Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Canna boost en pk 13/14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Canna boost en pk 13/14

    voeding kun je eens t aangemaakt niet meer te lang bewaren ik zou zeggen binnen een dag of twee gebruiken.je krijgt dan ook algen enz.waarom neem je dan zon groot voedingsvat?optie is om m mischien te vullen tot de helft.grtz

    Comment


      #17
      Re: Canna boost en pk 13/14

      maar als je nu 35 zaadjes hebt wat ben je dan al bezig met een vat van 160 ltr dat is ongeveer 4,2 ltr per plant per dag is dat niet een beetje veel ??????
      en dan heb ik het over een zaadje wat net ontkiemd is als je die 160 ltr aan die 35 zaadjes geeft kun je 7 maanden op vakantie die hebben dan wel genoeg hahahahaha

      Comment


        #18
        Re: Canna boost en pk 13/14

        Oorspronkelijk geplaatst door roocky View Post
        Nog een vraagje...

        Als je voeding aanmaakt in een vat... Binnen welke tijd moet die opgebruikt zijn.
        Die gast van alien zei dat ik iedere keer verse moet maken bij iedere bewatering omdat de ec anders te rap zakt. Klopt dit?

        En omdat mijn vat redelijk groot is duurt het wel effe voor het op is.

        Best in het begin enkel een litertje voeding ofzo aanmaken, maar bij jouw plantjes die nog maar ontkiemd zijn zou ik gewoon de eerste 2 weken regenwater geven en telkens bij het verpotten een dosis rhyzotonic.
        Na die 2 weken kijk je gewoon naar je plant zijn de blaadjes zeer licht groen van kleur begin met een lichte dosis canna flores die bouw je op tot de aangewezen dosis en eenmaal in bloei verander je dan van voeding maja zover zijn we nog niet.
        Start een mooi verslagje en je zal wel zien iedereen zal je wel een beetje raad geven dan
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #19
          Re: Canna boost en pk 13/14

          jongens, cannaboost van canna, moet je dat met je water aanlengen en als water geven aan de wortels? Of moet je het als bladvoeding op de bladeren sproeien? Want de instructies zijn heel vaag hierover...
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment


            #20
            Re: Canna boost en pk 13/14

            cannaboost geef je met t voedingswater mee

            Comment


              #21
              Re: Canna boost en pk 13/14

              bangelijk! bedankt
              Maar in de folder wordt gezegd dat in het begin van de bloei je het ook als bladvoeding kan opnemen... Maar nu gewoon in het water dan?
              Nog een vraagje wat is de dosering? Gewoon 30mL/10L water dat ik geef? Ongeacht hoeveel je geeft?

              Peace!
              grow da weed, smoke it's buds

              Comment


                #22
                Re: Canna boost en pk 13/14

                ja gewoon in t water.de dosering van canna boost is 20ml op 10l water ,je kunt dit voor extra bloeikracht evt opvoeren tot 40 ml .grtz

                Comment

                Bezig...
                X