Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken op kot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken op kot

    Korting op 420shop
    Wie kweekt er hier op kot?

    Hoe groot is jullie kastje? Ik weet dat de grootte afhangt van de ruimte die er beschikbaar is, maar ik vraag het gewoon om een beetje een idee te hebben.


    Greetz,
    zion

    #2
    Re: Kweken op kot

    ik ben voor voorstander van de pckweek als het stealth moet zijn :p , een kastje valt op he maar een bigtower toch ma minder , steekt er 4-6 spaarlampe van 20Watt in en je kunt vertrekken .

    zoekt u kastje op een van die ebay sites zoals marktplaats , 2dehands enzo (google is u vriend) .

    Comment


      #3
      Re: Kweken op kot

      De meesten hangen op hun kot een hps in hun douche . Maar beginnen ze zelf na een week harder te stinken dan hun planten .

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Kweken op kot



        Heb wat rondgekeken op 2dehands.be en er is erg veel keuze. Ik zal tege volgend jaar wel iets gevonden hebben.
        Is er iets waar ik zeker op moet letten bij een eventuele kweek op kot?
        Reuk --> koolstoffilter
        Lawaai--> dempen
        ....?

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #6
            Re: Kweken op kot

            van oki hebbik geleerd dannek een panty met actieve kool meot vulle en dan de uitgangslucht erdoor moet laten gaan zodat die gezuiverd wordt .
            en voor de het lawaai kun je misschien de case in een doos doen zodat de trilling en geluid een beetje wordt gedempt .
            m'n kas hoorde ook hard gaan maja die staat op de zolder en gaat uit op de uren wanner men pa misschien naar boven zou gaan .

            greetz

            Comment


              #7
              Re: Kweken op kot

              180 X 60 X 60 Plantjes komen iets hoger dan mijn knieen
              eerst zelf een filter gehaald dit werkt niet ik werk nu met een odorsock
              dit filter is licht gewicht en hangt inclusief buisventilator aan 2 schroefjes !!

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Kweken op kot

                  ik ben een "kweekje" bezig op kot.
                  twas eigelijk gewoon een test, tijdens mijn examens, tijdens het studeren ( ) wat aan het rommelen in mijn bureau, en wat vond ik?! 1weedzaadje. Ik dacht dus: laten we dat maar ns planten, wie weet komt het uit.
                  toen kwam het uit, dus dacht ik: laten we het maar groeien, wie weet is het een vrouwtje
                  rara, tot 2x toe geluk gehad, tis een vrouwtje
                  ikke, blij, maar thuis mocht ik da ni zetten...
                  heb em verplaatst naar mijn kot. Ik zit aan de zuidkant, dus ik heb et plantje gewoon voor het raam gezet, zodat hij van smiddags tot savonds in de zon staat (als ie schijnt toch)
                  en toen bleef dat plantje maar groeien en groeien en groeien, dus kheb hem getopt, tot 2x toe, maar nu is ze toch zo'n meter groot ofzo, en nog steeds aan het groeien!
                  kheb dus niet geinvesteerd in een lamp om haar onder te laten groeien, zonder lijkt het ook te lukken! (de kant die niet naar de zon staat ziet er wel schraal uit, maar de andere kant, waar alle zijtakken naartoe gegroeid zijn, ziet er best goed uit!)
                  ik denk dat hij nu wel stilaan in bloei aant schieten is (redeljk veel witte haardjes in de toppen al) en hij krijgt precies nog een groeiboost de laatste week toch.
                  nu enkel nog een maandje of 2 wachten om hopelijk wat heerlijke toppen te kunnen roken!!!


                  Nog een tip, als je op je kot kweekt, is het dan wel verstandig om lampen omhoog te hangen?? ze verbruiken veel, en dat valt misschien wel eens op voor je kotbaas... die dat zeker en vast niet zo apprecieert als je wiet zit te kweken op je kamer:p
                  bij mij zit het zo dat we de elektriciteit delen onder alle bewoners, dus ook mn medebewoners zouden er niet zo mee kunnen lachen dat zij meer moetn betalen omdat ik wiet aant kweken ben.
                  ik denk dat het best lukt om te kweken op kot (waarom ook niet) zolang er maar geen overlast is voor de medebewoners, buren, en kotbaas! dus ff uitkijken wel!

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweken op kot

                    kunt ge mischien een foto posten? altijd leuk om naar te kijken

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweken op kot

                      een kweektent 100x100x200 perfect
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweken op kot

                        kleine opmerking:

                        zijt ge zeker dat de kotbaas nooit op "bezoek" komt.

                        Want bij meerdere van mijn vrienden komt de kotbaas wel 1ne keer per semester onverwacht over de vloer.
                        + familie van mij verhuurt koten, en die gaan soms ook wel eens in het weekend als er iets defect is, en doen dan wel eens een snelle check van de kamers (ramen toe/chauffage's toe/lichten uit).

                        anyway, het is maar uit bezorgdheid
                        langst den andere kant, der zijn meer dan genoeg mensen waar de kotbaas nooit maar dan ook nooit of te nimmer over de vloer komt.
                        *SmokingggGG* !

                        I wanna get high... so high!

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweken op kot

                          Ik heb nooit last gehad van de kotbaas. Maar bij reparaties nemen ze het niet meteen zo nauw met "privacy" heb ik gemerkt. Ge kunt altijd met TL kweken voor minder hitte, zelfs een 250 kuub is nogal luid voor in een kot.
                          Ik zou zelf een kaske ineen steken met isolatie erin en proberen om met axiale fans te werken.
                          Hoe groot is uw kot? Want mijn was schandalig klein, 2 op 3 ofzo. Maar ik had het geluk een gelijkgestemde buur te hebben

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X