Ziet er lekker uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hydrokweken met Pit!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Ik heb de Sugar Punch planten geoogst en hoewel de opbrengst redelijk lijkt en ik geen herma's heb aangetroffen ben ik gematigd enthousiast. De geur is superlekker maar het merendeel van de toppen is erg luchtig en vrij bladerig. Het is nog te nat om te wegen, maar ik schat dat ik tussen de zes en zeven ons overhoud. Het kan evengoed minder zijn. Hier een paar foto's van de planten die ik een paar dagen eerder geoogst heb. Ze drogen wel mooi op en ogen compact, maar de meeste toppen zijn dat dus niet.
De R.P.P. x Chemdawg zaailingen die ik op slabs heb staan doen het aanzienlijk beter. Gisteren heb ik een van de dikste toppen geoogst om te controleren op rot dat ik niet heb aangetroffen gelukkig. Zie hier:
- Likes 1
Comment
-
Vind de sugar punch er wel lekker uitzien eigenlijk! Mooie paarse tinten erin!! Zelf de SP ook wel eens gehad vond het een heerlijk rokertje! Al had ik wel andere phenos! Maar deze zullen ook prima te roken zijn
sws ben ik te spreken over sannies genetica!
miss dat het tijdens het curen nog wat compacter wordt ook! Geniet ervan!
Grtz
Comment
-
De toppen ogen wel compact en dat ze er mooi uitzien ben ik met je eens, maar ze missen die hardheid van bijvoorbeeld een Super Skunk die ik zoek. Verder is de geur erg goed en ik geloof direct dat Sugar Punch een lekker rokertje is. Binnenkort kan ik het zelf beoordelen als het droog is. Dank voor je reactie!
-
-
Ondertussen ben ik mijn volgende kweek aan het voorbereiden. Het zal wederom een zaadkweek worden uit vrouwelijk zaad van R.P.P. x Chemdawg op steenwol slabs. Ditmaal dertig stuks onder een Lumatek EVSA van 1000 watt. Het zaad zal in de slabs zaaien - vijf stuks per slab - en de klok gaat direct op 12/12. Bewateren geschiedt wederom middels eb en vloed.
Comment
-
Bedankt voor de toelichting weer Pit, ik heb het allemaal weer genoteerd voor als het zover is
Hou je de Ec de hele kweek op die van het kraanwater + 1 of verhoog je die als ze gaan bloeien? Ik bedoel; starten op Kraanwater + 1 en deze iedere dag naar deze waarde corrigeren of verhoog je de Ec als de planten deze steeds sterker laten dalen?
-
- Likes 2
Comment
-
Sinds vandaag zijn ze geoogst beste Ganjagast, dus gaarne een blik voor jouw ogen! Sinds gisteren is het nieuwe zaad gezaaid ter ontkieming, dus het duurt nog minstens tien weken alvorens er weer toppen zijn om te fotograferen! Maar eerst volgen nog wat oogstkiekjes die ik op korte termijn zal maken en posten.
-
Van de nieuwe lichting R.P.P. 2.0 is een aantal ontkiemd.
Zodra de zaailingen goed en wel boven zijn worden ze vrij diep in de slabs geplant. Nooit op de slabs, want dan trekt het blokje droog en zal de zaailing sterven. Dit kan natuurlijk wel als je met spaghetti via de bovenkant bewatert direct bij de zaailing. Maar ik bewater uitsluitend via eb en vloed en dan plant je de zaailing of stek in de slab, zodat de wortels bij het water kunnen dat naar onderen zakt.
De Amnesia stekken zijn nog steeds niet geworteld en daarom heb ik ze met rolletje en al in startblokken gezet. Hopelijk helpt het. De growshop had mijn favoriete 4x4 stekblokjes niet op voorraad dus heb ik wat anders geprobeerd tot mijn spijt.
Comment

Succes met de volgende ronde ook daar kijk ik met interesse mee
Comment