Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste poging en meteen op hydro, oh ooh :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Voor een plantje achter 't raam ziet dat er prima uit.
    Zolang je nog witte pistils ziet kan ze nog wel even.
    Hoe lang bloeit ze nu ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Is er een mogelijkheid om de foto's achter elkaar te bekijken als ze zo geplaatst zijn als hierboven ipv iedere keer op vorige te drukken ???

      Comment


      • Knulen
        Knulen commented
        Editing a comment
        Ik heb de foto's nu beter zichtbaar gemaakt in die post

      #18
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Voor een plantje achter 't raam ziet dat er prima uit.
      Zolang je nog witte pistils ziet kan ze nog wel even.
      Hoe lang bloeit ze nu ?
      Ik heb ze 2 juni gepland. Vanaf welk moment is een bloei begonnen? Ik heb wel een aantal foto's met de datum, dus ik zou het kunnen terug zoeken. Maar ik weet niet hoe ik het begin van de bloeifase kan herkennen.

      Comment


        #19
        Als je bovenop je plant opeens een tandenborstel ziet groeien is dat bloei.

        fetch?id=1065714&d=1439143504&type=full.jpg
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #20
          Van bovenop heb ik geen foto's. Wel de foto's hieronder. Geven die een goede indicatie?

          MyW4cezl.jpg
          03-07-2017

          yzrVDLvl.jpg
          07-07-2017

          Comment


            #21
            proficiat met je dochters.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #22
              Beide foto's zijn van dezelfde plant, dus het is helaas maar 1 dochter. Ik heb haar onderaan wel bevrucht dus ik krijg dan wel kleinkinderen, al wordt mijn tekst op deze manier wel heel erg raar hahaha


              Wat kan ik eigenlijk met de toppen doen die ik bevrucht heb, behalve de zaden eruit oogsten. Want ik zie daar naast de zaden ook nog steeds witte pistils en trichomen op het blad.

              Comment


                #23
                Dat kan je ook evt gewoon oproken het zal misschien iets minder potent zijn maar er is voor de rest niks mis mee .

                Comment


                  #24
                  en af en toe een beetje leuk vuurwerk als je zaadje droog genoeg is
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                  Comment


                    #25
                    Dit is hoe de plant er nu bij staat. Moet ik al overstappen op spoelen? Hij staat nog steeds in de voeding.

                    G0OITO3h.jpgVuf9ZhYh.jpgPh4wb1ch.jpgeb5jb2Wh.jpghHwroqGh.jpgYRUYppsh.jpg

                    Comment


                      #26
                      Hier wat betere close-ups

                      ChObTUBh.jpgkIAPYSqh.jpg0efHAhwh.jpgLtFxZCvh.jpggFvTLMRh.jpgK2UmWH3h.jpg2hRr2jth.jpgJiK4cTAh.jpg9JBa9Edh.jpgpyqkgr9h.jpgWY0fIDQh.jpgztWZ9hsh.jpgGzaknNNh.jpg

                      Comment


                        #27
                        Iemand?
                        Ik heb een "microscoop" voor aan mijn telefoon besteld, 60x vergroting, dus binnenkort kan ik hopelijk een soort van zien hoe de trichomen eruit zien. Al zal dat te laat zijn voor deze plant, moet uit China komen. Ik wilde eigenlijk meer zoom nemen maar las hier op het forum dat 60x beter was.
                        Universal-60X-Optical-Zoom-Clip-Telescope-Camera-Microscope-Lens-for-Mobile-Phone-Lens-Free-Shipping.jpg_640x640.jpg

                        Comment


                          #28
                          Niet zo veel over te zeggen. Het is een beetje fluffy wiet

                          Ik zou persoonlijk nog wachten, maar denk niet dat het superveel zal uitmaken.
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment


                            #29
                            Ik vind het niet erg om te wachten maar ik weet niet hoe ik kan bepalen wanneer ik moet overstappen op alleen water zonder voeding. Zou jammer zijn als ik er te lang mee wacht. Want hij staat nu volgens mij exact 17 weken

                            Want op alleen water moet hij 1 a 2 weken staan dan?

                            Comment


                              #30
                              Daar kan ik je niet mee helpen, nog nooit op coco's gekweekt. Ik weet dat je die ergens moet spoelen, maar vraag met niet wanneer of hoe.

                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                              Comment

                              Bezig...
                              X