Poging (pr) record te verbreken!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Morgen Zonder Zorgen
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 1133

    #106
    Ohja die LV Ik kijk er eerlijk gezet nooit naar, alleen naar de temperatuur. Ik geloof als je op het eind bloei fase zit als je dan hoge lv hebt last kan krijgen van toprot, maar verder maakt het volgens mij toch niet echt uit wat je LV is???

    Misschien heb ik het mis hoor, dan mag iemand het wel uit leggen op dit topic over de luchtvochtigheid (LV)
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment

    • vaperke
      Expert Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 1488

      #107
      Zo doe ik het ook met LV. Ik kijk wel even als het niet extreem hoog of laag is. Maar ik maak er mij eigenlijk nooit zorgen over.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment

      • Morgen Zonder Zorgen
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2013
        • 1133

        #108
        25-4-2017 De nr 1 en 2 zijn nu 28 dagen groei en nr 3 is 27 groei dagen en nr 4 dus 23 groei en 21 dagen staan ze op 12/12 en 7 dag op echte bloei !!!

        Zo gaat lekker hoor!!!! Heb iets beter de toppen geteld en bij plant 4 komt ik op 25 toppen en bij de andere ruim 30!!!! Het precieze aantal toppen telen is erg lastig vind ik maar het zijn er dik in de 100

        Natuurlijk weet ik nog niet hoe de toppen gaan ontwikkelen maar over het aantal ben ik dik tevreden mee. De meesten toppen zijn ook wel even hoog, nu laat ik ze gewoon groeien en ga ik denk ook niets meer aan doen.(scroggen)

        En nu over naar de foto's.
        DSC07836.JPG
        DSC07839.JPG
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment

        • ergonaut
          Big Bongmaster
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2016
          • 396

          #109
          Mooi veldje! Ben benieuwd naar de fotos eens er echt bloemen opkomen. Dat worden een hoop torentjes
          verslag 1, verslag 2

          Comment

          • Wietefras
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 4374

            #110
            Dat ziet er goed uit man

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment

            • Morgen Zonder Zorgen
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 1133

              #111
              Thx, ik kan nu al bijna niet wachten!!! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat aflopen met deze ronde
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment

              • mafferd
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 1709

                #112
                Zo zeg dat ziet er weer strak uit man!! Echt mooi hersteld van de problemen die ze hadden. Was al aan het balen voor je, vorige ronde had je volgensmij ook niet veel geluk gehad met die wiet waar je niet stoned van werd maar dit maakt een mens weer blij

                Doe lekker zo verder en op naar die mega oogst want dat record moet nog gebroken worden!



                groet Mafferd

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #113
                  Trek eens een close up. Ik kan mij vergissen maar ik zie precies een kot vol ballen. Die top centraal, daar zit iets wat er voor mij serieus verdacht uit ziet.

                  Comment

                  • Morgen Zonder Zorgen
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 1133

                    #114
                    Ik heb de toppen goed bekeken, maar het lijkt er (bijna) wel op dat er ballen in zitten. Ik heb nog nooit een herma's gehad, dus zeker weten doe ik het nog niet. Ik weet natuurlijk wel hoe een mannetje eruit zit.

                    Het lukt mij nu niet even snel een close up foto's te maken. Ik zal morgen mijn marco lens erbij pakken.

                    Ik hoop dat ik nog kan slapen vanavond want ik zit nu echt te stressen, als het mis is kan ik alles weg gaan gooien.!!!!!
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #115
                      Je hebt wat tegenslag gehad he, met feminised zaad zitten stressballen er dan wel in. Wegplukken en afwachten. Na toppen kom ik er in week 2 12/12 ook hier en daar is tegen. Die hangen nu wel lager in de oksels, zelden bovenaan in de toppen.

                      Comment

                      • mafferd
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 1709

                        #116
                        Nou ben eens benieuwd naar die closeup. Damn beowulf dikke respect als jij dat er op deze fotos uit kan halen, hoop uiteraard niet dat je gelijk hebt.

                        Comment

                        • Morgen Zonder Zorgen
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1133

                          #117
                          Ik Vind het moeilijk om duidelijk foto's te maken. Kijken jullie er maar naar, misschien kan je het wel of niet zien. Sommige toppen zijn gewoon 100% in orde, maar andere hebben een soort mini mini kropsla zitten, deze is ook heel licht kleur geel.

                          Deze twee foto's dit is dezelfde top heeft dus zo soort een aantal kopjes zitten. Ze zitten trouwens alleen in de bovenop de top. Op een andere( onder) plekken zien ik niets raar!!
                          DSC07896.JPG
                          DSC07898.JPG


                          Dit zijn de andere foto's
                          DSC07855.JPG
                          DSC07872.JPG
                          DSC07890.JPG
                          DSC07900.JPG
                          DSC07891.JPG
                          DSC07901.JPG



                          Ik word er helemaal paranoia van, ik heb echt geslapen. wie o wie weet raad!!!!

                          Pffff even iets anders ik heb vandaag een lux meter gekocht en even in de kweekkas gestopt, geen wat ie nu een geeft(lux) misschien kan iemand dat uitleggen of die een mooie getal is of niet?

                          image_288061.jpg
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #118
                            Ja, dat zijn herma's. Moet je niet langer aan twijfelen.

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #119
                              Zou toch op zoek gaan of je niet meer bevestiging kunt vinden voor je alles weg doet.
                              Sommige toppen vind ik inderdaad verdacht, maar als het maar een paar van die "kropjes" zijn kun je die er gewoon uitknippen als ze wat groter zijn.
                              Ik heb juist ook zo'n dingetje gehad in de SDg, heb dat 2 weken laten zitten en toen het er wat bovenuit stak, afgeknipt.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 2 photos.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • Morgen Zonder Zorgen
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1133

                                #120
                                natuurlijk gooi ik nu nog niets weg, ik weet het nog steeds niet zeker.
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...