Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waneer onder lamp?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waneer onder lamp?

    Korting op 420shop
    vraagje

    de zaadjes die bij mij zijn uitgekomen zijn nu ongeveer 9cm(na ong 10 dagen na planting) lang en hebben 2 kleine blaadjes ,spreken we nu eigenlijk al over een plantje?ze staan bij mij gewoon nog voor het raam
    vanaf waneer mag ik ze onder de lamp zetten en hoever moet deze dan boven de plantjes hangen?

    grtz
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

    #2
    Re: waneer onder lamp?

    je plantjes mogen al onder de lamp.je moet er alleen ff bijmelden wat voor lamp je hebt.voor 400 w hps is t minimum 40 cm van je plantje .
    voor 600 w is dat minimaal 60 cm
    grtz

    Comment


      #3
      Re: waneer onder lamp?

      En denk aan je luchtvochtigheid!

      Comment


        #4
        Re: waneer onder lamp?

        oke bedankt voor de reactie
        heb 600 watter

        het is namelijk zo, dat ik net 3 dagen geleden (door vele zaadjes die zijn gestorven) 5 northern lights heb bij gezaait en ik wil w8ten tot die zijn uitgekomen, maar, is dat verstandig?kan dat kwaad om ze zo lang in een steenwolblokje voor het raam te laten staan de wortels komen onder al uit het blokje

        grtz
        you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

        Comment


          #5
          Re: waneer onder lamp?

          eigenlijk kan dat volgens mij geen kwaad maar ik denk dat ze wel ff gaan stressen en daarna zet je ze gewoon bij die andere dat je hebt bijgezaaid,die zullen wel dan wel wat groter zijn maar dat kan je aanpasseng.
          grtz

          Comment


            #6
            Re: waneer onder lamp?

            Oorspronkelijk geplaatst door prorider View Post
            vraagje

            de zaadjes die bij mij zijn uitgekomen zijn nu ongeveer 9cm(na ong 10 dagen na planting) lang en hebben 2 kleine blaadjes ,spreken we nu eigenlijk al over een plantje?ze staan bij mij gewoon nog voor het raam
            vanaf waneer mag ik ze onder de lamp zetten en hoever moet deze dan boven de plantjes hangen?

            grtz
            Als je plantjes met de eerste blaadjes boven komen mogen ze al onder de lamp.
            TL lampen 4 tot 5 cm boven het spruitje.
            HPS lampen eerst hoog en ieder uur een beetje zakken.
            She gives me the Blues ...

            Comment


              #7
              Re: waneer onder lamp?

              ok thnx guys
              you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

              Comment


                #8
                Re: waneer onder lamp?

                deze kan dus opslot ??

                Comment


                  #9
                  Re: waneer onder lamp?

                  hallo
                  nee nog niet op slot want, wanneer kan ik ze nu dan in bloei zetten, want voor een leek als mij lijkt mij een week of 2 weken in groei kort ze staan bij mij nu al een week en half onder de lamp en eigenlijk heeft da plantje nog maar 6 blaadjes nog niet echt een plant te noemen, ok nadat je ze in bloei zet groeien ze nog door maar, is dit nog niet te vroeg hoe groot moet een plant nu eigenlijk zijn?? post mss eens een foto of zo hoe de plant er eigenlijk moet uitzien of zo eer ik hem in bloei mag zetten, echt een vraag die me bezig houd, of moet dat al echt een stek zijn?

                  grtz
                  you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                  Comment


                    #10
                    Re: waneer onder lamp?

                    Hoe langer je ze laat groeien hoe groter de plant in bloei wordt, onder een lamp mag ze niet te groot worden omdat je licht niet doordringt tot het onderste gedeelte van je plant. Bij mij gaan ze soms direct na het ontkiemen in bloei. Na drie internodes kunnen ze gerust in bloei.



                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: waneer onder lamp?

                      kzet mijn planten ook na 3 internodes op 12/12, dit werkt voor mij het beste.
                      anders worden later je onderste plukken onvoldoende belicht en heb je minder oogst
                      when u feel bad cuz of the wine
                      just smoke a joint and u'll feel fine

                      Comment


                        #12
                        Re: waneer onder lamp?

                        oke
                        dat was me zeer duidelijk merci bobo

                        grtz
                        you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                        Comment


                          #13
                          Re: waneer onder lamp?

                          en als je je plant hoger wil laten groeien kun je dan op de zijkant van je kweekkast ofz ook lampen plaatsen? zodat de onderste ook licht krijgen of werkt dit niet?

                          Comment

                          Bezig...
                          X