boodschappenlijstje:)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Comment
-
Re: boodschappenlijstje
hm ja miss wel
. Wel hij betaalt miss wel maar daarom wilt ie niet onnodig veel betalen, en aangzien ik 2 tafels(2hydrosystemen apart) doe, lijkt te me verstandiger om 2 kleinere lamepn te doen dan 1 grote. en tis gwn echt overbodig om er 600W op te zetten, ok ja betere opbrengst, maar zoveel scheelt dat toch niet wel?
ciaokes!grow da weed, smoke it's buds
Comment
-
Re: boodschappenlijstje
Het gaat toch om de opbrengst, zoals anders op het forum staat licht = gewichthm ja miss wel
. Wel hij betaalt miss wel maar daarom wilt ie niet onnodig veel betalen, en aangzien ik 2 tafels(2hydrosystemen apart) doe, lijkt te me verstandiger om 2 kleinere lamepn te doen dan 1 grote. en tis gwn echt overbodig om er 600W op te zetten, ok ja betere opbrengst, maar zoveel scheelt dat toch niet wel?
ciaokes!
Ze zeggen bij ons "domme vragen zijn er niet, alleen domme antwoorden"
Groet,Comment
-
Re: boodschappenlijstje
Nou het lijkt mij anders niet dat als ik boven 1 plantje 2000w lamp hang dat hij meer opbrengt dan een 600watter. Een plant heeft ook een max hoor.
grtzzzComment
-
Re: boodschappenlijstje
Domme vragen bestaan niet.
Groei je het een 3 maanden voor, ga je al ongeveer gelijk scoren dan als je bv 3 planten met voorgroei tot aan de voorbloei onder 2x 600watt.
Maar natuurlijk zou het de reinste onzin zijn als men zo gaat kweken, want dan zit je met een laag rendement, en elektra verbuik van hier tot in tokio lol.
En duurt het 5 maanden tot je kan proeven van je zelf geteeld weetje.
GrtzComment
-
Comment






Comment