Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sensuele waterspelen, nu nieuw op the history channel met TegridyRandy.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Sensuele waterspelen, nu nieuw op the history channel met TegridyRandy.

    Korting op 420shop
    Aan allen die gekomen zijn, applaus, aan allen die niet gekomen zijn, laten we nog eens proberen.
    Pardon, ik moet nog vanalles leren.
    Dus we gaan der is goe in peren!!!!


    Hierbij dus de eerste keer dat ik hydro probeer!
    De eerste plantjes zijn ontkiemd in een klein RDWC systeempje (eigenlijk gewoon 2 luchtstenen en nen bak mee water!) ( van GHE) cutterboard.
    Werkt goed, klonen na ongeveer 9 dagen al wortels, handig spel.


    De zaailingen 26juni

    dababys 26juni.jpg




    Ondertussen al een maandje bezig, klonen werden te groot, en dan heb ik een bak gemaakt zoals de cutter, maar dan groter. (idee van philly of vaperke) (uit hun verslag geleerd dus!)
    ook dankzij die 2 hun verslagen te lezen en ook van elkwazizi!
    wat een resultaten die haalden, direct overtuigd!!

    De bak met 2 luchtstenen.
    dekleuters.jpg wortels.jpg
    Dus hierbij mijn probeersel met hydro, tot zooooooooooo!
    Attached Files
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    #2
    Mooi hoor en je staat sterk want een goed begin is het halve werk!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      ja inderdaad! het gaat echt snel op hydro jesus!!

    #3
    Lijkt me een geestig bezighouding dat hydro kweken. Heb er al een en ander over gelezen maar durf en nog nie aan te beginnen. Heb wel al eens zitten denken hoe ik het zou doen in dat kleine kastje van me. Succes man, ik volg mee

    Comment


    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      super plezant!! er zijn zoveel manieren, je kan zelfs zelf een bucket maken, best simpel! ik heb ook "lang" gewacht (2jaar). khad het vroeger moeten doen, best wel simpel

    #4
    Ziet er goed uit, mooie witte wortels, welke voeding gebruik je?
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      ja gaat snel, en canna aqua

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Oké heb in mijn eerste hydrokweek plagron a en b gebruikt, werkte ook goed, in mijn buitenkweek werk ik nu met blumat en daar gebruik ik ook hydro a en b in mijn watervat, tot nu toe lekker groene planten, maat van mij heeft een autoflower xl buiten staan en die gebruikt gewoon plantenvoeding van de action en wat koemest korrels, ook mooie groene plant met flinke toppen, ik denk dat wiet geen speciale voeding nodig heeft, weet natuurlijk niet wat goedkope voeding doet met de smaak.

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      Corleone1933 wel, ik twijfelde eerst om nog plagron a+B te kopen, maar ik had deze al staan, en heel veel goede dingen al gezien van der voeding.
      En van de action werkt ook? wil ik wel eens proberen. Koemest en kippenmest gedroogd werkt sowieso, en dan koffiegruis e.d. werkt super! Maar dat vind ik voor buiten haha.

    #5
    Hoogstwaarschijnlijk ga ik deze kweek stopzetten, de planten ga ik stekken van nemen en met de stekken verder gaan, te veel schade aan de planten momenteel, ze groeien niet langer mooi gelijk en hebben een aanzienlijke achterstand.
    MAAR ik ga in dit kweekverslag gewoon verder doen!

    Ik heb een ander verslag lopen, met enkel cheese ( deze waren als reserve).
    Ik ga deze rustig afbloeien, en tegen het einde van deze cheeseronde zullen de stekken wel geworteld zijn!

    Link naar Het Kaasavontuur: KaasAvontuur

    Groeten Randy den boer
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


      #6
      Dag 1 na overplanting van babybak!

      startebnvloed.jpg



      Hier foto's tot het mis ging
      6juli22.jpg 14juli22.jpg 16juli22.jpg 17juli22.jpg 20juli22.jpg 28juli22.jpg

      3augustus22.jpg

      Binnen een paar dagen hangen er genoeg mooie gezonde stekken aan deze vermasacreerde planten .

      Dan maak ik stekken met dezelfde lengte + groeihormoon, dan kies ik de mooiste die mooi gelijk zijn en ga daar mee verder.
      Geen haast. Enkel bij te leren!

      Oke wietfanaten, tot later!
      Attached Files
      Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
      Jah, ik hou van planten.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Blij dat te horen TegridyRandy zowel voor jou als voor mij een happy end! Maar het blijven kutkorrels die hier de volgende keer vermoedelijk bij de borrel opgegeten worden en dan kweek ik wel op tenenkaas.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Mooi om te horen dat ze aanslaan, dus we gaan nog niet stoppen, lekker doorgaan en zorgen dat er flinke toppen aan komen, suc6.

      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        Teenkaas is den baas! veel vitaminnekes! en komt wel goed! ik stop nooit omdat het niet lukt, ik herzie gewoon en bedenk een oplossing, das just plezant! en merci!

      #7
      Hoe gaat het hier TegridyRandy op de hydrokorrels?
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Bij mij dus ook niet maar bij Vaperke wel las ik in zijn verslag en hij wou i.v.m rugklachten beslist niet hoeven wateren via boven. Ook zag ik dat hij zijn Ec met 1.7 drastisch hoger heeft dan de mijne van 1.2.

        Wat ik zonet heb gedaan - voordat ik de stekker er uit wou trekken - is nog eens gevloed om te zien hoe hoog het water komt. Dat blijkt ongeveer een cm of 15 te zijn, wat even hoog is als een slab, dus dat moet hoog genoeg zijn. Alles aan nootjes boven de 15 cm kan ik in feite wel afgraven maar ik heb het laten liggen als decoratie. De planten zijn nog niet zo slecht er aan toe dat ze opgegeven zijn.

        Verder las ik dat Vaperke alleen vloedt met de lamp aan, wat ik niet deed maar mij wel logisch lijkt. Derhalve heb ik nu de Ec verhoogd naar 1.6 én de klok op vier keer een half uur vloeden gezet overdag.

        Ik heb de stekker er maar weer ingestoken.

      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        Hork hahaha, dat heb je met stekkers, makkelijk in en uit ik zit aan een ec van 1.6-1.7, na een nacht of 2; rond 2.2-2.3, dan voeg ik water toe tot ec 1.6 weer .
        ik vloed ook niet in de nacht, nu 7 keer geloof ik. ik ben benieuwd hoe het zal lopen met 4x een half uur!

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Zo te zien zitten we op hetzelfde spoor TegridyRandy en als het een keer goed draait zou dit relatief onderhoudsarm kweken moeten zijn.

      #8
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        ik ga straks foto's nemen en uploaden!

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ik ben ook op zoek naar super simpel en makkelijk wiet kweeken en onderhouds arm maar met rdwc een plant slecht vaak gaan ze dan allemaal omdat water alles op elkaar aansluit en alles het zelfse krijgt daarom rdwc niks voor mij dan liever dwc

      #9
      Hoe is het hier TegridyRandy met je hydrokorrelkweek? Hopelijk beter dan bij mij, want dat is helaas niks geworden heb zonet alle stekken er uitgetrokken. Kreeg ze niet meer aan de praat.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja TegridyRandy kan het me voorstellen dat je zin wegebt lol! Tijnie82 met emmers water de trap op is verre van ideaal ja, stel dat je naar beneden dondert met een twee volle emmers, dat wordt een gigantische troep.

      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        inderdaad tijnie super gebruiksvriendelijk!

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Hogedruk leiding naar boven aanleggen, 100 liter kuip en klaar ben je.

      #10
      Spint ontdekt!!!! godver net in bloei geschoten, letterlijk dag 1 :p
      Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
      Jah, ik hou van planten.

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        moest bij mij oook spint zijn maar nog geen beestjes tegen gekomen en dat zou wel moeten dsn

      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        best wel hardnekkig ja, ik ga stekken er van maken, behandelen, en opnieuw starten met rdwc ;p

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Roofmijt bestellen en ondertussen de stofzuiger gebruiken.
    Bezig...
    X