Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toch nog maar een verslagje - Hempy 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hoeveel afzuiging heb je in dat kastje? Misschien dat een wat sterkere fan of softbox je LV omlaag helpt?

    Comment


      #17
      Of volgende keer de emmers verder vullen, en de deksels erop doen ?
      Met een opening voor de plant en de lucht natuurlijk.
      Hydro brengt altijd een hogere LV, dat is het nadeel.

      Het wordt weer kruipend over de finish, maar in ieder geval komt er wiet in de potten.
      Welkom terug op JD
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Stemma : Ik ga eens zoeken naar dat topic en wat lezen over die qlima 516, daar steek ik vast weer wat van op.

        Bringdown : De afzuiging zou in principe goed moeten zijn. Ik heb geen ventilator in m'n kastje, maar dat ga ik de volgende keer maar wel doen denk ik.

        QnQ : Ja, het gaat weer niet helemaal van een leien dakje, maar ik ben niet ontevreden. Het kan nog veel erger, daar weet ik alles van.
        Zou op de een of andere manier de emmers afdekken tot rondom de stam helpen? Daar zou ik nog eens even over kunnen gaan brainstormen...
        Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

        Comment


          #19
          Update:
          Ik baal nogal want de toprot plaag laat m'n plantjes maar niet met rust.
          Afgelopen week wederom toprot ontdekt in beide blueberries, en toen besloten om ze maar om te leggen. Dus afgelopen donderdagavond heb ik ze geoogst.

          rsz_img_20170715_205654.jpg
          Dus nu heb ik weer een aantal van deze mandjes vol.

          Ik had anderhalve week geleden al wat toprot weggeknipt, maar daar toch nog 7 gram van weten te redden. Die ben ik inmiddels lekker aan het roken en bevalt prima.

          Optimized-IMG_20170713_152018.jpg

          Helaas heb ik gister ook toprot ontdekt bij de hoofdtop van de Bona Dea. Dus ik heb besloten om de laatste twee plantjes morgen of overmoren ook te oogsten, omdat ik bang ben dat ik anders alleen maar meer ga verliezen.
          Dit zouden dus weleens de laatste kiekjes kunnen zijn:

          Bona Dea CBD, met de top waar helaas rot in zit
          Optimized-IMG_20170715_203452.jpg
          Optimized-IMG_20170715_203540.jpg


          En de Purple Afghan Kush, die wel een beetje scheef staat maar geen last heeft van toprot gelukkig.
          Optimized-IMG_20170715_203506.jpg

          Optimized-IMG_20170715_203547.jpg

          Ik baal erg van de toprot en ga eens goed nadenken over hoe ik het de volgende keer aan ga pakken. Misschien idd toch zoals QnQ zei een soort van dekseltje maken op de potten om de luchtvochtigheid tegen te gaan. Ik ga eens even brainstormen.


          - Lacy.


          Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

          Comment


            #20
            WoW die bona dea is vet!
            Geniet ervan
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #21
              Dankjewel, dat gaat vast wel lukken!

              Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

              Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

              Comment


                #22
                Inderdaad een knots van een plant die Bona Dea CBD!

                Wel echt klote van zoveel toprot nu, bij je vorige hempykweek had je toch niet zoveel rot?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #23
                  Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, mijn computer was kapot gegaan en het duurde heel lang voordat ik hem terugkreeg. Ik wil toch nog even mijn verslagje afronden.

                  Ik heb een paar dagen na mijn laatste berichtje geoogst. Eerst de blueberries en de CBD kush, en iets later de Bona Dea en de Purple Afghan Kush.

                  Door de toprot behoorlijk wat gewicht verloren, maar ondanks dat ben ik toch wel tevreden, want ze roken heerlijk en helpen goed voor de hoofdpijn. En dat is waarvoor ik het doe.

                  Eerst maar wat foto's:

                  IMG_20170715_205654.jpg
                  Blueberry


                  IMG_20170726_135750.jpg
                  Bona Dea CBD

                  IMG_20170802_115211.jpg
                  Purple Afghan Kush

                  IMG_20170802_122708.jpg


                  IMG_20170802_122748.jpg
                  Alle potjes bij elkaar



                  Dan de opbrengst:

                  CBD Kush: 15,61 gram
                  Blueberry 1: 58,1 gram
                  Blueberry 2: 35,49 gram
                  Purple Afghan Kush: 38,88 gram
                  Bona Dea CBD: 88.81 gram
                  Totaal: 236,89 gram


                  Met de Blueberry ben ik erg tevreden, al heb ik wel de indruk dat er iets verschil zit in beide planten. Ik vind nummer 1 prettiger dan nummer 2. Maar dat zou ook kunnen komen doordat nummer 2 iets minder ver was toen ik haar oogstte.

                  De Bona Dea heeft me positief verrast. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, maar die heeft echt een goed effect op de hoofdpijn. (de blueberry ook overigens) Ik kan er ook lekker op slapen. Dus nu ben ik extra blij dat het zo'n grote plant geworden was.

                  De Purple Afghan Kush moet ik nog wat uitgebreider testen, op zich lijkt het effect goed te zijn. Ik had alleen verwacht dat ie een zwaardere stone zou geven als de Blueberry, maar dat heb ik tot op heden niet zo ervaren. Best wel mellow, maar dat is op zich niet verkeerd. De smaak is niet zo mijn ding, of misschien moet ik er nog even aan wennen.

                  Ik heb de CBD Kush nog niet geprobeerd. Omdat ik daar het minst van heb, had ik die nog even bewaard. Ze ruikt wel erg lekker.


                  @Stemma: Ik had de vorige keer best wel veel toprot, de twee planten waren allebei hun hoofdtop kwijt als ik het me goed herinner. Dat is nu eigenlijk weer gebeurd, de Bona Dea en beide Blueberries zijn helaas ook hun hoofdtop verloren. Daar baal ik wel heel erg van.

                  Dus als ik voor de volgende keer iets kan verzinnen, dan ga ik dat zeker proberen.

                  - Lacy.
                  Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                  Comment


                    #24
                    Erg netjes! En als het maar genoeg is om je zoet te houden tot de volgende kweek toch?

                    Comment


                      #25
                      Precies! Helemaal waar!
                      Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                      Comment


                        #26
                        Alles bij elkaar toch een mooie oogst!

                        Comment


                          #27
                          Meer dan een mooie oogst zou ik zeggen.
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment


                            #28
                            Ja ik ben ondanks de rot toch heel tevreden.
                            Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

                            Comment


                              #29
                              Toch een mooie opbrengst image_215206.gif voor je doorzettingsvermogen!

                              Geniet ervan!
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #30
                                sjeeuw wat een knoeperds zijn dat zeg!!

                                Enneh, ik lees niks over een meter, doe je nou op deze manier hydro zonder metertjes? of begrijp ik dat gewoon verkeerd?

                                Het ziet er best simpel uit, en kan gewoon handmatig als je maar voorzichtig water geeft en het goed opvangt en laat weglopen, toch?


                                .. ik vind dit best wel heel gaaf..

                                Comment

                                Bezig...
                                X