boodschappenlijstje:)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CelisMan
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2008
    • 561

    #1

    boodschappenlijstje:)

    Korting op 420shop
    hey jongens!
    Ik ben van plan om het groter aan te pakken, en ik woon in hasselt...
    Nu denken jullie 'dat is een rare link', maar ik wil bij de Aliƫn inkopen gaan doen en da's een behoorlijk eind rijden! En aangezien ik geen zin heb om daar meerdermaals naartoe te rijden, wil ik er zeker van zijn dat ik alles ineens heb. Dit is dus mijn lijstje van alle spullen ie ik moet kopen bij een growshop, het kan dus zijn dat er dingen ontbreken (zoals TL lampen, waterbakken, plantenbakken, pompen, ...) maar deze kan ik ook bij gewone doehetzelfzaken etc. kopen.



    Maar als jullie denken van 'dat is ie precies over het hoofd gezien' willen jullie het dan fftjes zeggen?

    Peace! CelisMan
    grow da weed, smoke it's buds
  • CelisMan
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2008
    • 561

    #2
    Re: boodschappenlijstje

    ow ja, tis bedoelt voor n twintig-tal plantjes. In hydrosystemen (eb en vloed). 2 in totaal
    DUS 2 hydrosystemen (elk 10 plantjes dus) onder elk 400W hps
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment

    • sneeper4life
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 258

      #3
      Re: boodschappenlijstje

      Dat is een waslijst van hier tot tokyo .
      Heb je geld zat ofzo, voor sommige mensen is dat een maand salaris:O maarja.
      Lijstje ziet er wel mooi en compleet uit

      grtzz

      Comment

      • CelisMan
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2008
        • 561

        #4
        Re: boodschappenlijstje

        Oorspronkelijk geplaatst door sneeper4life
        Dat is een waslijst van hier tot tokyo .
        Heb je geld zat ofzo, voor sommige mensen is dat een maand salaris:O maarja.
        Lijstje ziet er wel mooi en compleet uit

        grtzz
        Ow sorry, ik wil hier niemand mee confronteren ofzo:s...


        Peace!
        Last edited by westport; 17 May 2009, 21:51.
        grow da weed, smoke it's buds

        Comment

        • sneeper4life
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 258

          #5
          Re: boodschappenlijstje

          Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan
          Ow sorry, ik wil hier niemand mee confronteren ofzo:s...
          Denk niet dat je dat doet hoor.

          Dat heb je goed geregeld, of niet. Hij betaald de apparatuur en doet de rest v d tijd niks meer en krijgt de helf.
          Jij kweekt en hebt risico dat je gepakt word met een enorme boete

          Daar heb je denk ik wel over nagedacht. Het is in iedergeval een hoop en mooie apparatuur

          grtzz

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Re: boodschappenlijstje

            Zou nog enkel zwart-wit folie erbij zetten, dan ben je klaar voor het teelwerk.
            Mooi lijstje. Met de weet dat het meeste materiaal 1 malige investering is. Mooie keuze, men dunkt.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • CelisMan
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2008
              • 561

              #7
              Re: boodschappenlijstje

              Oorspronkelijk geplaatst door sneeper4life
              Denk niet dat je dat doet hoor.

              Dat heb je goed geregeld, of niet. Hij betaald de apparatuur en doet de rest v d tijd niks meer en krijgt de helf.
              Jij kweekt en hebt risico dat je gepakt word met een enorme boete

              Daar heb je denk ik wel over nagedacht. Het is in iedergeval een hoop en mooie apparatuur

              grtzz
              Ja het is ook wel op zijn terrein enzo, hij moet ook geregeld naar de plantjes gaan kijken! En weet je dat interesseert mij niet, ik vind het kweken op zich zo leuk! Echt n hobby. Maarje je doe het op het eind toch voor de
              grow da weed, smoke it's buds

              Comment

              • CelisMan
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2008
                • 561

                #8
                Re: boodschappenlijstje

                Oorspronkelijk geplaatst door westport
                Zou nog enkel zwart-wit folie erbij zetten, dan ben je klaar voor het teelwerk.
                Mooi lijstje. Met de weet dat het meeste materiaal 1 malige investering is. Mooie keuze, men dunkt.

                Grtz
                ja thnx maar ik vind die niet op de online shop! Gwn daar naar vragen?


                Peacah!
                grow da weed, smoke it's buds

                Comment

                • sneeper4life
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 258

                  #9
                  Re: boodschappenlijstje

                  En weer heb je geheel gelijk

                  Je hebt t wel goed voor elkaar hoor! poe poe. Wou dat ik jou was

                  grtzz

                  Comment

                  • CelisMan
                    Junior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2008
                    • 561

                    #10
                    Re: boodschappenlijstje

                    Jong ik heb dus echt geen idee of gij nu sUpersarcastisch bent ofni!
                    Last edited by westport; 17 May 2009, 20:48.
                    grow da weed, smoke it's buds

                    Comment

                    • sneeper4life
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 258

                      #11
                      Re: boodschappenlijstje

                      haha, nee dit is niet sarcasties bedoeld. haha nu ik het ook trug lees zou dat idd kunnen maar is niet zo. POSITIEF bedoel

                      grtzz

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #12
                        Re: boodschappenlijstje

                        Is raar maar waar, die zwart-wit folie staat op de on-line shop onder, na de oogst accesoires. lol

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • CelisMan
                          Junior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2008
                          • 561

                          #13
                          Re: boodschappenlijstje

                          ah ok. Je liet me daar even in het duister knul

                          Peacah!
                          grow da weed, smoke it's buds

                          Comment

                          • westport
                            Wicked Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 3847

                            #14
                            Re: boodschappenlijstje

                            lol

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                            Comment

                            • sneeuwwitje
                              Retired
                              • Sep 2008
                              • 44

                              #15
                              Re: boodschappenlijstje

                              Misschien een rare vraag, maar waarom 2 keer een 400watt.
                              Je kunt volgens mij er toch ook 2 keer 600 watt boven hangen.

                              Groet,

                              Comment

                              Bezig...