Poging (pr) record te verbreken!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Morgen Zonder Zorgen
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 1133

    #136
    10-5-2017 De nr 1 en 2 zijn nu 28 dagen groei en nr 3 is 27 groei dagen en nr 4 dus 23 groei en 36 dagen staan ze op 12/12 en 22 dag op echte bloei !!!

    Ik heb de hydro tomatenplantjes ook onder led gezet, maar ze zien er wel ongezond uit. Minder mooi en vooral zijn de blaadjes naar te veel naar binnen gevouwen. Misschien te fel licht, ik denk dat ze nog een beetje moet wennen. Ik heb nog ook een paar tomatenplatjes in de vensterbank en die zien er toch beter uit. DSC07959.JPG


    Okay nu gaan weer over naar de DruGs planten
    DSC07951.JPG


    Gisteren Pk13-14 geven, ik hoop dat ze er van smullen

    Ik heb n u het scrognet weggelaten, was een stuk makkelijk met de emmers verwisselen. Ik zit nog te twijfelen als ik wel of geen scrognet terug zet. Ik kan er zo wel veel beter bij, alleen zijn de toppen natuurlijk wel weer iets dichter(compact) bij elkaar.

    Wat vinden jullie? Wel of geen scrognet nu???

    Nog een paar foto's van de toppen DSC07955.JPG
    DSC07953.JPG
    DSC07954.JPG

    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment

    • Wietefras
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 4374

      #137
      Zo'n netje is iets waar je pas echt profijt van hebt als de toppen zwaarder worden. Dan valt ineens alles alle kanten op. Al hangt dat natuurlijk ook van de plant af. Een stevige plant kan het wel dragen.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment

      • Morgen Zonder Zorgen
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2013
        • 1133

        #138
        Ja dat is ook. Met het netje word wel beter verspreid. Ik moet iets(systeem) verzinnen hoe ik de emmers kan verwisselen als net er hang. Water bij vullen is geen probleem.
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment

        • Wietefras
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 4374

          #139
          Je ziet ook wel dat mensen een constructie op de pot zetten waar dan het netje op zit. Dan heb je per pot een apart netje en kun je alsnog de potten verplaatsen (min of meer).

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment

          • Morgen Zonder Zorgen
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2013
            • 1133

            #140
            ja daar dacht ik ook al iets over. Heb jij misschien een link van??

            Ik zit ook te denken aan als ik weer mijn voeding moet vervangen dat ik dan alles gaat uitzuigen met een pompje. Misschien niet ideaal, omdat ik dan niet de emmers kan schoonmaken(spoelen). Maar dat lukt denk ik wel.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment

            • Morgen Zonder Zorgen
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 1133

              #141
              Ik heb weer alles geprobeerd terug te stoppen in het net. Maar wat heb ik toch een spijt dat ik het scrognet heb weg gehaald. Nu is het een zooitje geworden en en de planten woorden er ook niet beter op. Hier daar is wel een topje beschadig. Wat ben ik toch een stommeling. Mijn handen plakte ook onwijs, bijna het zelfde als ik aan het knippen ben. IK hoop niet dat de vrouwen gestrest zijn geworden.

              Ik durfde maar geen foto's van het slachtveld te maken. Die komen over een paar dagen wel weer als het een beetje normaal weer uit ziet.
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment

              • Flip Hasjkip
                Wicked Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 3595

                #142
                Zoiets zou mooi zijn voor jou, kijk eens op www.scrogger.com (Waar anders :p) Dit soort oplossingen zijn ook vast wel in NL te vinden.


                Volgens mij gaan (of moet ik zeggen gingen) je plantjes wel lekker, toch ? Ziet er iig niet verkeerd uit ! Denk inderdaad niet teveel ermee liggen klooien dan komt het goed !
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment

                • Morgen Zonder Zorgen
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1133

                  #143
                  Mooie foto, Hier ga ik zeker goed over nadenken.
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment

                  • Wietefras
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2013
                    • 4374

                    #144
                    Ja, inderdaad. Een netje er achteraf in hange is nogal een gekloot, maar daar weet je nu alles vanaf

                    Ik dacht meer aan zelf iets maken uit die PVC pijp of hout. Of iets met tomatenringen.

                    Hier staan wat ideeen: https://www.420magazine.com/forums/d...t-buckets.html


                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment

                    • Morgen Zonder Zorgen
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 1133

                      #145
                      Alles is weer terug gezet maar volgens mij is alles naar de klote. Opeens zijn alle pistels bruin geworden........... DSC07960.JPGDSC07967.JPGDSC07962.JPG
                      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                      Comment

                      • Morgen Zonder Zorgen
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1133

                        #146
                        bedankt voor de voorbeelden, daar kan ik wel iets mee. Ik had paar jaar geleden ook al mini scrognet gemaakt van gaas en 2 houten blokken, maar werkte niet helemaal goed want het netje werd gewoon weg getild door planten,hahaaha
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment

                        • Wietefras
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2013
                          • 4374

                          #147
                          Bizar zo snel van die bruine pistils. Hopelijk groeien de toppen nog wat door dat je weer nieuwe pisitils krijgt.

                          Heb je misschien teveel PK gegeven?

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment

                          • Morgen Zonder Zorgen
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1133

                            #148
                            Lijkt mij stug dat het door de pk 13-14 ligt. Ze hadden al 1 dag van de pk gegeten en de pistils waren gewoon wit, de volgende dag na het scrognet plaatsen waren ze opeens allemaal bruin. De toppen moeten wel bestuift zijn, het kan toch niet is anders zijn.....
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #149
                              Yep, dat zal van de PK komen.
                              Met zoveel bruine pistils, zo vroeg in de bloei, zullen er inderdaad snel nieuwe gevormd gaan worden.

                              (Ik had ze mooi zonder net gelaten, het net was niet persé nodig, en voegt nu niet zoveel toe)

                              Probeer ze gezond te houden en laat ze rustig gaan.
                              Zolang de plant gezond is komt het wel goed, en of dat dan kleine of grote toppen worden is niet zó belangrijk.
                              Belangrijkste is dát er toppen komen, en als ze gezond zijn, dan gaan die ook wel groeien.
                              Hydro is nog niet zo makkelijk, daar ben je nu ook achter.

                              * Bestoven ? Als alles zo mooi bevrucht zou zijn, dan moet je er zowat wel een man boven leegschudden.
                              Nja, idunno, als dat echt zo is zie je binnen een paar dagen al dat er onderaan elke pistil een zaadje gevormd wordt.
                              Last edited by QnQ; 12 May 2017, 11:00.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • Morgen Zonder Zorgen
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1133

                                #150
                                hahahaha, ik hoop dat je gelijk hebt QnQ.

                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...