zaaien mislukt??????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganja man
    Expert Stoner
    Member
    • Apr 2008
    • 97

    #1

    zaaien mislukt??????

    Korting op 420shop
    hee ik heb voor de eerste keer wiet zaad gezaait maar ik heb gewoon potten gepakt aarde er in gedaan wel goede aarde maar daarna heb ik die zaadjes direkt uit de verpakking in de grond gestopt kunnen die zaaden dan nog wel goed ontkiemen
    don't drink and drive smoke and fly
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: zaaien mislukt??????

    Als je ze niet te diep geplant hebt, zullen die wel tevoorschijn komen. Heb je zaai en stekgrond hiervoor gebruikt ?

    Grtz

    Comment

    • ganja man
      Expert Stoner
      Member
      • Apr 2008
      • 97

      #3
      Re: zaaien mislukt??????

      ik heb pot gront gebruikt en ik heb de zaadjes ongever 1,5 vinger koodje de grond in gestopt
      don't drink and drive smoke and fly

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Re: zaaien mislukt??????

        Normaal maar een zaadgroote diep planten. en het bovenste laagje van je potgrond zeven of zaai en stekgrond gebruiken.

        Grtz

        Comment

        • Cannab0y

          #5
          Re: zaaien mislukt??????

          Verder ook zeker niet vergeten water toe te voegen, gewone potgrond zonder water is niet voldoende. Een tiental cl per dag, per potje zou moeten volstaan. En zoals mijn collega Bobo al zei, maximum een cm diep steken, aangeraden is een halve cm.

          Greetz

          Comment

          • ganja man
            Expert Stoner
            Member
            • Apr 2008
            • 97

            #6
            Re: zaaien mislukt??????

            ja ik geef genoeg waater maar toen ik een beetje aarde van een van de potte weg haalde zag ik hem zitte het zaatje was opegebroken ik denk dat het gewoon lang duurt omdat het warschijnlijk niet niew was
            maar bedankt voor de info
            don't drink and drive smoke and fly

            Comment

            Bezig...