Dringend vraagje !

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Snlac
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 134

    #1

    Dringend vraagje !

    Korting op 420shop
    Ik heb reeds 11 dagen 4 plantjes staan , en ze groeien goed. Deze staan onder een 250w HPS op 25 cm onder de lamp. MAAR de bladeren hangen niet normaal MAAR groeien redelijk veel naar boven toe , ze zijn erg naar boven toe gericht ... Zou dit kunnen wijzen op het feit dat de lamp nog te hoog hangt of juist nog te laag ?? Ik heb Helaas geen foto , maar wat zou dit kunnen zijn aub ? Iemand een idee ?? Dank bij voorbaat !
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
  • Snlac
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 134

    #2
    Re: Dringend vraagje !

    Nimand ? Aub Help Help
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    Comment

    • olivier
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2009
      • 800

      #3
      Re: Dringend vraagje !

      zonder foto kan ik je niet helpen

      Comment

      • marcel3
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 256

        #4
        Re: Dringend vraagje !

        inderdaad zodat je het zegt lijkt op streken van de bladeren een foto zou heel veel zeggen.
        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

        Comment

        • latindos
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 558

          #5
          Re: Dringend vraagje !

          zit je blazer niet te sterk op je jonge plantjes ,en idd foto ware beter!
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment

          • Debiel
            Retired
            • Aug 2009
            • 452

            #6
            Re: Dringend vraagje !

            iedere plant wil het licht opzoeken, aangezien je nu nog in de groei periode zit zal je plant zich naar het licht blijven oprichten , is normaal. tenminste zo begrijp ik jouw verhaal........

            Comment

            • o21
              Retired
              • Dec 2008
              • 696

              #7
              Re: Dringend vraagje !

              Oorspronkelijk geplaatst door Debiel
              iedere plant wil het licht opzoeken, aangezien je nu nog in de groei periode zit zal je plant zich naar het licht blijven oprichten , is normaal. tenminste zo begrijp ik jouw verhaal........
              Kan niet meer dan akkoort gaan wat Debiel zegt dat is juist een goed teken bladeren volledig naar het licht gericht als dat niet zo is en je bladeren hangen daar maar dan heb je pas een probleem. Zolang ze mooie groen staan gogogogo

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: Dringend vraagje !

                Je grootblad gaat zich richten naar het licht. Ze staan mooi naar boven te rijken om het maximale licht op te vangen. Niks om je zorgen over te maken. plantje doet goed haar best.

                Grtz

                Comment

                • Xtreme
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 4271

                  #9
                  Re: Dringend vraagje !

                  Zelf houd ik de kleur van het blad in de gaten: oude bladeren een gezond donker groen, jonge bladeren frisgroen. Als het maar gezond oogt. Ik heb ooit 2 kweekjes met Amnesia gedaan van de zelfde moederplant. De 1e kweek liep perfect, bij de 2e ronde gingen de bladeren ongeveer 1 uur voor de donkerperiode hangen. Bij aanvang van de nieuwe lichtperiode herstelden ze zich. Ik weet nog steeds niet waarom. Zowel in kweek 1 als 2 haalde ik 0.6 gram per watt bij 1 week groei en 14 weken bloei. Lijkt weinig, maar meer kan ik er echt niet van maken. 't Zal wel aan mij liggen, maar ik heb nog nooit 1 gram pet watt gehaald. Mijn hoogste score is 0.9 gram per watt van Top 44 na 8 weken bloei. (Terzijde: ik raad niemand aan Top 44 te kweken: smaakt echt smerig, doet me aan autoflowers denken)

                  Comment

                  • Snlac
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2009
                    • 134

                    #10
                    Re: Dringend vraagje !

                    Dank u allemaal , en ik denk dat ik idd wel een aantal foto's zal nemen morgen, en toch een kweekverslag te starten, kan alleen maar helpen
                    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                    Comment

                    • Dender
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 101

                      #11
                      Re: Dringend vraagje !

                      Het kan ook zijn dat de blaadjes nog wat groter groeien en zich daarna spreiden. Maar idd, met foto is het beter te beoordelen.
                      succes!
                      Battle the Ocean!

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #12
                        Re: Dringend vraagje !

                        Hoe staan de zaken er nu voor¿ Ben wel benieuwd.

                        Grtz

                        Comment

                        • Snlac
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2009
                          • 134

                          #13
                          Re: Dringend vraagje !

                          Oorspronkelijk geplaatst door monty
                          Hoe staan de zaken er nu voor¿ Ben wel benieuwd.

                          Grtz
                          Hey , de laatste periode had ik niet zoveel tijd om mij bezig te houden met een kweekverslag, maar het is a enorm veranderd , ik zal inderdaad kijken voor foto's en morgen zijn ze een maand ver , en vooropig kwam zelfs het sechtste plantje erdoor ! Maar ze zijn nog steeds niet overgeplant, mag dit gebeuren op dezelfde dag dat ze op 12/12 gaan ? !
                          Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                          Comment

                          • Jona
                            Retired
                            • Jun 2008
                            • 2797

                            #14
                            Re: Dringend vraagje !

                            Yep, ze zullen wel wat stress hebben maar dat is bijna onvermijdelijk. Is het nog nodig dat je ze overpot? Indien dat het niet nodig zou zijn kan je dit alsnog achterwege laten.

                            Greetzzz

                            Jona

                            Comment

                            • Snlac
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2009
                              • 134

                              #15
                              Re: Dringend vraagje !

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jona
                              Yep, ze zullen wel wat stress hebben maar dat is bijna onvermijdelijk. Is het nog nodig dat je ze overpot? Indien dat het niet nodig zou zijn kan je dit alsnog achterwege laten.

                              Greetzzz

                              Jona
                              het is zeker nodig :p , want ze zitten nog in de turf potjes , want ik wist namelijk niet wanneer ik moest overplanten, maar ik heb 10l potten staan en 9 liter . En aarde van Canna, en een batmix ook van Plagron.
                              Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                              Comment

                              Bezig...