hee ik heb voor de eerste keer wiet zaad gezaait maar ik heb gewoon potten gepakt aarde er in gedaan wel goede aarde maar daarna heb ik die zaadjes direkt uit de verpakking in de grond gestopt kunnen die zaaden dan nog wel goed ontkiemen
zaaien mislukt??????
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Cannab0y
Re: zaaien mislukt??????
Verder ook zeker niet vergeten water toe te voegen, gewone potgrond zonder water is niet voldoende. Een tiental cl per dag, per potje zou moeten volstaan. En zoals mijn collega Bobo al zei, maximum een cm diep steken, aangeraden is een halve cm.
GreetzComment
-
Re: zaaien mislukt??????
ja ik geef genoeg waater maar toen ik een beetje aarde van een van de potte weg haalde zag ik hem zitte het zaatje was opegebroken ik denk dat het gewoon lang duurt omdat het warschijnlijk niet niew was
maar bedankt voor de infodon't drink and drive smoke and flyComment



Comment