Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

boodschappenlijstje:)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: boodschappenlijstje

    Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwwitje View Post
    Misschien een rare vraag, maar waarom 2 keer een 400watt.
    Je kunt volgens mij er toch ook 2 keer 600 watt boven hangen.

    Groet,
    ja omdat die minder verbruiken misschien
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment


      #17
      Re: boodschappenlijstje

      Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
      ja omdat die minder verbruiken misschien
      Idd haha da was wel een 'niet al te slimme vraag' Waarom geen 2x 1000W haha. Ja misschien bedoelde ie omdat tog alles betaald werd voor je dat je dan beter een 600watter kon nemen

      grtzz

      Comment


        #18
        Re: boodschappenlijstje

        hm ja miss wel. Wel hij betaalt miss wel maar daarom wilt ie niet onnodig veel betalen, en aangzien ik 2 tafels(2hydrosystemen apart) doe, lijkt te me verstandiger om 2 kleinere lamepn te doen dan 1 grote. en tis gwn echt overbodig om er 600W op te zetten, ok ja betere opbrengst, maar zoveel scheelt dat toch niet wel?

        ciaokes!
        grow da weed, smoke it's buds

        Comment


          #19
          Re: boodschappenlijstje

          Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
          hm ja miss wel. Wel hij betaalt miss wel maar daarom wilt ie niet onnodig veel betalen, en aangzien ik 2 tafels(2hydrosystemen apart) doe, lijkt te me verstandiger om 2 kleinere lamepn te doen dan 1 grote. en tis gwn echt overbodig om er 600W op te zetten, ok ja betere opbrengst, maar zoveel scheelt dat toch niet wel?

          ciaokes!
          Het gaat toch om de opbrengst, zoals anders op het forum staat licht = gewicht

          Ze zeggen bij ons "domme vragen zijn er niet, alleen domme antwoorden"

          Groet,

          Comment


            #20
            Re: boodschappenlijstje

            Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwwitje View Post
            Het gaat toch om de opbrengst, zoals anders op het forum staat licht = gewicht

            Ze zeggen bij ons "domme vragen zijn er niet, alleen domme antwoorden"

            Groet,

            Nou het lijkt mij anders niet dat als ik boven 1 plantje 2000w lamp hang dat hij meer opbrengt dan een 600watter. Een plant heeft ook een max hoor.

            grtzzz

            Comment


              #21
              Re: boodschappenlijstje

              Domme vragen bestaan niet.

              Groei je het een 3 maanden voor, ga je al ongeveer gelijk scoren dan als je bv 3 planten met voorgroei tot aan de voorbloei onder 2x 600watt.

              Maar natuurlijk zou het de reinste onzin zijn als men zo gaat kweken, want dan zit je met een laag rendement, en elektra verbuik van hier tot in tokio lol.
              En duurt het 5 maanden tot je kan proeven van je zelf geteeld weetje.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #22
                Re: boodschappenlijstje



                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                Bezig...
                X