Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mistdome propegator test 1x ww×bb en 2x onbekende zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mistdome propegator test 1x ww×bb en 2x onbekende zaden

    Korting op 420shop
    Ik heb vandaag een pakketje uit het oosten gekregen, een propegator dome met mist maker en interval timer.

    #| 8 netto cup Mist Propagator Aeroponic emmer met cyclus timer kwekerij pot. Grondloze cultuur, https://a.aliexpress.com/_d6qy8ur

    Dit kweekverslag zal gericht zijn op de test van de propegator. Als alles goed verloopt dan zal ik met de zaailingen overgaan naar een kleine dwc buitenkweek waarvan dan een apart kweekverslag zal worden gemaakt.




    Ik kreeg hem opgestuurd zonder beschrijving en vraag mij af tot hoever ik hem moet vullen.......
    ik vul hem voor de helft en zal dan kijken of het goed werkt.


    In totaal ongeveer 2,5L water erbij gedaan met een temp. Van 24 graden, hierna 4ML rootbooster van GHE erbij gedaan.
    Tip: ruik niet aan de inhoud je gaat zowat over je nek
    Hierna de ph naar PH 5.8 gebracht.


    Nu de test van de mistmaker.
    Toen ik de stekker in het stopcontact stopte starte de mistmaker gelijk op. De 2.5L blijkt genoeg te zijn voor een goeie werking en je hoort de mistmaker niet.

    20200602_213910.jpg
    20200602_213920.jpg20200602_213421.jpg20200602_213512.jpg20200602_213704.jpg
    Nu de deksel nog op de emmer en de plastic dome en dan ben ik benieuwd.............

    Ik moet zeggen dat ik mijn twijfels heb over het ontkiemen maar we gaan het zien. De zaden zijn om 22:00 uur erin geplaatst .............

    20200602_214011.jpg
    Last edited by Oeloekoezoeloe; 2 June 2020, 22:54.
    4x20l-rdwc-met-2x-critical-en-2x-mimosa-evo-480wled nu lopend.....

    #2
    Succes, we zullen zien.

    Comment


      #3
      Hoppa hangmat opgehangen

      Comment


        #4
        Ben heel benieuwd wat dat gaat worden, leuke test is het in ieder geval nu al
        2e
        3e

        Comment


          #5
          Zaadjes ontkiemen overal in, zolang het maar vochtig is en de zuurgraad oke.
          Dus dat gaat wel lukken.
          Maar hoe gaat het verder.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Iemand al in zijn zweterige oksel ontkiemd?

          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            kelderkastje leuk experiment om te doen met 2 zaadjes in je neus.

          • EasyW
            EasyW commented
            Editing a comment
            Bij mij is de zuurgraad te hoog....... mos groeit wel......... ik m'n navel dan toch

          #6
          Ik hoop dat die wortels nie te veel in elkaar gaan groeien lijkt me moelijk om ze dan te verplanten

          Comment


          • EasyW
            EasyW commented
            Editing a comment
            Gewoon zaailing met schuimplug en al in de aarde planten of in een ander medium

          #7
          Beter laat als nooit

          4 dagen na het starten van dit verslag kwamen de zaadjes uit.
          ik merkte dat ze te weinig licht kregen en ben de pot gaan verplaatsen naar mijn voorgroeitent..............hier ging het mis................
          Ik verstapte mij en heb de emmer uit mijn handen laten vallen.........GVD!!!!!
          Alles over de grond en de mistmaker kapot, hier moet ik dus eerst een nieuwe voor halen.
          Maar eerst wat anders.......
          Mijn prioriteit is nu mijn hokje klaar krijgen, dus dat eerst.
          als dat klaar is zal ik deze pot nogmaal willen testen , van zaad tot oogst...



          4x20l-rdwc-met-2x-critical-en-2x-mimosa-evo-480wled nu lopend.....

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Maar het kan. Mooi.

          #8
          comedy capers....

          nu snap ik waarom je setup zo klinisch voorbereid lijkt, niks aan ‘ t toeval overlaten.....

          Comment

          Bezig...
          X