Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Canna boost en pk 13/14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Canna boost en pk 13/14

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Canna boost en pk 13/14

    Snuffel is even goed rond op het forum dan vind je meer info dan je eigenlijk nodig gaat hebben over Pk 13/14
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Canna boost en pk 13/14

      ik heb het zelf nog niet gebruikt maar je gebruikt het 1 week en dat is de 3e week van de bloei

      Comment


        #4
        Re: Canna boost en pk 13/14

        Bio Nova pk 13-14 1 liter

        Fosfor dient voor de ontwikkeling van een gezond, uitgebreid wortelstelsel en voor een uitbundige bloei. Kali geeft de aanzet tot bloei, de z.g. bloeibereidheid. De combinatie van deze twee stoffen in de biominerale vorm, kan met recht een superbloeier genoemd worden. Dit is dus een onmisbare component in elke teelt.
        In de BIO NOVA lijn van vloeibare ballastvrije minerale meststoffen hebben wij de beschikking over een zeer krachtige en snelle Fosfor-Kali verbinding onder de naam: BN P-K 13+14 in direct opneembare vorm.

        1e week bloei : 25 ml./100 liter
        2e week bloei : 75 ml./100 liter
        3e week bloei : 100 ml./100 liter
        4e week bloei tot oogst maximaal 125 ml./100 liter.


        Bron Growshop Alien

        Greeds Chris
        "Medicinaal kweker en gebruiker"

        Comment


          #5
          Re: Canna boost en pk 13/14

          Oorspronkelijk geplaatst door Somewhere View Post
          Bio Nova pk 13-14 1 liter

          Fosfor dient voor de ontwikkeling van een gezond, uitgebreid wortelstelsel en voor een uitbundige bloei. Kali geeft de aanzet tot bloei, de z.g. bloeibereidheid. De combinatie van deze twee stoffen in de biominerale vorm, kan met recht een superbloeier genoemd worden. Dit is dus een onmisbare component in elke teelt.
          In de BIO NOVA lijn van vloeibare ballastvrije minerale meststoffen hebben wij de beschikking over een zeer krachtige en snelle Fosfor-Kali verbinding onder de naam: BN P-K 13+14 in direct opneembare vorm.

          1e week bloei : 25 ml./100 liter
          2e week bloei : 75 ml./100 liter
          3e week bloei : 100 ml./100 liter
          4e week bloei tot oogst maximaal 125 ml./100 liter.


          Bron Growshop Alien

          Greeds Chris
          Je slaat de bal mis. Er wordt hier gesproken over canna PK13/14 die mag je nooit zolang geven+niet in die concentraties!!
          @ Roocky richtlijnen zijn er om te volgen he 1 ding raad ik wel aan altijd de 1ste maal max 1/3 van wat op de fles aangegeven staat en dan opbouwen.
          http://www.canna.nl/growguide hier kan je een voedingsschema samen stellen.

          Een klein beetje extra uitleg:

          Dus vanaf de lampen op 12/12 of de eerste haren verschijnen op de plant(noteer die datum) geef je de canna boost mee (ik zou zeggen start met 10ml/10L en doe daar elke beurt 2ml bij tot je aan 30ml/10L zit)

          dan tel je daar 3 tot 4 weken bij en geef je de PK13/14 voor een week mee (start op 5ml/10L elke dag 5ml/10L bij en dan vanaf je op 15ml/10L zit terug afbouwen)

          PS: als je gelooft in bijvoeden waarom koop je dan geen groei/ bloeivoeding die heeft veel meer nut dan dees 2 supplementen
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: Canna boost en pk 13/14

            @ Smoking Fifi....

            Ik geef ook groei en bloeivoeding. Canna terra vega en flores.
            Maar ze hadden mij aangeraden voor die boost ook te gebruiken.
            Zou wel wat grammen schelen per kweek. Ben eens benieuwd.

            In ieder geval een dikke thx voor de juiste doseringen te geven.
            Ik ga dat bij mijn volgende kweek testen. En die start vandaag.
            De zaadjes liggen nu te ontkiemen

            Comment


              #7
              Re: Canna boost en pk 13/14

              @rookie waar blijft je verslag dan ?????

              Comment


                #8
                Re: Canna boost en pk 13/14

                @ Smokig Fifi...

                Ik heb eens op de site van canna gekeken voor een schema...
                Nu ik kan dat niet berekenen. Ik stel hem in op terra en hij blijft op hydro staan. Of moet ik mij eerst aanmelden ofzo?

                Greets

                Comment


                  #9
                  Re: Canna boost en pk 13/14

                  nee je doet terra maar je moet nog wel de inhoud van je vat ingeven als je bijvoorbeeld elke keer 10 liter water maakt moet je ook 10 liter invullen en als je dan bereken klikt dan rekent hij dit voor jou uit maar als je mij zegt hoeveel liter je vat is doe ik dit ff snel voor je

                  Comment


                    #10
                    Re: Canna boost en pk 13/14

                    @ devils haze...

                    Verslag? Ze liggen nu ongeveer 2 uur te ontkiemen. Kan nog niet veel verslag over maken

                    Het zijn 35 zaadjes... waarvan 30 kannabia big band en 5 black jack.
                    Dus binnen een paar dagen gaan ze de grond in

                    Greets

                    Comment


                      #11
                      Re: Canna boost en pk 13/14

                      @ devils haze...

                      Mijn vat is 160liter

                      Comment


                        #12
                        Re: Canna boost en pk 13/14

                        Ok, niet goed gelezen.

                        Hier is de gebruiksaanwijzing te vinden van de Canna PK13/14...

                        Chris
                        "Medicinaal kweker en gebruiker"

                        Comment


                          #13
                          Re: Canna boost en pk 13/14

                          Thx.. het is gelukt op de site van canna. Heb een schema. Vind alleen dat ze de ec wel laag houden. Bij staat die op 2.0 als hoogste waarde.
                          En ik zie dat ze die ook weer afbouwen. Bij mij gaat dat in stijgende lijn en 2 weken voor oogst stop ik met alle voeding. Ben ik dan niet goed bezig op mijn manier???

                          Comment


                            #14
                            Re: Canna boost en pk 13/14

                            http://www.canna.nl/growguide

                            daar is de link dan doe je als je op de link hebt geklik op 2 160liter invullen en op 4 doe je standaard voor de ec en dan bereken ik kan het niet als afbeelding opslaan en doorsturen en voor alles los te gaan typen heb ik een heel verhaal dus klik op link vul die 2 dingen in en voila daar staat het

                            mvg DH

                            Comment


                              #15
                              Re: Canna boost en pk 13/14

                              Nog een vraagje...

                              Als je voeding aanmaakt in een vat... Binnen welke tijd moet die opgebruikt zijn.
                              Die gast van alien zei dat ik iedere keer verse moet maken bij iedere bewatering omdat de ec anders te rap zakt. Klopt dit?

                              En omdat mijn vat redelijk groot is duurt het wel effe voor het op is.

                              Comment

                              Bezig...
                              X