Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MotherGrower
    Retired
    • Mar 2010
    • 177

    #106
    Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

    Nee niet onderdompelen dat is watercuren.

    Je droogt eerst gewoon je wiet en dat doe je het in een glazen pot in het donker en dan elke dag even open maken en een beetje doorelkaar halen voor een paar weekjes.
    Het nut ervan is dat je een zachtere en beter brandende wiet hebt.

    Lees maar het mooie stukje hier bij de BUREN http://growguide.wietforum.nl/Curen .

    Zo Jona ook weer gerust
    Last edited by MotherGrower; 31 May 2010, 10:46. Reden: Eerlijkheid

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #107
      Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

      Een heel mooi stukje al vind ik het spijtig dat je het echt letterlijk van internet haalt (bij de buren dan nog wel!). Een bronvermelding is altijd op z'n plaats, de auteur komt alle eer toe.

      Greetzzz

      Jona

      Comment

      • MotherGrower
        Retired
        • Mar 2010
        • 177

        #108
        Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

        Oke daar heb je gelijk in, ik vond het alleen een mooi stukje duidelijk stukje. Hiero stond er niet veel over(en dacht even niemand anders dan mijn bed)
        En tja dan een heel verhaal schrijven over iets waar er al 100 van geschreven zijn zoals ik het ook ong. zou formuleren. (Ik tik ook niet zo snel )

        Laters MG
        Last edited by MotherGrower; 31 May 2010, 10:54.

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #109
          Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

          Ik respecteer je mening, mooi van je dat je het hebt aangepast. Zo komen er geen problemen van . Buren hebben niet zo graag als je van hun appelboom gaat plukken hé

          Comment

          • MotherGrower
            Retired
            • Mar 2010
            • 177

            #110
            Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

            Een tipje voor het misschien curen, je hoeft niet alles te curen je kan ook een beetje in een jampotje proberen. Dan ken het ook geen kwaad en misschien bevalt het wel erg goed.

            Gtrs MG

            @Jona Thx, vind ik tof van je, ik stond er gewoon niet bij stil omdat ik ook daar wel eens op het forum zit.

            Comment

            • Jona
              Retired
              • Jun 2008
              • 2797

              #111
              Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

              Hebben wij niets op tegen maar we willen geen problemen dat we teksten ofzo jatten

              Comment

              • SirSmokeAllot
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 1968

                #112
                Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

                Yo Mich,
                Mooi resultaat toch als ik terugdenk aan de probleempjes van in het begin. Dacht niet dat je het ging kunnen afronden maar volgens mij heel wat bijgeleerd en op naar de volgende!
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment

                • michel1984
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Jan 2010
                  • 78

                  #113
                  Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

                  Haha fleeex

                  Dat is een heel goed idee. we gaan gewoon een klein deel curen. dat is het proberen waard.
                  maar na 3 dagen begint het lekkere smaakje te komen zeg. gister was het goed te roke, maar vandaag. het planten smaakje is er nu wel vanaf. vaarwel fucking shops
                  we drogen zowiso nog wel een week of mss nog wel twee.

                  thanks again. groeten michel

                  Comment

                  • Wierie Wierie
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 848

                    #114
                    Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

                    Nette oogst hoor
                    NLX outdoor kweek 2011
                    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                    Comment

                    • bertg
                      Junior Stoner
                      • Sep 2010
                      • 17

                      #115
                      Onder hoeveel watt had je ze staan ?

                      Comment

                      • maxn
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Oct 2010
                        • 25

                        #116
                        Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

                        mooie ! ik hoop hetzelfde te bereiken :p

                        Comment

                        • mathieu
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2009
                          • 244

                          #117
                          Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

                          en hoeveel heb je er droog aan overgehouden?
                          SPaCeCaKe

                          Comment

                          Bezig...