Zaad ipv Weed

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Macready
    replied
    Re: Zaad ipv Weed

En hier de volgende
    Verslag komt later

Last edited by Macready; 17 September 2009, 21:23.

Leave a comment:

• Asta
    replied

Ok we zijn heel erg benieuwd.
    Ik zal je de foto's van mij ook laten zien maar ze zien er nu wel erg uit hoor, stervende dames!

Leave a comment:

• Macready
    replied

Fotos vanavond!
    Ik heb bewust een week overgeslagen om fotos te nemen, dus sinds vandaag staan ze 9 weken in bloei en zo'n 14 weken onder de lamp. Vanavond (om 21:00 als ze wakker worden) neem ik fotos

grtz mac!

Leave a comment:

• Macready
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door Asta
    En hoe staat het met je planten?
    We zijn weer even benieuwd naar de tussenstand.

Bij mij is alles nu tegen zijn einde aan het lopen, waarschijnlijk ga ik dit weekend de dames hun benen doorzagen

Oeioeioeioei, waar staat weer geschreven (getypt) dat je het ergste zou vinden om je planten de keel om te snijden?

Leave a comment:

• Tosti
    replied

Ik ben ook wel benieuwd inderdaad. Update update update

Leave a comment:

• Asta
    replied

En hoe staat het met je planten?
    We zijn weer even benieuwd naar de tussenstand.

Bij mij is alles nu tegen zijn einde aan het lopen, waarschijnlijk ga ik dit weekend de dames hun benen doorzagen

Leave a comment:

• Macready
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door Macready
    ps. Ze staan sinds donderdag j.l. 7 weken in bloei en nu maandag die komt staan ze 11 weken onder de lamp

grtz Mac
    12 weken bedoel ik

Leave a comment:

• Macready
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door Asta
    Hee Mac,

Nou op de eerste foto is duidelijk te zien dat je echt nog even geduld moet hebben.
    Nagenoeg allemaal witte haartjes betekend nog zeker een week of 3!
    Als ik de foto zo zie en dat vergelijk met die van mij dan denk ik dat je een aardig bergje toppen gaat overhouden, jij hoeft je als je geduld hebt geen zorgen te maken.
    Je mag van geluk spreken dat je gekozen hebt voor een white widow, deze blijkt zowel buiten als binnen meer dan genoeg op te leveren zo te zien.

Ik ga nu even van die van mij foto's maken.
    Heb je vanavond weer wat te lezen en te zien.
    Ja inderdaad, die eerste foto is wel duidelijk getrokken . Maar er zijn wel al haartjes bruin dus ik hoop ze nog 2 weken te moeten laten staan. En idd. er zitten wel dikke toppen tussen en de thc is goed te zien op de blaadjes ook.

Ik zie er al naar uit naar je foto's!

grtz Mac

Leave a comment:

• Macready
    replied

ps. Ze staan sinds donderdag j.l. 7 weken in bloei en nu maandag die komt staan ze 11 weken onder de lamp

grtz Mac

Leave a comment:

• Asta
    replied

Hee Mac,

Nou op de eerste foto is duidelijk te zien dat je echt nog even geduld moet hebben.
    Nagenoeg allemaal witte haartjes betekend nog zeker een week of 3!
    Als ik de foto zo zie en dat vergelijk met die van mij dan denk ik dat je een aardig bergje toppen gaat overhouden, jij hoeft je als je geduld hebt geen zorgen te maken.
    Je mag van geluk spreken dat je gekozen hebt voor een white widow, deze blijkt zowel buiten als binnen meer dan genoeg op te leveren zo te zien.

Ik ga nu even van die van mij foto's maken.
    Heb je vanavond weer wat te lezen en te zien.

Leave a comment:

• Macready
    replied

Nog wat foto's

Grtz Mac
    Last edited by Macready; 5 September 2009, 22:36.

Leave a comment:

• kaatje
    replied

hoe zou het met de plantjes zijn van Macready
    Stoner
    zullen ze al opgerookt zijn'?

Leave a comment:

• Asta
    replied

Ik wil net zeggen Mac, deze moet je echt nog eventjes laten staan hoor.
    Die van mij zijn vermoedelijk zelfs al verder dan die van jou en ik laat ze zelfs nog enkele weekjes staan.

Maar man daar gaat best een leuke opbrengst uit komen als ik dat zo zie.

Bij gebrek aan bloeivoeding zou ik een flesje gaan halen en in nood groeivoeding geven.
    Zonder voeding geen groei, tenslotte heeft die plant bouwstoffen nodig.
    Dus vanavond gelijk even wat voeding geven.
    De verhouding van de N-P-K is onder andere anders van groei en bloeivoeding, liever natuurlijk bloeivoeding halen (kost je kop ook niet die paar euro).

Daarnaast kan je wel wat lelijke blaadjes weghalen die bruin worden, niet alles maar enkele dat kan geen kwaad.
    En hoeveel weken staan ze nu in bloei?
    Gemiddeld voor White widow ligt echt op 8 a 9 weken, zover ben je zeker nog niet.

Zien er trouwens goed uit hoor mac, niks op aan te merken verder, denk dat je trouwens ook wel geluk gehad hebt met je heren planten weg te doen, want als dat dames geweest waren dan had je geen ruimte gehad in je hokje!
    Nu hebben ze de ruimte en voldoende licht.
    Last edited by Asta; 5 September 2009, 12:21.

Leave a comment:

• Macready
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door devils haze
    heey als ik op mijn gevoel af moet gaan wat ik op de pics zie dan kan je haar nog zeker 2 weken laten staan er zijn al wat bruine haartjes maar het merendeel is nog wit ook zie ik dat alles nog mooi egaal groen is op een paar plekjes na dan dat wil zeggen dat de plant nog steeds met topbouw bezig is en dus nog is aan het vermeerderen dus dat zijn de punten waarop ik zou zegen nog ff laten staan je kan het nu wel knippen maar dan heb je een schrale oogst en zal de smaak niet je van het zijn

mvg DH

Ok, maar ik zit zonder bloeivoeding, mag groeivoeding ook (Plagron)?
    mvg Mac

Leave a comment:

• devils haze
    replied

heey als ik op mijn gevoel af moet gaan wat ik op de pics zie dan kan je haar nog zeker 2 weken laten staan er zijn al wat bruine haartjes maar het merendeel is nog wit ook zie ik dat alles nog mooi egaal groen is op een paar plekjes na dan dat wil zeggen dat de plant nog steeds met topbouw bezig is en dus nog is aan het vermeerderen dus dat zijn de punten waarop ik zou zegen nog ff laten staan je kan het nu wel knippen maar dan heb je een schrale oogst en zal de smaak niet je van het zijn

mvg DH

Leave a comment:

Bezig...