Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te paranoid om te telen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Te paranoid om te telen

    Vergeet niet dat als je een woning huurt er wel een kans bestaat dat als ze je wel pakken met binnen kweken van planten
    je het huis moet verlaten. Dus dan valt de politie straf misschien wel mee tis wel Klote als je door 4/5 planten dakloos word.
    Kan je nog zo mooi dokters briefje hebben en 100 excuus daar heeft een woning bouw niks mee te maken.
    In mijn huur contract staat duidelijk dat je op ge huurde perceel geen cannabis mag kweken met of zonder dokters briefje het mag niet.
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Te paranoid om te telen

      Dat is zo jammer, want ik doe het echt medisch. Ik betaal 10 euro de gram en op jaarbasis tikt dat aan. Er zou meer dan 3000 euro op jaarbasis bespaard worden.
      Mijn ADHD is er echt goed mee vooruit geholpen en ik kan een hobby oppikken.

      Comment


        #18
        Re: Te paranoid om te telen

        Ik heb lang nagedacht. Ik heb mijn geld in een gameconsole gestoken en niet in een tentje.
        Ergens betreur ik dat, maar de risico's wegen niet op.
        Het vrije Westen anno 2016

        Comment


          #19
          Re: Te paranoid om te telen

          niet te paranoid van worden man. woon zelf belgie bedoel maar niks aan de hand als je gewoon alles betaald en geen prob veroorzaakt.. zoals iedereen hier zegt dus.. ga ook niet bij je huis alles gaan afdichten zodat het van buiten af al te zien is dat er niet in je huis gekeken kan worden.. bedoel dan dingen voor ramen hangen enz etc.. just lay low zoals je voorbije jaren in je woning hebt geleefd.. nu staan er dan gewoon wat plantjes. maar die stroom gaat je nou niet nekken man.. als je hele garage volzet wel natuurlijk xd just grow and relax ✌️️


          Grts Assi!
          It feels like heaven in a bag..

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Te paranoid om te telen

              Misschien komende zomer eens wat buiten zetten....ergens. Het zou maar zo kunnen dat je er voldoende voorraad mee haalt tot volgende zomer......

              Als je er zoveel baat bij hebt; denken in oplossingen, niet in problemen.
              Succes! !!

              GRTZ KAYA

              verzonden met Tapatalk
              HOME WEED HOME

              Comment


                #22
                Re: Te paranoid om te telen

                Ik heb geen tuin Ik ken enkele mensen met een tuin. Ik vroeg hen elk om in hun tuin een plant te mogen zetten, maar ze zeiden allemaal neen. Guerillaplekje heb ik niet meteen voor ogen.

                Ik heb er inderdaad heel veel aan. Het maakt alles zoveel beter.
                De oplossing is dan een tentje zetten, maar die oplossing kan alles net zoveel erger maken. Ik huur en dakloos ben ik al geweest. Geen tweede keer.

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: Te paranoid om te telen

                    heb je stealth micro kweken overwogen? Ivm paranoia

                    Ergens een schuin lopend dak waar je met behulp van een paar planken en kast een verborgen lage kast kan maken? Waar je je plant kan toppen en lst'en, eventueel meerdere micro boxen 100 watt hps lampjes, 2 boxen 4 planten bijvoorbeeld, die 200 watt zullen echt nauwelijks opvallen al helemaal niet als je t netjes betaald en t is nog stealth ook dus zolang je je mond erover houd weet NIEMAND het, Right?

                    Zorg voor goede afzuiging en koolstoffilters and there should be no problem?
                    Lijkt mij dan

                    Comment


                      #25
                      Re: Te paranoid om te telen

                      Wordt het afgeraden om zo een kweektent op een zolderkamer te zetten ?
                      Of maakt dit niets uit ? Zou graag een tent op mijn zolder zetten , maar hoorde onlangs dat ze met infraroodcamera's veel huizen checken...?

                      Comment


                        #26
                        Re: Te paranoid om te telen

                        Oorspronkelijk geplaatst door gambino12345 View Post
                        Wordt het afgeraden om zo een kweektent op een zolderkamer te zetten ?
                        Of maakt dit niets uit ? Zou graag een tent op mijn zolder zetten , maar hoorde onlangs dat ze met infraroodcamera's veel huizen checken...?
                        Is heel verschillend, als je daar een hok van 150 bij 150 bij 200 neer zet met een 1000 watt lamp, of een 60x60x180 met 150 watt, maakt al een enorm verschil.

                        Tentje is altijd wel een beetje risico omdat ze er gewoon niet zo vrolijk van worden, maar volgensmij valt een 100 watt lampje bijvoorbeeld nauwelijks op
                        mijn pc voeding trekt 750 watt, maar geeft wel minder warmte af. Het is de warmte die m de om nek draait

                        Laat je lucht afzuigen naar een andere kamer die op zijn beurt goed geventileerd is zodat de warmte eerst over de kamer verspreid voordat het naar buiten gaat, en dat het niet via je zolder naar buiten gaat waardoor je straks de enigste in de straat bent zonder sneeuw op je dak

                        Klein hok op maximaal 25 graden houden met een niet te zware lamp en luchtafzuiging naar andere kamer, zou moeten kunnen

                        Maar garantie heb je nooit
                        Last edited by BackYardPlant; 21 December 2016, 23:44.

                        Comment


                          #27
                          Re: Te paranoid om te telen

                          Ok thx...''Tentje is altijd wel een beetje risico omdat ze er gewoon niet zo vrolijk van worden''...Wat bedoel je hiermee ? Het is dus een zolderkamer waar verwarming staat en airco...dus heb sowieso niet veel sneeuw op mijn dak hehe...Ik dacht aan een tent van 120x120x200 met een 600w gavita enhanced...Of beter een 90x90x180 met 400w ?

                          Comment


                            #28
                            Last edited by BackYardPlant; 22 December 2016, 00:10.

                            Comment


                              #29
                              Re: Te paranoid om te telen

                              Bedankt voor alle uitleg Backyard...Maar het is dus een zolderkamer die verwarmd wordt, constant 20-25 graden.Dus zal dit toch niet zo opvallen ?
                              En in de warme zomermaanden staat de airco aan...In de tuin heb ik ook al gekweekt maar vond dit te gevaarlijk voor de buren.

                              Comment


                                #30
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X