hoogte lamp + LV

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jemoeder
    Retired
    • Jun 2009
    • 37

    #1

    hoogte lamp + LV

    Korting op 420shop
    De dames zijn nu al 12 dagen bezig. Ze staan nu al een paar dagen in de bloei maar ik vroeg me alleen af op welke afstand ik de lamp moet hangen van de plantjes ?

    En hoe hoog moet de LV nu ongeveer zijn ?

    fotootje:
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    Re: hoogte lamp + LV

    aangezien ze nog geen toppen aanmaken zou ik zeggen lv op zon 75%.(aangezien dit stekjes zijn )
    de afstand van lamp-plant hangt af van je type verlichting.gebruik je hps dan kun je voor een 4oow 40 cm aan houden en voor een 600w zon 60 a70cm.

    Comment

    • jemoeder
      Retired
      • Jun 2009
      • 37

      #3
      Re: hoogte lamp + LV

      Oorspronkelijk geplaatst door markster
      aangezien ze nog geen toppen aanmaken zou ik zeggen lv op zon 75%.(aangezien dit stekjes zijn )
      de afstand van lamp-plant hangt af van je type verlichting.gebruik je hps dan kun je voor een 4oow 40 cm aan houden en voor een 600w zon 60 a70cm.
      ik heb een 400w lamp.

      Klopt het dat ik m'n afzuiging aan moet zetten, of moet ik hier nog even mee wachten ?

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #4
        Re: hoogte lamp + LV

        nou in principe zou ik m altijd aanlaten .maar een lager toerental laten draaien dmv een dimmer.je plantjes hebben graag verse lucht.

        Comment

        • jemoeder
          Retired
          • Jun 2009
          • 37

          #5
          Re: hoogte lamp + LV

          ik heb 24/7 een ventilator aanstaan.

          Het enige probleem is dat als ik de afzuiging aanzet, de LV sterk omlaag schiet.
          'k ga het zo even uit proberen.

          bedankt voor de info !!

          Comment

          • bubble77
            Retired
            • Jun 2009
            • 32

            #6
            Re: hoogte lamp + LV

            ik zou die afzuiging gewoon uitgooien,
            die verse lucht komt er toch wel in, geen een kamer is luchtdicht

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #7
              Re: hoogte lamp + LV

              Warm de ruimte op tot 24 graden Celsius.
              Breng de luchtvochtigheid tussen 80 en 90%.
              Doe zo weinig lampen aan (bv. 1). Hang de lamp(en) zo hoog mogelijk.
              Minimaliseer de afzuiging of zet hem uit .
              Vul de potten helemaal, duw de grond licht aan.
              Geef per plant zoveel water zodat de grond gelijkmatig vochtig is.
              Geef alle planten ,binnen 10 minuten na het zetten, water omdat anders de
              droge grond het stekplugje leegzuigt.
              Water sproeien, zodat de planten en de ruimte vochtig zijn, maar verzadig de grond niet met sproeiwater want hier is de ph niet van geregeld.


              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              Bezig...