Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaden van kweekje herbruikbaar?*

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaden van kweekje herbruikbaar?*

    Korting op 420shop
    Beste kwekers ik vroeg mij af... Een kameraad van me had een lekker soortje staan..( ondertussen droog en gebruiksklaar) 😁 nu is hij paar zaadjess tegen gekomen !! Hij wou er mij geven maar vraag me af of dit verstandig is???ik wil namelijk geen verloren tijd in steken? Zen wietje was super lekker en denk dat er ongeveer 10 zaden van zen kweekje af gekomen is... Al bedankt voor de komende antwoorden chillllleeeee

    #2
    Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

    De meningen verschillen daarover.

    Comment


      #3
      Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

      Kunt ze natuurlijk eens een poosje laten groeien......wie weet heb je geluk. Zo gauw als je mannetjes tegen komt kun je er altijd nog afscheid van nemen. Denk dat ik de gok zou wagen......maar ben dan ook stronteigenwijs en erg nieuwsgierig

      Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
      HOME WEED HOME

      Comment


        #4
        Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

        Heeeeeeeeeeeeel veel mensen zijn begonnen met zaadje uit zakje wiet vermoed ik.
        Ik zou het gewoon doen .
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

          En ik zou het risico niet lopen voor een zaadje van een paar euro. Buiten eventueel nog, maar binnen? Nooit.

          Comment


            #6
            Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

            Waarom niet als je dat zaadje toch heb en een leuke tuin nooit geschoten is altijd mis tog
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

              De waarom staat er. Omdat een zaadje van een zaadbank een paar euro kost en dan ben je gerust. Dat zaadje uit een zakje komt van een herma plant. Als die ook herma uitdraait en je ziet het niet kan alles om zeep zijn. Waarom zou je dat risico nemen? Buiten kan je niet opnieuw gaan beginnen, binnen kan je hele oogst om zeep zijn.
              Als je 15 bent en je weet niet beter, doen. Als je werkt en je kan je gemakkelijk 3 euro verloven voor een zaadje... Waarom dan lopen klooien?

              Comment


                #8
                Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

                Ok Thx ging niet over het geld meer voort gemak haha dit weekend zaad bestellen gr

                Comment

                Bezig...
                X