Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te paranoid om te telen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te paranoid om te telen

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Te paranoid om te telen

    Gewoon voor gaan , goed materiaal , goeie filter , goed inlezen , en idd die 400 zal dat wat omhoog gaan jagen maar als je dat nou mooi gaat betalen en geen overlast veroorzaakt is er geen vuiltje aan de lucht toch en moet jij je niet slecht voelen . succes eh !

    Grtjs LS
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: Te paranoid om te telen

      ze hebben nu ledarmatuuren die 120 bij 60 verlichten ,die gebruiken iets meer dan 200 watt en heb zelf al 3 keer gezien dat je daar minimaal 200 gram van trekt .hang die in een klerenkast,en zorg dat de luchtinlaat en uitlaat niet te zien is.In Nederland trekken ze niet alle kasten open als ze opzoek zijn naar een wietkwekerij bij todoledgrow.es verkopen ze die led,s
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Re: Te paranoid om te telen

        Pas op er zijn al veel mensen helemaal door gedraai van wiet kweken hoor
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Te paranoid om te telen

          Oh ja ?
          [(Wie dan, WIE dan, wie DAN, WIE DAN ?) x 10.000, rillend in angstzweet]

          Comment


            #6
            Re: Te paranoid om te telen

            PFFFF ik ben duizelig van het doordraaien 😂

            Comment


              #7
              Re: Te paranoid om te telen

              Ik ben geen dokter maar als je de neiging heb om para te worden, moet je volgens mij vooral geen wiet gaan roken.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                #8
                Re: Te paranoid om te telen

                Bi polair en parra lojkt me geen goeie blowcombi.

                Kenndr wel meer en t gevolg is dat ze helemaal geen kudt meer uitvoeren en/of aan zichzelf willen werken uit pure tevredenheid..

                Ik heb trouwens meer relaties kapot gekweekt dan dat t me erbij geholpen heeft..
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #9
                  Re: Te paranoid om te telen

                  Als je al paranoide wordt van de gedachte, en je hebt meervoudige stoornissen, dan wil ik niet medeplichtig zijn aan alle gevolgen die 'een onnodig hoge voorraad wiet' kan hebben op minder stabiele personen.

                  Los daarvan, men kan bloeien op 13/11, 11/13, 12,5/11,5, enzovoorts. Het hoeft niet precies 12 uur licht of donker te zijn. Als ik binnen kweek, en dat is hooguit een half maandje per jaar, dan bloei ik ze op 13 uur.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Te paranoid om te telen

                      als jij lekker je mondje houd bij al je vrienden en weet ik veel, mooi je electriciteit betaald enzo dan hoef jij je nergens zorgen om te maken!!! en in de gevangenis zullen ze je heus niet steken indien ze erop zouden komen en zeker niet voor 4 plantjes... eentje roken en effe chillen zou ik zeggen voor ik begon was ik mischien ook wel een beetje para over het growen maar zoals ik zeg je moet er voor te beginnen al geen reclame voor maken en eigenlijk als niemand dit weet weet ik ook niet hoe dit zou uitkomen... wie weet nu in godsnaam wat jij in je eigen huisje doet...
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        #12
                        Re: Te paranoid om te telen

                        Lijkt me logisch dat je gaat kweken als ik zie hoeveel baad je erbij hebt. Ik had er zelf ook eerder aan moeten beginnen en ben nu het derde jaar bezig. Heb alle grammen op de foto staan en hoe ik nuttig en welke effecten het heeft op mij. Als onderbouwend materiaal mocht de politie voor de deur staan. Tis tenslotte nog steeds illegaal helaas. Oogststress en paraonoide hoort daar wel bij maar het nuttige van eigen medicijn maakt dat goed te doen spreek uit ervaring ghehe
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          #13
                          Re: Te paranoid om te telen

                          Zoals eerder al gezegd; vooral mondje dicht houden.....hoe minder het weten de beter dat t is.
                          Misschien voor de zekerheid inderdaad een lager wattage verlichting gebruiken (alhoewel ik geen problemen verwacht als de elektra-rekening gewoon netjes betaald wordt).
                          Mooi stealth kastje en gaan met die hap.....zeker als je je er zoveel beter door voelt/functioneert.

                          Succes

                          GRTZ KAYA

                          Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                          HOME WEED HOME

                          Comment


                            #14
                            Re: Te paranoid om te telen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff View Post
                            als jij lekker je mondje houd bij al je vrienden en weet ik veel, mooi je electriciteit betaald enzo dan hoef jij je nergens zorgen om te maken!!! en in de gevangenis zullen ze je heus niet steken indien ze erop zouden komen en zeker niet voor 4 plantjes... eentje roken en effe chillen zou ik zeggen voor ik begon was ik mischien ook wel een beetje para over het growen maar zoals ik zeg je moet er voor te beginnen al geen reclame voor maken en eigenlijk als niemand dit weet weet ik ook niet hoe dit zou uitkomen... wie weet nu in godsnaam wat jij in je eigen huisje doet...
                            Wel ik denk dat als ik nu in de winter zou beginnen, het niet echt zou opvallen. Ik heb al materiaal, alleen een nieuwe lichtpeer kopen, koolstoffilter en ik ben klaar voor vertrek. Ik heb een veilige relais tussen de lamp en voorschakelapparatuur.
                            Ik zou para zijn voor ongewenst bezoek. Ik voel me zo gecriminaliseerd als blower, daar ik toch altijd vertrek vanuit de gouden regel.
                            Mijn hoofdmotief is omdat ik het financieel amper kan bijhouden, zo duur geworden.

                            Ik zou het tegen niemand zeggen. Ik wil gewoon mijn medicijn hebben zonder illegaal te doen. Maar er is geen andere weg. Ik heb in het verleden ervaren dat de teelt op zich heel therapeutisch werkt. Ik kon mijn obsessie ergens op richten en het bracht mooie tijden op. Maar altijd had ik in het achterhoofd alsof ik iets verkeerd doe, terwijl het mij zo goed doet.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
                            Lijkt me logisch dat je gaat kweken als ik zie hoeveel baad je erbij hebt. Ik had er zelf ook eerder aan moeten beginnen en ben nu het derde jaar bezig. Heb alle grammen op de foto staan en hoe ik nuttig en welke effecten het heeft op mij. Als onderbouwend materiaal mocht de politie voor de deur staan. Tis tenslotte nog steeds illegaal helaas. Oogststress en paraonoide hoort daar wel bij maar het nuttige van eigen medicijn maakt dat goed te doen spreek uit ervaring ghehe
                            Thanks Hier is het echt medisch. Ik heb geprobeerd te stoppen, en dat lukte heel goed. Ik overwon de drang naar blowen, maar ik had geen leven meer. Ik leefde in een cocon en zodra ik terug eentje rookte was het alsof mijn vleugels zich spreidden en ik het leven baas was. Ik kon mezelf naar overal verplaatsen, plannen en communiceren. Ik zit nu in therapie om uit te dokteren of ik nu verslaafd ben of er iets onderliggend aan de hand is. Ik weet echter zeker dat er iets onderliggend aan de gang is en door te blowen maak ik veel symptomen ongedaan.

                            Eigen medicijn hebben is goud waard. Geld blijft in je zakken steken en je bent verlost van de zwarte markt. Ik heb gesproken met lotgenoten en er zijn heel veel zoals mij die aan zelfmedicatie doen met cannabis. Waarom daar zoveel problemen rond veroorzaakt worden, ik begrijp het niet.

                            Comment


                              #15
                              Re: Te paranoid om te telen

                              Zolang je betaald zal er niemand komen kijken.

                              Ik kweek al jaren en nog nooit een probleem. Wel zorgen dat niemand weet dat je kweekt. Dus ook de vrienden niet!!


                              En zoals gezegd, er zijn tegenwoordig LED systemen die minder dan 400W trekken en toch een goeie opbrengst opleveren. Of ga voor 250W, met een scrog.
                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                              Comment

                              Bezig...
                              X