geslacht plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: geslacht plant

    Nou Swingers ik gok op een vrouw en jij op man , ik hbed mn bril op gezet lop bij genomen
    en kan geen bal vinden wel thc klieren.
    Maaaaaaaaaar
    We zijn nu 2 dagen verder morgen mischien nieuwe foto ben benieuwd jij ook
    God was never on your side..

    Comment

    • misty
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1462

      #17
      Re: geslacht plant

      En al wat meer zichtbaar?,kom maar op met die nieuwe foto's.
      In misty's abc onderaan deze post staat een werkende link
      onder:Man-is mijn plant een mannetje

      Grts
      Daniella
      Last edited by misty; 11 September 2009, 11:32.
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment

      • glennson
        Retired
        • Sep 2009
        • 10

        #18
        Re: geslacht plant

        hier een updateje.




        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #19
          Re: geslacht plant

          Nu kun je toch duidelijk zien wat het is.

          vale.

          Comment

          • glennson
            Retired
            • Sep 2009
            • 10

            #20
            Re: geslacht plant

            ik denk man?kan ik die dan buiten zetten of best kapot doen om mijn vrouwen te beschermen voor bestuiving

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #21
              Re: geslacht plant

              Geen risico nemen, ff in de container doen.

              vale.

              Comment

              • glennson
                Retired
                • Sep 2009
                • 10

                #22
                Re: geslacht plant

                ligt in de vuilbak in duizend stukjes geknipt
                Last edited by glennson; 14 September 2009, 19:26.

                Comment

                • latindos
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2009
                  • 558

                  #23
                  Re: geslacht plant

                  Oorspronkelijk geplaatst door glennson
                  ik denk man?kan ik die dan buiten zetten of best kapot doen om mijn vrouwen te beschermen voor bestuiving
                  omhakken tenzij jij zaad tussen je wiet wil
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                  Comment

                  • devils haze
                    Banned
                    • Aug 2009
                    • 965

                    #24
                    Re: geslacht plant

                    jah ik zou dat mannetje in een andere ruimte zetten als je die wilt bewaren alleen ff omkleden tussendoor als je van de ene naar de andere plant wilt van het vrouwtje naar het mannetje maakt niet veel uit maar als je van het mannetje afkomt heb je waarschijnlijk onbewust stuifmeel van die mannetje ergens op je zitten dus vandaar dat ik zeg omkleden voor het beste resultaat

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #25
                      Re: geslacht plant

                      [info]Topic verplaatst naar: Vragen buiten wiet kweken.
                      Grtz bobo[/info]

                      Comment

                      Bezig...