waneer onder lamp?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • prorider
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 163

    #1

    waneer onder lamp?

    Korting op 420shop
    vraagje

    de zaadjes die bij mij zijn uitgekomen zijn nu ongeveer 9cm(na ong 10 dagen na planting) lang en hebben 2 kleine blaadjes ,spreken we nu eigenlijk al over een plantje?ze staan bij mij gewoon nog voor het raam
    vanaf waneer mag ik ze onder de lamp zetten en hoever moet deze dan boven de plantjes hangen?

    grtz
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    Re: waneer onder lamp?

    je plantjes mogen al onder de lamp.je moet er alleen ff bijmelden wat voor lamp je hebt.voor 400 w hps is t minimum 40 cm van je plantje .
    voor 600 w is dat minimaal 60 cm
    grtz

    Comment

    • nosferatu
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 179

      #3
      Re: waneer onder lamp?

      En denk aan je luchtvochtigheid!

      Comment

      • prorider
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 163

        #4
        Re: waneer onder lamp?

        oke bedankt voor de reactie
        heb 600 watter

        het is namelijk zo, dat ik net 3 dagen geleden (door vele zaadjes die zijn gestorven) 5 northern lights heb bij gezaait en ik wil w8ten tot die zijn uitgekomen, maar, is dat verstandig?kan dat kwaad om ze zo lang in een steenwolblokje voor het raam te laten staan de wortels komen onder al uit het blokje

        grtz
        you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

        Comment

        • weedeveryday
          Retired
          • Feb 2009
          • 458

          #5
          Re: waneer onder lamp?

          eigenlijk kan dat volgens mij geen kwaad maar ik denk dat ze wel ff gaan stressen en daarna zet je ze gewoon bij die andere dat je hebt bijgezaaid,die zullen wel dan wel wat groter zijn maar dat kan je aanpasseng.
          grtz

          Comment

          • Freebird
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 282

            #6
            Re: waneer onder lamp?

            Oorspronkelijk geplaatst door prorider
            vraagje

            de zaadjes die bij mij zijn uitgekomen zijn nu ongeveer 9cm(na ong 10 dagen na planting) lang en hebben 2 kleine blaadjes ,spreken we nu eigenlijk al over een plantje?ze staan bij mij gewoon nog voor het raam
            vanaf waneer mag ik ze onder de lamp zetten en hoever moet deze dan boven de plantjes hangen?

            grtz
            Als je plantjes met de eerste blaadjes boven komen mogen ze al onder de lamp.
            TL lampen 4 tot 5 cm boven het spruitje.
            HPS lampen eerst hoog en ieder uur een beetje zakken.
            «belladonna» konijn met aansteker vraag wil je vuurtje en ik maar denken ben stoned
            She gives me the Blues ...

            Comment

            • prorider
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 163

              #7
              Re: waneer onder lamp?

              ok thnx guys
              you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #8
                Re: waneer onder lamp?

                deze kan dus opslot ??

                Comment

                • prorider
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 163

                  #9
                  Re: waneer onder lamp?

                  hallo
                  nee nog niet op slot want, wanneer kan ik ze nu dan in bloei zetten, want voor een leek als mij lijkt mij een week of 2 weken in groei kort ze staan bij mij nu al een week en half onder de lamp en eigenlijk heeft da plantje nog maar 6 blaadjes nog niet echt een plant te noemen, ok nadat je ze in bloei zet groeien ze nog door maar, is dit nog niet te vroeg hoe groot moet een plant nu eigenlijk zijn?? post mss eens een foto of zo hoe de plant er eigenlijk moet uitzien of zo eer ik hem in bloei mag zetten, echt een vraag die me bezig houd, of moet dat al echt een stek zijn?

                  grtz
                  you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #10
                    Re: waneer onder lamp?

                    Hoe langer je ze laat groeien hoe groter de plant in bloei wordt, onder een lamp mag ze niet te groot worden omdat je licht niet doordringt tot het onderste gedeelte van je plant. Bij mij gaan ze soms direct na het ontkiemen in bloei. Na drie internodes kunnen ze gerust in bloei.



                    Grtz

                    Comment

                    • pothoofd
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Mar 2009
                      • 61

                      #11
                      Re: waneer onder lamp?

                      kzet mijn planten ook na 3 internodes op 12/12, dit werkt voor mij het beste.
                      anders worden later je onderste plukken onvoldoende belicht en heb je minder oogst
                      when u feel bad cuz of the wine
                      just smoke a joint and u'll feel fine

                      Comment

                      • prorider
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 163

                        #12
                        Re: waneer onder lamp?

                        oke
                        dat was me zeer duidelijk merci bobo

                        grtz
                        you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                        Comment

                        • kennyibanez
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Apr 2009
                          • 43

                          #13
                          Re: waneer onder lamp?

                          en als je je plant hoger wil laten groeien kun je dan op de zijkant van je kweekkast ofz ook lampen plaatsen? zodat de onderste ook licht krijgen of werkt dit niet?

                          Comment

                          Bezig...