Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoogte lamp + LV

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoogte lamp + LV

    Korting op 420shop
    De dames zijn nu al 12 dagen bezig. Ze staan nu al een paar dagen in de bloei maar ik vroeg me alleen af op welke afstand ik de lamp moet hangen van de plantjes ?

    En hoe hoog moet de LV nu ongeveer zijn ?

    fotootje:

    #2
    Re: hoogte lamp + LV

    aangezien ze nog geen toppen aanmaken zou ik zeggen lv op zon 75%.(aangezien dit stekjes zijn )
    de afstand van lamp-plant hangt af van je type verlichting.gebruik je hps dan kun je voor een 4oow 40 cm aan houden en voor een 600w zon 60 a70cm.

    Comment


      #3
      Re: hoogte lamp + LV

      Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
      aangezien ze nog geen toppen aanmaken zou ik zeggen lv op zon 75%.(aangezien dit stekjes zijn )
      de afstand van lamp-plant hangt af van je type verlichting.gebruik je hps dan kun je voor een 4oow 40 cm aan houden en voor een 600w zon 60 a70cm.
      ik heb een 400w lamp.

      Klopt het dat ik m'n afzuiging aan moet zetten, of moet ik hier nog even mee wachten ?

      Comment


        #4
        Re: hoogte lamp + LV

        nou in principe zou ik m altijd aanlaten .maar een lager toerental laten draaien dmv een dimmer.je plantjes hebben graag verse lucht.

        Comment


          #5
          Re: hoogte lamp + LV

          ik heb 24/7 een ventilator aanstaan.

          Het enige probleem is dat als ik de afzuiging aanzet, de LV sterk omlaag schiet.
          'k ga het zo even uit proberen.

          bedankt voor de info !!

          Comment


            #6
            Re: hoogte lamp + LV

            ik zou die afzuiging gewoon uitgooien,
            die verse lucht komt er toch wel in, geen een kamer is luchtdicht

            Comment


              #7
              Re: hoogte lamp + LV

              Warm de ruimte op tot 24 graden Celsius.
              Breng de luchtvochtigheid tussen 80 en 90%.
              Doe zo weinig lampen aan (bv. 1). Hang de lamp(en) zo hoog mogelijk.
              Minimaliseer de afzuiging of zet hem uit .
              Vul de potten helemaal, duw de grond licht aan.
              Geef per plant zoveel water zodat de grond gelijkmatig vochtig is.
              Geef alle planten ,binnen 10 minuten na het zetten, water omdat anders de
              droge grond het stekplugje leegzuigt.
              Water sproeien, zodat de planten en de ruimte vochtig zijn, maar verzadig de grond niet met sproeiwater want hier is de ph niet van geregeld.


              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...
              X