Powerplant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #31
    Re: Powerplant

    Tnx oki,

    Met dank aanvaard, men is nooit te oud om te leren, .

    Grtz

    Comment

    • okiwiet
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 435

      #32
      Re: Powerplant

      idd verschoot me ook een bult, die persoon had me een smsjes gestuurd dat er nu spiraal spaarlampen zijn tot 26watt ik direkt gaan zien natuurlijk nieuwe lampen .
      toegekomen in de winkel nog ff zitten lullen mee die vent, en toen vroeg ik naar de kleurtemp., die vent trok gezicht. hij zei dat die al een aantal jaar vervangen waren maar dat ze op de oude t8 de benaming niet gebruikt word. de nieuwe generatie tl lampen de T5 zoals de buisjes van spaarlampen ook, hebben wel al de nieuwe kleurbenamingen , dus heb vandaag zelf ook bijgeleerd

      ps : die nieuwe spiraal lampen lichten niet zo effectief als die gewone U2 en U3's die spiraals hebben serieus verlies in het midden dus heb ik ze ook niet gekocht. ik zeg altijd tegen die vent dak verlichting zoek voor fotostudio, die hebben ook verschillende kleurtemperaturen nodig

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment

      • Ganja
        Retired
        • Mar 2008
        • 50

        #33
        Re: Powerplant

        heykes!

        hoe komt het toch dat mijn bladpuntjes zo naar beneden hangen ?
        een klein beetje maar , maar toch genoeg om mij vragen te stellen ...

        zijn we nog geen maandje verder ? haha

        greeeeeeeeeeeeeeeeetz

        Comment

        • Ganja
          Retired
          • Mar 2008
          • 50

          #34
          Re: Powerplant

          hier zijn alvast nieuwe foto's
          toch blijf ik met de vraag ..
          waarom hangen mijn puntjes zo naar beneden ?
          Twee Tl van 18W geven eigenlijk ook niet veel warmte .. wat kan ik doen om het daar wat warmer maken ?

          toch zijn ze mooi

          Greeeeets
          Attached Files

          Comment

          • Ganja
            Retired
            • Mar 2008
            • 50

            #35
            Re: Powerplant

            sorry dat de foto op zen kop staat he :o

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #36
              Re: Powerplant

              Even je hoofd kantelen en...
              Attached Files
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • okiwiet
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 435

                #37
                Re: Powerplant

                staan je tl's er dicht genoeg op? ze lijken me nog steeds te sprieten.
                inplaats van bijverwarming mss nog 2 tl's extra

                grtz
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment

                • Ganja
                  Retired
                  • Mar 2008
                  • 50

                  #38
                  Re: Powerplant

                  hmmz .. en als ik er twee spaarlampen bij hang ?
                  of mag dat ni twee verschillende soorten van licht ?

                  greets

                  Comment

                  • okiwiet
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 435

                    #39
                    Re: Powerplant

                    spaarlampen zijn ook goed, gewoon bij tl, T5 of spaarlamp zorgen dat je planten dicht tegen het licht staan.

                    grtz
                    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                    Comment

                    • Ganja
                      Retired
                      • Mar 2008
                      • 50

                      #40
                      Re: Powerplant

                      ah oke ! toch zeker bedankt voor de tip
                      zal er is direct voor zorgen dat ze dichter staan ..
                      heb er ene daarnet in het zonnetje gezet boven de chaufage achter het glas
                      mmmm zei ze haha!

                      greeeets

                      Comment

                      • Cookiemonster
                        Retired
                        • Jan 2008
                        • 258

                        #41
                        Re: Powerplant

                        jawel maar voor groei moete ze zeker genoeg blauw licht hebben , ale da heeft den oki me toch wijsgemaakt .
                        die kweekte vroeger in z'n kot met alleen maar warmwhite en int midden een grote lamp coolwhite en alles ging vlotjes bij hem .

                        kheb ook gehoord dat je bij groei vb 1warmwhite en 3 coolwhite dat de planten dan beter groeien dan op 4 coolwhites , weet iemand of da juist is ?


                        greetz .

                        Comment

                        • okiwiet
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 435

                          #42
                          Re: Powerplant

                          is idd juist cookiemonster
                          in groei hebben ze meer het blauwe spectrum nodig, maar het orange rood spectrum hebben ze dan ook al nodig

                          foto van men lampekapje
                          Attached Files
                          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                          Comment

                          • Ganja
                            Retired
                            • Mar 2008
                            • 50

                            #43
                            Re: Powerplant

                            dus als ik het goe begrijp dan moet ik binnekort als ik overschakel naar 12u licht moet ik andere lampen halen ? juist ?
                            welke lampen kan ik dan het beste gebruiken ?
                            greeeeeeeeeeets

                            Comment

                            • Cookiemonster
                              Retired
                              • Jan 2008
                              • 258

                              #44
                              Re: Powerplant

                              groei : 840 (en 1/4 ofzo 827)
                              bloei : 827 , eerste week zou ik nog half 840 en half 827

                              840 = cool white
                              827 = warm white , 830 is ook warm white maar meer geel en 827 is meer naar oranje .
                              't schijnt dat 827 toch nog wa beter is dan 830 .


                              btw oki merci om het te bevestigen , kzal morge al ies nen warmwhite erbij steken :p .

                              Comment

                              • Cookiemonster
                                Retired
                                • Jan 2008
                                • 258

                                #45
                                Re: Powerplant

                                ff off topic maar ik ga dus die orange bud binne nog afbloeien en ik vroeg me af hoe ik best m'n lampen kan hangen ?

                                de schets is marginaal gedaan maja snel snel he :p .
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...