Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaad maken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaad maken

    Korting op 420shop

    #2
    Re: zaad maken

    Met een oorstokje heel voorzichtig de onderste topjes bedoppen. Opletten, want dat stuifmeel verspreidt zich als de wind ...

    Greetz

    Comment


      #3
      Re: zaad maken

      lijkt me idd een goed idee
      Kwas ook aan het denk gewoon een heel klein beetje gewoon voor mijn computerfanneke te leggen en de rest door de wind te laten doen. (ik blaas enkel in mijn kast met passieve uitlaat van boven, overdruk lijkt me beter dan onderdruk)
      Maar dat is mss iets te ongecontroleerd. Of mss een spuit fikseh (maat van mij is dokter aan het worden) en daarmee minieme hoeveelheid opzuigen en dan als het ware in mijn bloemetjes te spuiten. Ni echt derin natuurlijk mor zoveel mogelijk dertusseh dat het niet naar andere toppen kan.
      peace

      Comment


        #4
        Re: zaad maken

        als je het door de wind gaat laten doen gaat er veel bestoven worden (teveel)

        neem zoals caanboy zegt een wattestaafje of een penseeltje en kies de juiste toppen eruit om te bevruchten, ik zou het dom vinden dat je hoofdcola's ofzo bevrucht geraken

        grtz
        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

        Comment


          #5
          Re: zaad maken

          Ik heb een sjiek penseeltje gebruikt van mijn vriendin.
          Als het je allemaal puur om het zaad gaat dan WIL je volgens mij je hoofdcola's ook bevruchten.

          Dan kun je met wattenstaafje/penseeltje aan de slag of je mannen er tussen laten staan, offfff een combinatie..

          Comment


            #6
            Re: zaad maken

            zaad is eerder als extraatje en ook om direct verder te kunnen kweken met zaad zonder eerst nogis geld te moeten uitgeven, maar toppen zijn toch het belangrijkste!
            Mijn vader restoreert schilderijen, ik ga stiekem van hem zo'n penseel met 5 haren ofzo lenen. Lager topjes bevruchten. En dan zien wel weer wat er gebeurt. Als er een beetje zaad in mijn hoofdtoppen zit, zouk dat nu ook niet zo erg vinden, zolang er maar niet te veel in zit.
            Ge kunt alleen leren door te proberen eh.
            peace

            Comment

            Bezig...
            X