Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poging (pr) record te verbreken!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Toch vreemd van je plantje. nieuwe run, nieuwe kansen. succes!
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #47
      Met twee maanden groei onder goed licht kun je al wat stekken knippen, tja, geen 50, maar een stuk of 10 moet wel lukken.
      Ik denk dat die strek voornamelijk veroorzaakt is doordat het zaadhoesje te lang erom heeft gezeten.
      In aarde is het de bedoeling dat het hoesje zelfs in de aarde achterblijft, dan komen er meteen blaadjes boven de grond die ook meteen licht vangen.
      Zolang dat hoesje erom zit vangt het geen licht en gaat ze op zoek. Eenmaal de strek is ingezet stop je dat niet binnen een paar dagen.

      Voila, aan de spullen ligt het niet, als nou die plantjes nog even meewerken, komt 't goed.
      Succes met de nieuwe.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #48
        Thx heren. Het gaat vast nu wel goed komen. Ik denk trouwens QnQ wel gelijk hebt met te lang op zitten van het Helmpje!!! Ik kan mij er wel in vinden met deze theorie.

        Nr 1 en 2 zijn opgekomen!!!! Ze zien er nu gelijk in het al beging beter uit als bij de eerste poging( MPP). Nog eventjes wachten op de 2 andere, zal vast wel binnenkort zijn.

        DSC07619.JPG
        DSC07620.JPG
        DSC07621.JPG



        Vandaag mijn e- Vapo even uitgetest. Normaal rook ik een gewone vapo met stekker.. Ik denk dat dit dingtje wel Super Relax is, lekker mobiel!!!!!!!Handiggggg

        DSC07623.JPG
        Attached Files
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          #49
          Nr 3 is ook opgekomen, alleen nr 4 zit er nog niet echt best uit, ik ben benieuwd of deze ook boven komt. Er komt een klein puntje uit het zaadje maar ik zie geen verschil met 2 dagen geleden.




          Ik heb van de week ook nog een paar vleesetende plant(venus flytrap) zaadjes gelegd. Deze moeten wel op turf en het zaadje moet boven de grond neer worden gelegd. Het vreemde is wel dat binnen 1 uur de zaadjes wit werden, eigenlijk een wit vliesje er overheen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Je mag ze ook ivm met kalk geen kraanwater geven. Dus regenwater of gedestilleerd water wordt het dan.

          DSC07565.JPGDSC07566.JPG

          Ik heb palmboom zaden kregen van mijn buurman's zijn winterharde palmboom. Deze moet je wel eerst een paar dagen laten weken.

          DSC07571.JPG

          Natuurlijk heb ik zoals elk jaar cherry tomaatjes in de propagator gezaaid. Heten axia en black tomatoes.
          DSC07567.JPG

          Attached Files
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment


            #50
            Het zit toch nog steeds niet helemaal mee, het kan gladder gaan als het aan mij ligt.. Nr 4 het zaadje werkt niet echt lekker mee, wat ik gisteren al zei dat ik geen verschil zag met het ontkiem proces. Het puntje is niet langer geworden. Dus ik ben bang dat dit niet goed zal komen.

            DSC07631.JPGDSC07629.JPG Het is nog even afwachten hoe dit gaat aflopen! Ik heb nog wel voor de zekerheid, het zaadje MWkush terug gestopt tussen hydrokorrels.

            DSC07634.JPG

            De andere plantjes zien er prima uit, natuurlijk groeien ze nog rustig aan, maar dat komt omdat is in deze groei status vooral (veel)wortels willen aanmaken. Gelukkig geen gestrekte plantjes deze keer, dus is gelukkig wat nu wel goed gaat. Ik hoop wel dat ik het 4 planten worden en geen 3!!!!

            Attached Files
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment


              #51
              Leest iemand nog wel deze topic vraag ik mij af?! Wat ik mij ook afvraagt, wat ga ik nu doe met het probleempje van nr 4 !!

              Ik denk na vanochtend hebben gekeken naar het zaadje dat het voor 99% niet meer goedkomt.(ontkiemen) De MPP plantje ziet er eerlijk gezegd ook niet best uit want ze ligt helemaal plat op de emmer. Hier van denkt ik 50% kans dat het wel goed komt of komt dus niet goed met haar.! ondanks dat wel de worteltjes van de plant in het water(voeding) zit.

              Ik kan natuurlijk ook nog 1 nieuwe zaadje leggen om de boel te redden, maar ja kan natuurlijk nog even aankijken als er nog wat gaat gebeuren voordat ik een nieuwe zaadje erbij haalt!
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                #52
                Jawel hoor!
                ik zeg DOEN!
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  #53
                  ik kiezen welke er afvallen.

                  ** In deze periode willen ze vooral wortels n blad aanmaken, voldoende licht en juiste afstand.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #54
                    okay, dan zal ik snel mijn laatste zaadje te voorschijn halen.
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      #55
                      Doe maar! We wachten hier allemaal in spanning af. Ik wel i.i.g. . Dat die laatste maar snel boven mag komen.
                      Enne: Die MoonWalker Kush is mooi spul hoor. Doet 't bij mij beter dan de andere soortjes! Succes verder!

                      Comment


                        #56
                        Kleine Update. Eigenlijk meer een aanpassing. Het oude zaadje heb ik eruit gegooid en dus mijn laatste Moon Walker Kush zaadje neergelegd. Toch heb ik nog steeds voor de zekerheid de lange trage MPP laten zitten. Ten slotte wil ik wel echt 4 planten hebben, lukt dat niet dan baal ik echt en dat wil ik voorkomen.!!!

                        Update: nr 1 en 3 hebben een dun worteltje in het water laten hangen, bij nr 2 is nog niets te zien. Nr 2 is ook iets kleine kwa plantje dan deandere twee, maar opzicht zegt dat op dit moment eigenlijk nog niet niet zo veel. Wat mij wel opvalt dat nr 3 die later was dan nr 1 en 2 nu toch wel erg snel is........
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          #57
                          Laatste nieuws, de MPP heeft het leven gelaten, nu maar hopen de het nieuwe zaadje haar best doet.
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            #58
                            En hoe gaat het in de kraamkamer?
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #59
                              13-3-2017

                              Goed nieuws het nieuwe zaadje (NR 4) is uitgekomen vandaag!!!

                              DSC07639.JPG


                              De nr 1 en 2 zijn nu 6 dagen en nr 3 is 5 dagen en nr 4 dus 1

                              DSC07640.JPG

                              Nr 1 de snelste dus krijgt al wat meer wortels
                              DSC07644.JPG

                              En mijn tomaten zijn ook natuurlijk onderhand al opgekomen of zijn nog bezig!! Maar ja tomaten is zo makkelijk, 99% kiem kans
                              DSC06843.JPG

                              laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
                              Attached Files
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment


                                #60
                                Yeah! Goed bezig, nr. 4! Mooi dat je nu met een logisch aantal planten kan starten (3 stuks geeft maar gaten)
                                En wat heb je ze mooi kort weten te houden! Ga zo door, de MWK komt op mij over als mooi sterk spul! Dat ze hard mogen groeien

                                Comment

                                Bezig...
                                X