment

          • BeGrow
            Advanced Stoner
            Member
            • Feb 2016
            • 71

            #20
            Re: Probleempje met bladeren

            Ik heb ze zon 4 dagen GS en bloom gegeven, ik heb dus overvoed... Ik geef nu wel al 2 dagen water en ga dit nog even blijven doen. Zal het nog erger worden of eerder stagneren indien ik voorlopig geen voeding meer geef?

            Comment

            • colldor200
              Senior Stoner
              • Mar 2016
              • 39

              #21
              Re: Probleempje met bladeren

              Denk dat het aan je GS ligt want ik gaf ze altijd voeding volgens schema (nu minder dan schema) en had er niet echt problemen mee met overvoeding.
              Btw hoe oud zijn je plantjes?

              Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

              Comment

              • BeGrow
                Advanced Stoner
                Member
                • Feb 2016
                • 71

                #22
                Re: Probleempje met bladeren

                Ik vermoed het ook aangezien het niet veel slechter meer wordt. Ik spoel nu al zo'n 5-6 dagen. Ze staan nu 6 weken en 4 dagen op 12/12 waarvan 6 weken effectieve bloei. Ik denk dat ik ga blijven spoelen tot het einde. Foto's komen straks! Ik vermoed dat ze nog 10 tot 14 dagen mogen staan.

                Comment

                • colldor200
                  Senior Stoner
                  • Mar 2016
                  • 39

                  #23
                  Re: Probleempje met bladeren

                  Oorspronkelijk geplaatst door BeGrow
                  Ik vermoed het ook aangezien het niet veel slechter meer wordt. Ik spoel nu al zo'n 5-6 dagen. Ze staan nu 6 weken en 4 dagen op 12/12 waarvan 6 weken effectieve bloei. Ik denk dat ik ga blijven spoelen tot het einde. Foto's komen straks! Ik vermoed dat ze nog 10 tot 14 dagen mogen staan.
                  Dat zou ik ook doen!

                  Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

                  Comment

                  • BeGrow
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Feb 2016
                    • 71

                    #24
                    Re: Probleempje met bladeren

                    Hier de beloofde foto's. Weet iemand hier hoe deze nog mogen hebben? Blijven verder doen met enkel water tot het einde?
                    Attached Files

                    Comment

                    • colldor200
                      Senior Stoner
                      • Mar 2016
                      • 39

                      #25
                      Re: Probleempje met bladeren

                      Ik zou zeker de laatste week enkel water geven, maar in jou geval zou ik ze langer dan week water blijven geven wegens het overvoeden.
                      Voor de rest zien je toppen er goed uit!

                      Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

                      Comment

                      • BeGrow
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Feb 2016
                        • 71

                        #26
                        Re: Probleempje met bladeren

                        Enig idee hoe lang ze nog moeten staan?

                        Comment

                        • colldor200
                          Senior Stoner
                          • Mar 2016
                          • 39

                          #27
                          Re: Probleempje met bladeren

                          Oorspronkelijk geplaatst door BeGrow
                          Enig idee hoe lang ze nog moeten staan?
                          euhm, denk toch zeker een 1-2week.
                          hangt af van de soort etc, je zou ook naar de trichomen moeten kijken hoe ze eruitzien.

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #28
                            Re: Probleempje met bladeren

                            Das bijlange na niet rijp schat eens een week of 3 nog.

                            Comment

                            Bezig...