Zaden van kweekje herbruikbaar?*

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sorensens83
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2015
    • 171

    #1

    Zaden van kweekje herbruikbaar?*

    Korting op 420shop
    Beste kwekers ik vroeg mij af... Een kameraad van me had een lekker soortje staan..( ondertussen droog en gebruiksklaar) 😁 nu is hij paar zaadjess tegen gekomen !! Hij wou er mij geven maar vraag me af of dit verstandig is???ik wil namelijk geen verloren tijd in steken? Zen wietje was super lekker en denk dat er ongeveer 10 zaden van zen kweekje af gekomen is... Al bedankt voor de komende antwoorden chillllleeeee
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #2
    Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

    De meningen verschillen daarover.

    Comment

    • KAYA74
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Apr 2016
      • 435

      #3
      Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

      Kunt ze natuurlijk eens een poosje laten groeien......wie weet heb je geluk. Zo gauw als je mannetjes tegen komt kun je er altijd nog afscheid van nemen. Denk dat ik de gok zou wagen......maar ben dan ook stronteigenwijs en erg nieuwsgierig

      Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
      HOME WEED HOME

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

        Heeeeeeeeeeeeel veel mensen zijn begonnen met zaadje uit zakje wiet vermoed ik.
        Ik zou het gewoon doen .
        God was never on your side..

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

          En ik zou het risico niet lopen voor een zaadje van een paar euro. Buiten eventueel nog, maar binnen? Nooit.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

            Waarom niet als je dat zaadje toch heb en een leuke tuin nooit geschoten is altijd mis tog
            God was never on your side..

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

              De waarom staat er. Omdat een zaadje van een zaadbank een paar euro kost en dan ben je gerust. Dat zaadje uit een zakje komt van een herma plant. Als die ook herma uitdraait en je ziet het niet kan alles om zeep zijn. Waarom zou je dat risico nemen? Buiten kan je niet opnieuw gaan beginnen, binnen kan je hele oogst om zeep zijn.
              Als je 15 bent en je weet niet beter, doen. Als je werkt en je kan je gemakkelijk 3 euro verloven voor een zaadje... Waarom dan lopen klooien?

              Comment

              • sorensens83
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2015
                • 171

                #8
                Re: Zaden van kweekje herbruikbaar?*

                Ok Thx ging niet over het geld meer voort gemak haha dit weekend zaad bestellen gr

                Comment

                Bezig...