Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo Asta!
Moet even bijzeggen dat de voeding die ik geef alsook de potgrond, Plagron is. Maar de bloeivoeding is op dus geef ik alleen nog water. Het ziet er naar uit dat ik ze nog wat langer ga moeten laten staan
Het is simpelweg zo dat als je niet kan kijken naar de trichomen je zal moeten oriƫnteren op de bruine haartjes.
Als deze voor +/- 80% bruin zijn dan kan je stoppen met voeden en een paar dagen later stoppen met watergeven.
Ik weet niet welke voeding je gebruikt maar er zal wel op staan hoeveel tijd er tussen het oogsten en de laatste voeding mag zitten (i.v.m. de smaak).
Ik ben wel even benieuwd naar je foto's.
Je mag er trouwens wel wat blaadjes afhalen die zwart worden.
Let er op dat de luchtvochtigheid niet te hoog is meer in je hok, eventuele luchtbevochtiger weghalen liever.
Hey Asta!
Nee ik heb ze nog niet gekilled . Ik zou dit normaal nu maandag a.s. doen maar eergisteren toen ik ze water gaf zag ik dat sommige bladeren zwart worden. Wss zou ik ze nog voeding moeten geven en ze nog wat langer moeten laten staan. Vanavond neem ik fotos
Leave a comment: