Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poging (pr) record te verbreken!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ohja die LV Ik kijk er eerlijk gezet nooit naar, alleen naar de temperatuur. Ik geloof als je op het eind bloei fase zit als je dan hoge lv hebt last kan krijgen van toprot, maar verder maakt het volgens mij toch niet echt uit wat je LV is???

    Misschien heb ik het mis hoor, dan mag iemand het wel uit leggen op dit topic over de luchtvochtigheid (LV)
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      Zo doe ik het ook met LV. Ik kijk wel even als het niet extreem hoog of laag is. Maar ik maak er mij eigenlijk nooit zorgen over.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        25-4-2017 De nr 1 en 2 zijn nu 28 dagen groei en nr 3 is 27 groei dagen en nr 4 dus 23 groei en 21 dagen staan ze op 12/12 en 7 dag op echte bloei !!!

        Zo gaat lekker hoor!!!! Heb iets beter de toppen geteld en bij plant 4 komt ik op 25 toppen en bij de andere ruim 30!!!! Het precieze aantal toppen telen is erg lastig vind ik maar het zijn er dik in de 100

        Natuurlijk weet ik nog niet hoe de toppen gaan ontwikkelen maar over het aantal ben ik dik tevreden mee. De meesten toppen zijn ook wel even hoog, nu laat ik ze gewoon groeien en ga ik denk ook niets meer aan doen.(scroggen)

        En nu over naar de foto's.
        DSC07836.JPG
        DSC07839.JPG
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          Mooi veldje! Ben benieuwd naar de fotos eens er echt bloemen opkomen. Dat worden een hoop torentjes
          verslag 1, verslag 2

          Comment


            Dat ziet er goed uit man

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Thx, ik kan nu al bijna niet wachten!!! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat aflopen met deze ronde
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                Zo zeg dat ziet er weer strak uit man!! Echt mooi hersteld van de problemen die ze hadden. Was al aan het balen voor je, vorige ronde had je volgensmij ook niet veel geluk gehad met die wiet waar je niet stoned van werd maar dit maakt een mens weer blij

                Doe lekker zo verder en op naar die mega oogst want dat record moet nog gebroken worden!



                groet Mafferd

                Comment


                  Trek eens een close up. Ik kan mij vergissen maar ik zie precies een kot vol ballen. Die top centraal, daar zit iets wat er voor mij serieus verdacht uit ziet.

                  Comment


                    Ik heb de toppen goed bekeken, maar het lijkt er (bijna) wel op dat er ballen in zitten. Ik heb nog nooit een herma's gehad, dus zeker weten doe ik het nog niet. Ik weet natuurlijk wel hoe een mannetje eruit zit.

                    Het lukt mij nu niet even snel een close up foto's te maken. Ik zal morgen mijn marco lens erbij pakken.

                    Ik hoop dat ik nog kan slapen vanavond want ik zit nu echt te stressen, als het mis is kan ik alles weg gaan gooien.!!!!!
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      Je hebt wat tegenslag gehad he, met feminised zaad zitten stressballen er dan wel in. Wegplukken en afwachten. Na toppen kom ik er in week 2 12/12 ook hier en daar is tegen. Die hangen nu wel lager in de oksels, zelden bovenaan in de toppen.

                      Comment


                        Nou ben eens benieuwd naar die closeup. Damn beowulf dikke respect als jij dat er op deze fotos uit kan halen, hoop uiteraard niet dat je gelijk hebt.

                        Comment


                          Ik Vind het moeilijk om duidelijk foto's te maken. Kijken jullie er maar naar, misschien kan je het wel of niet zien. Sommige toppen zijn gewoon 100% in orde, maar andere hebben een soort mini mini kropsla zitten, deze is ook heel licht kleur geel.

                          Deze twee foto's dit is dezelfde top heeft dus zo soort een aantal kopjes zitten. Ze zitten trouwens alleen in de bovenop de top. Op een andere( onder) plekken zien ik niets raar!!
                          DSC07896.JPG
                          DSC07898.JPG


                          Dit zijn de andere foto's
                          DSC07855.JPG
                          DSC07872.JPG
                          DSC07890.JPG
                          DSC07900.JPG
                          DSC07891.JPG
                          DSC07901.JPG



                          Ik word er helemaal paranoia van, ik heb echt geslapen. wie o wie weet raad!!!!

                          Pffff even iets anders ik heb vandaag een lux meter gekocht en even in de kweekkas gestopt, geen wat ie nu een geeft(lux) misschien kan iemand dat uitleggen of die een mooie getal is of niet?

                          image_288061.jpg
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            Ja, dat zijn herma's. Moet je niet langer aan twijfelen.

                            Comment


                              Zou toch op zoek gaan of je niet meer bevestiging kunt vinden voor je alles weg doet.
                              Sommige toppen vind ik inderdaad verdacht, maar als het maar een paar van die "kropjes" zijn kun je die er gewoon uitknippen als ze wat groter zijn.
                              Ik heb juist ook zo'n dingetje gehad in de SDg, heb dat 2 weken laten zitten en toen het er wat bovenuit stak, afgeknipt.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 2 photos.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                natuurlijk gooi ik nu nog niets weg, ik weet het nog steeds niet zeker.
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...
                                X