Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wedding Cake by Zamnesia (Fem) 12/12 from seed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Nou ik zie geen zaden maar ik ben er wel klaar mee. Ik haal ze zo om en hoop dat er iets bijzit wat rookbaar is... De rest droog ik ook maar maak ik dan maar weer een keer lekkere olie van... of hash... We zien wel... Maar dit vind ik zonde van de elektriciteit... Gelukkig zijn de Peyote Zkittlez allemaal al ontkiemt dus het hok hoeft niet lang leeg te staan. Bakken doe ik deze keer ff in de vaatwasser, weet ik zeker dat ze echt schoon zijn. De ruimte behandel ik als vanouds met peroxide.. Nieuwe ronde wordt een scrog van 4 planten. Weekje voorgroei alvorens ik ze op 12/12 zet.

    Ik zal zo net voor het knippen even foto's maken... waarschuwing... beelden kunnen als schokkend ervaren worden.
    Lopend Verslag

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ja wa zegde daar op , is wel spijtig , ?

    #62
    Zoals beloofd... voor en na foto's.. (1 dame, nu de andere nog....)
    Valt eigenlijk niet eens echt tegen, denk zo toch nog wel totaal een rookbare 60 gram. Jammer dat ze nog niet geheel rijp is. IMG_7289.jpg IMG_7292.jpg IMG_7294.jpg IMG_7293.jpg
    Lopend Verslag

    Comment


    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment
      Ideaal voor een jointje in de dag ! Niet te straf ..
      op naar de volgende ronde

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Je mag weleens opruimen achter t huis.

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      daar komen een paar nieuwe kennels dus alles is er uit gegraven.. Maar inderdaad met dit weer is het wel een smerige blubberbende

    #63
    Erg jammer van dat zaad, misschien hoog tijd om zelf moeders te houden zodat je deze ellende kan voorkomen!

    Wel een mooie top, ik hoop dat het rookbaar is!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Normaal ben ik het wel met je eens hork, maar deze heb ik toch echt zelf verkloot... Daar had een eigen moeder niets aan gedaan. Maar goed, mijn eigen moeder zal ik vanavond weer even op de foto zetten, die mag nog een week of 2 en dan zit er denk ik wel genoeg aan om 15 stekken te snijden... (True Gold OG van Anesia). Mooi plantje tot nog toe met lichte tekorten.

    #64
    2e dame ook omgehaald, helaas geen foto gemaakt.. Totaal natgewicht 324 gram... Niet veel, zeker niet gezien de hoeveelheid licht maar goed, we hebben wel weer veel nieuwe info..
    Lopend Verslag

    Comment

    Bezig...
    X