Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

ow mensen toch, ze hebben er nu niet veel zin meer in
    de meeste kans is dan nu nog voor de W.W. denk ik
    Attached Files
    Last edited by michel1984; 16 February 2010, 19:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michel1984 View Post
      ow mensen toch, ze hebben er nu niet veel zin meer in
      de meeste kans is dan nu nog voor de W.W. denk ik
      Slecht nieuws man, die gaan het niet meer redden. Naar mijn gedacht eh.
      We weten allemaal hoe het voelt als je een dame kwijt bent...

RIP

Comment

Ja man, maar het doet nog steeds net zoveel pijn als ik weer s 20 euro neerleg voor 3 gram in de shop.

Heb ik de afgelopen dagen een hoop ontdekt. mede door keukentrapje. BEDANKT MAN... we hebben het canna schema gevolgd, maar hebben een foutje gemaakt met de ec waardes, want ons kraanwater was 0.6 ec dacht ik, en het schematje stond op 0,4. plus dat we niet over zijn gegaan naar cannazym toevoegen. wat volgens mij op hydro zeeeeer belangrijk is. ook voor de afbraak van rotte delen/stoffen etc denk ik.

Ik heb er 2 weg moeten gooien. na het toevoegen van cannazym ziet mijn dame er zo uit: zie foto
        de wortels zijn na mijn weekendje weg niet meer zichtbaar, maar hij groeit zeer zeker nu. de middelste hangende bladeren komen er nu wel bovenop denk ik, maar de onderste zijn bijna compleet geel en beginnen te krullen,

mag ik deze wegknippen of moet ik ze laten gaan.?? bedankt allemaal

groeten michel
        Attached Files

Comment

^die komen er wel bovenop!,bladeren laat je gewoon zitten totdat ze afvallen.dan haal je ze weg.dus zo lang mogelijk draan laten,
          grtz

Comment

jaah t werk echt pikkebaas..
            die ww doe t ook erg lkkr zo te zien..FLEXXXXXX
            Pz

Comment

Ok bedankt man, ik laat ze lekker hangen.

Die cannazym werkt zo meesterlijk. nu moet ik iedere dag die lamp een stukje hoger hangen. zo hoort het,
              wat zijn we er weer op tijd bij zeg.. Dan moet ik toch zeggen dat ik blij ben dat we geen potgrond gebruiken, dan hadden we er niet zo snel achtergekomen dat er iets niet klopte aan de voeding denk ik.

ga zometeen ergens een 250 w hps lamp kopen, nog even kijken wat een beetje aan te rijden is.

latersz
              Attached Files

Comment

hallo allemaal

weer een weekje later, en een belangrijke vraag.
                het grootste plantje is behoorlijk groot aan het worden. Ik heb de hps lamp binnen die ga ik morgen ophangen.
                2 planten (foto 1 en 2) staan nu bij keukentrapje die komen morgen ook hierheen... gezellig
                Ik denk dat die grote van de 1e foto's wel klaar is om te gaan bloeien, maar twijfel nogal over die 2 kleintjes. kan iemand vertellen of het al kan. Het liefst zet ik ze nog een weekje op 18 - 6 om aan de lamp te wennen.
                Heb nog geen flauw idee waarneer het moment daar is Ik kan ook eventueel die grote nog een weekje in mijn vers geproduceerde pc groeikast zetten, en dan die 2 kleinere een week onder de hps. misschien komen ze dan wat bij kwa lengte oid.

zoizo bedankt voor enige mening
                Attached Files

Comment

je zou hem gwn metn onder de hps kunnen zetten wel de lamp hoog gng hangen komt dat goed , maar ik zou nog even wachtten met
                  die twee kleintjes , zodat ze wat groter zijn en je ze er alle tegelijk onder kunt zetten gr batssman

Comment

Thanks batssman88

we hebben vandaag meteen weer wat geknutseld, de hps lamp hangt lekker te branden. de temperatuur is 28 graden. lv is 45% deze week hou ik nog steeds de lamp op 18 - 6.
                    Het grootste vrouwtje stond er gister toch nog zo mooi bij met haar blaadjes omhoog, vanaf vanmorgen hangen ze op half zeven.
                    Was weer een geval van te weinig water vrees ik. moeilijk moeilijk. ben steeds te bang dat ik ze teveel geef, maar vanaf morgen staan ze alle 3 op eb en vloed. geen gelazer meer...
                    2 plantjes (skunk1) zijn van keukentrapje vandaag hierheen gegaan. eb en vloed werkt perfect, ze zijn allebij tegelijk vol. vloed duurt 2 minuten, eb een minuut.

vannacht even de korrels laten weeken zodaat ze morgen ph 5.8 zijn, ik hoop dat ze na al deze stress van afgelopen tijd een beetje gaan groeien...

laterszz
                    Attached Files

Comment

Looking nice! je kast doet je aan m'n eigen kastje kijken (@ microkweek)

smoke it!

Comment

Manman, mooi kastje.
                        Dat systeem is ook behoorlijk je eb & vloed =D

Comment

Ziet er nice uit mich...ga je volgen!!!
                          Maar euhm, even tussendoor: post 22 foto 2, heeft die er ook niet een beetje last van? Verbrande randjes?

Grtz $iR
                          sigpic

Comment

Thanks sir smoke allot

Je heb gelijk over die foto 2, deze 2 heb je al eerder gezien op het verslag van keukentrapje. deze 2 staan nu hier onder de hps en de nieuwe blaadjes zien er gewoon goed uit volgens mij. ik heb nog even een paar fototjes gemaakt

Die grote ( sorry kan geen naam verzinnen behalve .... plant zonder wortels) hangt iedere dag zodra de lamp aangaat ( 6 uur) op half zeven, en rond een uur of 1 komt ze weer een beetje bij. zie foto1. ze groeit wel, maar is niet meer erg blij sinds ik niet zo lief voor der ben geweest met water geven een week geleden. zelf als ondeskundig tuinier denk dat het komt omdat er eergister nog geen wortels te zien waren. die 2 kleinere zitten denk ik al bij de bodem. maar dat zullen we nooit zeker weten natuurlijk.

Na 3 avonden alles proberen aan de temp en de lv heb ik ze een beetje stabiel. 26 graden ongeveer en een lv tussen de 28 en 60 morgen krijg ik een kleienere luchtbevochtiger binnen van de conrad, die is maar 25 watt ipv 300 en past mooi in me kasju..
                            mijn raam staat nu heel de nacht open en mijn kweekkast ook een beetje.
                            T is nu net of snachts ook t zonnetje schijnt
                            Ik moet nog een hoop doen voordat het 30 graden is van de zomer,
                            er blaast nu constant een koel briesje in dat direct van buiten komt. de afzuiging staat continue aan wat de lv niet veel goed doet.maar komt wel goed. beetje bij beetje

fotooos:

23101..jpg
                            ^^fotos via de webcam, stoort een beetje op de lamp

23102..jpg23105..jpg 23106..jpg
                            23103..jpg23104..jpg

We zien wel wat ze doen, ze groeien in ieder geval wel een stuk sneller zo

groeten michel
                            Last edited by michel1984; 3 March 2010, 00:12.

Comment

Owla owla, hier gaat iemand goed vooruit =D
                              kan je anders eens beschrijven hoe jij die bak hebt gemaakt?

Grtz

Comment

He ready set grow. Vanavond gooi ik wat info erop en zal ik wat meer fotos maken. Tof dat j t wat vindt. Heb r wel heel veel tyd in gestoken. Vooral alles by elkaar zoeken en info verzamellen. Het was t zeker waard alles werkt netjes.

Tot vanavond dan. Groeten michel

Comment

Bezig...
                                X